Spar? De skal også haÅh, vi har ikke Meny men takk for tips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spar? De skal også haÅh, vi har ikke Meny men takk for tips!
Takk! Ja den har viSpar? De skal også ha![]()
Ja, visste ikke at det var så vanlig før jeg faktisk begynte å teste! Har to fra før uten å måtte prøve. Første pp her nå, er på dag 50 ish (ingen mens etter uttak av p-stav). Var jo vant til at strek = graviditet uten tvil, men det fikk jeg raskt erfare nå at ikke er sant. Fått falsk positiv på både lloyds pharmacy tester, CB, og flere med Make sure både før og etter tiden var løpt ut. Rfsu føler jeg ikke er verdt pengene mtp de dårlige strekene og apoteket sin "metode" tester slår visst ganske sent ut. Make sure var min "go to", brukt den i flere år mtp at jeg testet selv med p-stav mtp at prevensjon fungerer dårlig på meg. Endte opp med å prøve babyplan sine nå, men der står det også at testen kan bli falsk positiv etter tid samt dersom urinen er forurenset med bakterier.Jeg fikk faktisk falsk positiv på flere Clearblue tester for 2 pp siden så de tar jeg kun hvis jeg har fått positiv test på andre
Kjipt at make sure også gir falsk positiv da. Har lest litt om tester nå og ser de sier det med babyplan også. Blir vanskelig å vite da hvilke man skal stole på.