Oss testetøser imellom

Kan det ha vært kjemisk? Eller tror du det var skygge? Var det make sure?
Aldri brukt make sure og i alle år jeg har testa har skygge hvert baby strek. Men det er en test som går igjen her inne som er kjent for disse skyggene . Men tror det var rfsu testene . Hadde ikke du tidlig dpo også ? Jeg testa med babyplan , eBay og cb digital . Fornøyd med alle . EBay testene tar bare lengre tid for svar både el og hcg synes jeg . De endrer seg ikke etter tørking heller synes jeg .

Aldri brukt make sure og i alle år jeg har testa har skygge hvert baby strek. Men det er en test som går igjen her inne som er kjent for disse skyggene . Men tror det var rfsu testene . Hadde ikke du tidlig dpo også ? Jeg testa med babyplan , eBay og cb digital . Fornøyd med alle . EBay testene tar bare lengre tid for svar både el og hcg synes jeg . De endrer seg ikke etter tørking heller synes jeg .
Jo, dette gir meg en veldig kort lutealfase denne gangen. Usikker på om jeg skal be om progesteronstøtte for neste runde allerede nå eller gi det noen forsøk til.. men disse skyggestreker du fikk nå, hvem var det med? Tror du kjemisk da? <3

Babyplan er kjent for skygger og en av cb sine (ikke digital) også Du opplevde nok en kjemisk, dessverre. Strekene dine var veldig tydelige

Venter i spenning ❤️
La bare ut i dagboka :hilarious:
20231013_081416.jpg
20231013_081439.jpg

Erfaringsmessig så er morgentiss dårlige greier. Har ikke tidligtester og det er helt ok. Er ikke sånn ekstremt optimist nå egentlig

La bare ut i dagboka :hilarious:
Vis vedlegget 416854Vis vedlegget 416855
Erfaringsmessig så er morgentiss dårlige greier. Har ikke tidligtester og det er helt ok. Er ikke sånn ekstremt optimist nå egentlig

Det er jo noe der! Og morgenurin er dritt tiss ja, tar du igjen om 30-60 min og den er sterkere aå er det noe, pleier å være min indikasjon på at noe er i gang ❤️

Den fra igår ble liksom selvlysende rosa rett etter tiden så den måtte jeg rett og slett kaste for å ikke bli for håpefull :hilarious:

Selvlysende rosa :hilarious: blir spennende å se videre nå, hadde vært kjekt å fått deg inn i juni❤️

Jeg sprakk i dag 8 dpo. Synes jeg kunne skimte en strek som forsvant etter en stund (brukte vanlig test fra babyplan og ikke tidligtest, da jeg har bare 4 tidligtester og vil spare dem til senere ). Har lært av noen andre testetøser at man kan lyse på strimmelen undenifra, og da så jeg tydelig en strek, som jeg ikke har gjort tidligere når jeg har brukt den metoden. Men jeg er sååå sur på meg selv for at jeg testet, for testen var uansett så ultrasvak at jeg kan ikke si at jeg føler meg sikker på noe slags vis, da det like gjerne kan være en skygge! De siste par dagene har jeg kjent på helt lette murringer i livmoren, og det var nok derfor jeg følte jeg måtte bare sjekke i dag ☺️

Jo, dette gir meg en veldig kort lutealfase denne gangen. Usikker på om jeg skal be om progesteronstøtte for neste runde allerede nå eller gi det noen forsøk til.. men disse skyggestreker du fikk nå, hvem var det med? Tror du kjemisk da? <3
Ja det var med kjemisk . De andre gangene jeg var gravid lenger , ble den sterkere for hver dag . Tenker at det er tre uker siden MA og slimhinnene ikke er klare og derfor har ikke egget fått festa seg skikkelig . Men det vet man jo ikke for det er mange årsaker til kjemisk . Jeg hadde blenda tester etter 2 uker etter MA . Hadde det forrig MA også . Da ble jeg gravid på 2 mens . Men MA uke 8 . Har tre barn fra før så får ikke noe hjelp enda hvertfall . Bare hvert svært uheldig . Vi får se tenker jeg … :)

Ja det var med kjemisk . De andre gangene jeg var gravid lenger , ble den sterkere for hver dag . Tenker at det er tre uker siden MA og slimhinnene ikke er klare og derfor har ikke egget fått festa seg skikkelig . Men det vet man jo ikke for det er mange årsaker til kjemisk . Jeg hadde blenda tester etter 2 uker etter MA . Hadde det forrig MA også . Da ble jeg gravid på 2 mens . Men MA uke 8 . Har tre barn fra før så får ikke noe hjelp enda hvertfall . Bare hvert svært uheldig . Vi får se tenker jeg … :)
Har du hatt så mange MA? Og har alle vært nå? Det må være vondt. Neste runde sitter spiren :Heartbigred Jeg fikk 3 kjemiske på rad sist og ble derfor utredet. De fant ikke noe, annet enn at jeg hadde kort lutealfase. Mente at kroppen kanskje ikke var klar for graviditet etter fødsel og ammeslutt.

Har du hatt så mange MA? Og har alle vært nå? Det må være vondt. Neste runde sitter spiren :Heartbigred Jeg fikk 3 kjemiske på rad sist og ble derfor utredet. De fant ikke noe, annet enn at jeg hadde kort lutealfase. Mente at kroppen kanskje ikke var klar for graviditet etter fødsel og ammeslutt.
Ja :( tenkte å prøve på nr fire og tok ut spiralen i desember . I mars klaffa det , men MA i uke 8 . Ble gravid på nytt to mnd etter . I uke 8 var alt fint , uke 12 konstanterer MA i uke 8 , skjedde rett etter vi var på ul . Hadde negative tester to uker etter så fikk jeg positiv forrig uke en mnd etter MA nr to , men da kjemisk . Nå er mensen ferdig , så vi prøver igjen . De sier st vi var maks uheldig med to MA , altså vi trakk det korteste strået begge gangene . Merker jo at det året her har hvert tøft , har jo hvert så kvalm og trøtt også . Så kjipt å gå gravid et halvt pr forgjeves også . Men har tre barn og to graviditeter før de som jeg valgte abort . Så blir jo fort gravid , men kjenner jo på den nå at jeg har mista to ganger og samboern føler skyld for han testa seg for ti år siden tidlig i 20 åra og fikk beskjed om at han ikke kunne få barn eller at det var vanskelig . Han prøvde fire år med xen . Også går det tre mnd med meg . Han skal ta en ny sjekk nå bare for å se på svømmerne . Hvis ikke blir det gentest på oss tror jeg .

Back
Topp