Jeg ser noe! Hvor mange dpo?Dagens testetøs er i gang igjen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe! Hvor mange dpo?Dagens testetøs er i gang igjen!![]()
Positiv. Den er jo mye tidligere og mer rosa i dag?Jeg trenger profesjonell testetøshjelp. Første test var 11dpo (tror jeg, maks en dag feil), andre test 12dpo (den var sterkere så jeg var optimist), 13dpo var den kjempesvak og jeg spottet så jeg tenkte at dette er kjemisk, men i dag 14dpo er den litt sterkere igjen. Det er ikke sånn at den blir superraskt positiv, men innen fristen og blir tydeligere når den tørker. Men synes liksom det bare er en tydelig tynn stripe mens den på torsdag var bredere. I svangerskapet jeg beholdt var stigningen tydelig. Hva tenker dere?![]()
Ja, nei, tolket det ikke sånn. Men tenker at legen burde tenkt mer spesifikt over det i mitt tilfelle. Aldri spurt om hcg-måling før heller.Det var ikke rettet mot deg altsådet skulle bare mangle at de som sliter med å bli gravide, holde på graviditet og lignende problematikk skulle få disse målingene. Det er jo en form for kontroll, det er det for meg hvertfall. Og det å være forberedt
![]()
Skal prøve å være positiv selv. Vet bare at svak stigning ofte er et dårlig tegn, men regner med jeg får fasiten med testen i morgen kveld.Positiv. Den er jo mye tidligere og mer rosa i dag?

Litt usikker på el, men mellom 8-10Jeg ser noe! Hvor mange dpo?
så godt å høre at du også ser! Er veldig spent på i morgen tidlig, håper kvelden går fort
kjent godt med murringer og stikninger I går kveld og I dag, litt som da jeg var gravid sist. Men redd for å lure meg selv
Herregud, den følelsen og ventingen! Husker det såå godt fra sist. Da testet jeg morgen og kveldLitt usikker på el, men mellom 8-10så godt å høre at du også ser! Er veldig spent på i morgen tidlig, håper kvelden går fort
kjent godt med murringer og stikninger I går kveld og I dag, litt som da jeg var gravid sist. Men redd for å lure meg selv
![]()

Jeg hadde veldig svak stigning frem til 14/15dpo sist. Krysser fingrene for deg!Ja, nei, tolket det ikke sånn. Men tenker at legen burde tenkt mer spesifikt over det i mitt tilfelle. Aldri spurt om hcg-måling før heller.
Skal prøve å være positiv selv. Vet bare at svak stigning ofte er et dårlig tegn, men regner med jeg får fasiten med testen i morgen kveld.![]()
Ja jeg er ikke så tålmodig av megHerregud, den følelsen og ventingen! Husker det såå godt fra sist. Da testet jeg morgen og kveld![]()
haha her også, men de på kvelden "teller" ikke 
Den ser nå veldig positiv ut i mine øyneHerregud, trodde ikke jeg skulle inn på dette forumet på mange år! Har ei lita ei på 6mnd. Kan ikke helt skjønne det, men fikk denne testen nå i kveld. Kan det være skyggestrek? Kan amming klusse til å gi falsk positiv? Tok en i går og fra babycare som også fikk svak strek.
Greia er det at det kan jo ikke stemme. For vi har ikke hatt sex siden 9.september. Vi var kanskje dumme men hoppet av i svingen. Hvis jeg skulle blitt gravid da, burde jo testen være langt sterkere?? Sant? Kan bare ikke stemme. Har ikke fått mensen tilbake etter fødsel, og fullammer enda.

Tydelig positiv, ikke noe skygge det derHerregud, trodde ikke jeg skulle inn på dette forumet på mange år! Har ei lita ei på 6mnd. Kan ikke helt skjønne det, men fikk denne testen nå i kveld. Kan det være skyggestrek? Kan amming klusse til å gi falsk positiv? Tok en i går og fra babycare som også fikk svak strek.
Greia er det at det kan jo ikke stemme. For vi har ikke hatt sex siden 9.september. Vi var kanskje dumme men hoppet av i svingen. Hvis jeg skulle blitt gravid da, burde jo testen være langt sterkere?? Sant? Kan bare ikke stemme. Har ikke fått mensen tilbake etter fødsel, og fullammer enda.

Tydelig positiv, ikke noe skygge det der![]()
Ble helt koko, måtte opp å ta en digital test når jeg våknet for amming nå nettopp. Flaks jeg hadde noen igjen fra jeg ble gravid sist. Den digitale viser heldigvis «ikke gravid». Om jeg var blitt gravid den 9/9, så skulle jeg nå vært minimum 24 dpo, hvis sædcellene hadde overlevd i 5 dager, men sannsynligvis mer. 24dpo burde det testene være tydelige og det burde slått inn digitalt. Prøvde å sjekke holdbarhet på de andre testene, de var ikke utløpt eller noe.Den ser nå veldig positiv ut i mine øyne![]()
Enig i at det er rart den ikke er sterkere, men hadde helt klart tolket den som positiv og blitt dypt skuffet om neste var blankBle helt koko, måtte opp å ta en digital test når jeg våknet for amming nå nettopp. Flaks jeg hadde noen igjen fra jeg ble gravid sist. Den digitale viser heldigvis «ikke gravid». Om jeg var blitt gravid den 9/9, så skulle jeg nå vært minimum 24 dpo, hvis sædcellene hadde overlevd i 5 dager, men sannsynligvis mer. 24dpo burde det testene være tydelige og det burde slått inn digitalt. Prøvde å sjekke holdbarhet på de andre testene, de var ikke utløpt eller noe.
Og digital burde vel slått ut så mange dpo .. har du tatt flere strimler?Jeg skal egt ikke ha el før om en uke , men her ser det ut til at testen blir positiv i efta/senest i morgen tidlig .. men kjenner du noen symptomer på el ?Blir forvirret av Premom.. streken på EL har blitt mer og mer tydelig de siste tre dagene - men skal egentlig ikke ha EL enda.
Nei tror ikke det. Har hatt noe som ligner på EL-slim for to uker dagen siden, men har ikke hatt sykluser siden jeg var ungdom, gått på p-stav og cerazette siden jeg var 16 år, så lite erfaring med EL og symptomene.Jeg skal egt ikke ha el før om en uke , men her ser det ut til at testen blir positiv i efta/senest i morgen tidlig .. men kjenner du noen symptomer på el ?![]()
Jeg syns jeg skimter noeDet er vel noe som lurer her? 9dpo, og samme test, Make Sure 25mlu