KlemHva er vitsen med sånn her form uten å være gravid?![]()
Blæ, rekker jo virkelig å få håp når kroppen oppfører seg sånn..
Jeg gruer meg jo egentlig til graviditeten, den opplevdes som tøff med mye kvalme, oppkast og kynnere. Var egentlig der at jeg kosa meg maks som ikke gravid, og virkelig klarte å nyte en ny mnd uten når tr meldte sin ankomst. Men nå merker jeg mer og mer at jeg føler meg klar for ny graviditet, bare få de første 20ukene med kvalme og oppkast overståttIstedenfor går jeg og gruer meg til dem og har det veldig i bakhodet at jeg på et eller annet tidspunkt i nær framtid vil bli kraftig redusert over lengre tid.. ikke nødvendigvis det letteste å håndtere for en planleggersjel det.
Den blenda testen som utløste denne negativitet
Vis vedlegget 416284
Bare noen få dager til til ny syklus. Da håper jeg at jeg får stilt meg om igjenOg jeg som egentlig ikke har dårlig tid.. skal puste litt og se om jeg ikke finner tilbake roen, følelsene slik de er nå føles litt mye..
Hvordan føles det idag? For min del utløser ofte en negativ test mye mer negative følelser enn dersom mensen bare kommer
Og så stikker det jo ekstra når kroppen sender signaler som gjør at man får skikkelig håp!
Blæ, rekker jo virkelig å få håp når kroppen oppfører seg sånn..
Istedenfor går jeg og gruer meg til dem og har det veldig i bakhodet at jeg på et eller annet tidspunkt i nær framtid vil bli kraftig redusert over lengre tid.. ikke nødvendigvis det letteste å håndtere for en planleggersjel det.
Og jeg som egentlig ikke har dårlig tid.. skal puste litt og se om jeg ikke finner tilbake roen, følelsene slik de er nå føles litt mye..
Heldigvis ikke 100, og det finner jeg en grei trøst i.
godt ikke samboer er klar over alle tester jeg bruker, jeg gir bare beskjed om at mensen er kommet osv. Det er kun de tingene han trenger å vite
Haha kommer til å ha så mange eltester nå atte