Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er svak. Skulle vente til IKM
Tror jeg innbiller meg streker?
9 dpo. Makesure vanlig.
Ser noeJeg er svak. Skulle vente til IKM
9 dpo. Makesure vanlig.

TMI Og har hatt veldig mye utflod i dag!Jeg har ingen erfaring med makesure vanlig test.
Blir det skyggestrek av damp, hvis de ligger på benken mens jeg dusjer?

Jeg ser streker!!!Jeg er svak. Skulle vente til IKM
9 dpo. Makesure vanlig.
Men streken er jo rosa, det er ikke noe skygge!Jeg har ingen erfaring med makesure vanlig test.
Blir det skyggestrek av damp, hvis de ligger på benken mens jeg dusjer?
Iiik!Men streken er jo rosa, det er ikke noe skygge!
Krysser alt!!Iiik!
Tør ikke å glede meg for mye. IKM den 5/10 i følge Flo-app. Så kryss alt for at den øker i styrke!
Her ser jeg en strek altså!! Æææh så gøy!Jeg er svak. Skulle vente til IKM
9 dpo. Makesure vanlig.

Ja, det er fremdeles tidlig! Det blir gøy å se strekene fremoverEr jo bare 9 dpo, så er jo derfor den er svak!![]()

Jeg testa 8 dpo og 9 dpo. Er i dag jeg fikk streker. Ville vært verdt å vente på egentligDet kribler så i testefoten, jeg vet ikke om jeg klarer å la være å begynne i morgen, 8 dpo. Deeeet er tullete da.. Det er veldig tidlig, men men men!!

TMI Og har hatt veldig mye utflod i dag!
![]()
![]()
Jeg ser!Jeg er svak. Skulle vente til IKM
9 dpo. Makesure vanlig.

Ligger likt vi daEr jo bare 9 dpo, så er jo derfor den er svak!![]()

Absolutt verdt å vente på. Jeg leste dagboka mi nå, hvor frustrert jeg var når jeg begynte å teste 7 dpo. Jeg skjønner ikke at jeg vil utsette meg for det en gang til. Det er best å vente til tirsdag. Akkurat nå kjenner jeg at jeg må ta en dag om gangenJeg testa 8 dpo og 9 dpo. Er i dag jeg fikk streker. Ville vært verdt å vente på egentlig![]()
Tenker at jeg venter til i morgen og prøver å holde meg til mandag så til tirsdag 
Jeg håper så denne arbeidsdagen går fort!Absolutt verdt å vente på. Jeg leste dagboka mi nå, hvor frustrert jeg var når jeg begynte å teste 7 dpo. Jeg skjønner ikke at jeg vil utsette meg for det en gang til. Det er best å vente til tirsdag. Akkurat nå kjenner jeg at jeg må ta en dag om gangenTenker at jeg venter til i morgen og prøver å holde meg til mandag så til tirsdag
![]()
Gleder meg til å teste i morgen 
Det skjønner jeg! Si ifra når jeg skal sette deg på gravidJeg håper så denne arbeidsdagen går fort!Gleder meg til å teste i morgen
![]()