Jeg var egentlig i uke 38 og endte opp herFikk positiv el test i dag, nesten en uke etter forventet el, så flytter vidre til neste ikm gruppe..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var egentlig i uke 38 og endte opp herFikk positiv el test i dag, nesten en uke etter forventet el, så flytter vidre til neste ikm gruppe..

Det er vel heller ikke uvanlig å få sterkere eltester rett før tr kommer,tror jegSå vanskelig å si med EL-tester! Jeg har hatt nesten positiv test rundt IKM uten at det har vært noe som helst![]()
Tenker å ta en test i morgen 10 dpo og om den er negativ så føler jeg at håpet er ute. Jeg ble jo usikker på om el kom to dager senere enn jeg trodde også, men konkluderte med at den ikke gjorde det. Men hvem vet, kanskje jeg ikke før svar før til uka…Lykke til!Fikk positiv el test i dag, nesten en uke etter forventet el, så flytter vidre til neste ikm gruppe..
Nei, det er rett og slett slitsomt. Men nå skal jeg til nevro i slutten av oktober, håper på hjelp!Huff, jeg har gjort akkurat det samme! Tullet med forebyggende, og endte opp kjempekvalm og svimmel!Ikke noe godt!
Jeg testet blankt 9 dpo og positivt 13 dpo første gang jeg var gravid, ikke gi opp håpet!Våkna skikkelig pessimistisk i dag. Fortsatt mye murringer, men har ikke den gode følelsen lengerTenker å ta en test i morgen 10 dpo og om den er negativ så føler jeg at håpet er ute. Jeg ble jo usikker på om el kom to dager senere enn jeg trodde også, men konkluderte med at den ikke gjorde det. Men hvem vet, kanskje jeg ikke før svar før til uka…
Jeg vet jo egentlig detJeg testet blankt 9 dpo og positivt 13 dpo første gang jeg var gravid, ikke gi opp håpet!
Takk for påminnelsen Jeg startet en gang 5 dpo, og skjønner ikke at jeg orka. Nå venta jeg til 8 dpoBlenda test i dag 7dpo. Ikke uventa når jeg gidder å teste så tidlig. Prøver selvsagt igjen i morgenTempen er all over the place, så er litt pessimist…

Opplevde antageligvis en festedip natt til 6 dpo i det fullførte svangerskapet mitt. Veldig optimistisk for deg og spent på testingI dag var det ekstrem tempdipp. På den ene siden blir jeg litt redd for at MA har tullet med Lutealfasen og det betyr TR og på den andre siden håper jeg veldig at det kan bety implantasjonsdipp. Ingenting annet å gjøre enn å se om den går opp igjen i morgen
Og selv om den gjør det er det jo ingen fasit.
Synes forresten at jeg merket «noe» i livmorområdet når jeg skulle legge meg i går
Kommer nok til å ta en test i morgen 8 dpo, bare for å ha noe å sammenligne med dersom det faktisk skulle være noe der 9 dpo.

Så spennendeOpplevde antageligvis en festedip natt til 6 dpo i det fullførte svangerskapet mitt. Veldig optimistisk for deg og spent på testing![]()
![]()
Tror ikke jeg har hatt noe tempdippaktig i graviditet før, hverken når det har gått bra eller dårlig.
Da er vi to!!Jeg er så oppblåst. Ser jo ut som om jeg er 6 mnd på vei
Skjønner ikke kroppen, hva er poenget liksomDa er vi to!!

Jeg er så oppblåst. Ser jo ut som om jeg er 6 mnd på vei
Tre!Da er vi to!!
Samme her! Sovet på dagtid for første gang siden jeg var i permisjon for over et år siden og kjempe kvalm når jeg våkna. Håper for ossJeg våkna av en dupp nå, superkvalm! Så blir mer og mer spent på testene fremover![]()

men i det minste fint at det ikke var noe spor etter MAen.