Beste graviditetstest

Leari

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Marsmagi 2025
Hvilken graviditetstest liker dere best? Bortsett fra de digitale :)

Er make sure og babyplan sine tidlig tester like god? Og de vanlige?

Make sure :)

IMG_1700.jpeg
Om du helst vil ha positiv test så tidlig som mulig, så syns jeg babyplan og makesure er greie! RFSU slår seint ut, det samme gjelder for premom/ easy home sine…Den øverste testen tok jeg i går kveld, og rett etter slo den ut på gravid 1-2 på CB. Er jo såvidt man ser streken på strimmelen :blackeye:

Jeg likte make sure helt til jeg fikk flere tester som var falsk positiv. Slo både ut på eggløsning og ble positiv etter 4 min. Flere ble også positive 2-3 min etter tiden. Så jeg er blitt veldig skeptisk til de. Å da har det vært snakk om tester fra forskjellige pakninger, så ikke kun "et dårlig parti". Her ramler babyplan sine i postkassen i morgen, så jeg håper de er litt bedre. Clearblue bør man styre unna, de er kjent for falsk positiv. Og de bør aldri sees på etter tiden, over 50% av de jeg har tatt har blitt positive både kort og lengre tid etterpå (selvom det burde si seg selv). Lot de ligge noen timer for å sjekke at det faktisk var sant. Den digitale der i mot er til å stole på!

Jeg har bare positive erfaringer med makesure :) Bestiller fra farmasiet.no

Vis vedlegget 416276Om du helst vil ha positiv test så tidlig som mulig, så syns jeg babyplan og makesure er greie! RFSU slår seint ut, det samme gjelder for premom/ easy home sine…Den øverste testen tok jeg i går kveld, og rett etter slo den ut på gravid 1-2 på CB. Er jo såvidt man ser streken på strimmelen :blackeye:

Ja RFSU har jeg dårlig erfaring med selv så de styrer jeg unna :)

Jeg likte make sure helt til jeg fikk flere tester som var falsk positiv. Slo både ut på eggløsning og ble positiv etter 4 min. Flere ble også positive 2-3 min etter tiden. Så jeg er blitt veldig skeptisk til de. Å da har det vært snakk om tester fra forskjellige pakninger, så ikke kun "et dårlig parti". Her ramler babyplan sine i postkassen i morgen, så jeg håper de er litt bedre. Clearblue bør man styre unna, de er kjent for falsk positiv. Og de bør aldri sees på etter tiden, over 50% av de jeg har tatt har blitt positive både kort og lengre tid etterpå (selvom det burde si seg selv). Lot de ligge noen timer for å sjekke at det faktisk var sant. Den digitale der i mot er til å stole på!

Jeg fikk faktisk falsk positiv på flere Clearblue tester for 2 pp siden så de tar jeg kun hvis jeg har fått positiv test på andre :)
Kjipt at make sure også gir falsk positiv da. Har lest litt om tester nå og ser de sier det med babyplan også. Blir vanskelig å vite da hvilke man skal stole på.

Ville styrt unna tidligtester, hvertall babyplan sine for de er dårligere enn de vanlige testene til babyplan.
Ellers veldig fornøyd med makesure og babyplan. Kan få skygge, men på mine tester så man likevel at ved skygge var strekene grå og ved strek var den faktisk rosa :happy:
Ellers er det de digitale fra CB, har brukt de når hjernen har trengt bekreftelse på at nei det var ikke to streker uansett hvor mye jeg vrei på testen. Og selvsagt og for å bekrefte at joda, den streken er rosa:shy:

Jeg bestilte noen make sure tester på fertil nå, de var på tilbud :) Farmasiet var tom for tidlig test.
Make sure sine vanlige tester er like gode som tidligtestene :) har testet begge selv. Aldri opplevd falsk positiv på make sure heller

Noen som har erfaring med Lloyd Pharmaci test tidlig? Mente jeg fikk en svasaaak rosa strek i dag men rfsu sin var heeelt blank… :/

Noen som har erfaring med Lloyd Pharmaci test tidlig? Mente jeg fikk en svasaaak rosa strek i dag men rfsu sin var heeelt blank… :/
Har du prøvd make sure? Den skal visst være bra og fåes kjøpt på butikken :)

Har faktisk ikke sett det merke på butikker her, men nå har jeg ikke sjekket sjekket! Må se i morgen

Selges på meny! Står sammen med hudpleieprodukter :)

Back
Topp