Beste graviditetstest

Jeg fikk faktisk falsk positiv på flere Clearblue tester for 2 pp siden så de tar jeg kun hvis jeg har fått positiv test på andre :)
Kjipt at make sure også gir falsk positiv da. Har lest litt om tester nå og ser de sier det med babyplan også. Blir vanskelig å vite da hvilke man skal stole på.
Ja, visste ikke at det var så vanlig før jeg faktisk begynte å teste! Har to fra før uten å måtte prøve. Første pp her nå, er på dag 50 ish (ingen mens etter uttak av p-stav). Var jo vant til at strek = graviditet uten tvil, men det fikk jeg raskt erfare nå at ikke er sant. Fått falsk positiv på både lloyds pharmacy tester, CB, og flere med Make sure både før og etter tiden var løpt ut. Rfsu føler jeg ikke er verdt pengene mtp de dårlige strekene og apoteket sin "metode" tester slår visst ganske sent ut. Make sure var min "go to", brukt den i flere år mtp at jeg testet selv med p-stav mtp at prevensjon fungerer dårlig på meg. Endte opp med å prøve babyplan sine nå, men der står det også at testen kan bli falsk positiv etter tid samt dersom urinen er forurenset med bakterier.
Så min tanke nå er å bruke opp de babyplan testene jeg har og eventuelt bare fortsette med make sure, men ikke ta strekene for god fisk med mindre jeg får positiv test 4 dager på rad hvor streken synlig blir sterkere!

Jeg har også dårlig erfaring med rsfu testene fra butikken. Bruker lang tid på å slå ut. Og du føler hele tiden at du ser streken uansett. Jeg ble lurt i går. Følte jeg så strek på dag urin. Tok ny morgen urin i dag. Fremdeles det samme. Ser en slags strek. Men skjønner at testen er negativ

Back
Topp