IKM uke 40

Våkna skikkelig pessimistisk i dag. Fortsatt mye murringer, men har ikke den gode følelsen lenger :shy: Tenker å ta en test i morgen 10 dpo og om den er negativ så føler jeg at håpet er ute. Jeg ble jo usikker på om el kom to dager senere enn jeg trodde også, men konkluderte med at den ikke gjorde det. Men hvem vet, kanskje jeg ikke før svar før til uka…

Huff, jeg har gjort akkurat det samme! Tullet med forebyggende, og endte opp kjempekvalm og svimmel! :Heartpink Ikke noe godt!
Nei, det er rett og slett slitsomt. Men nå skal jeg til nevro i slutten av oktober, håper på hjelp!

Våkna skikkelig pessimistisk i dag. Fortsatt mye murringer, men har ikke den gode følelsen lenger :shy: Tenker å ta en test i morgen 10 dpo og om den er negativ så føler jeg at håpet er ute. Jeg ble jo usikker på om el kom to dager senere enn jeg trodde også, men konkluderte med at den ikke gjorde det. Men hvem vet, kanskje jeg ikke før svar før til uka…
Jeg testet blankt 9 dpo og positivt 13 dpo første gang jeg var gravid, ikke gi opp håpet!

I dag var det ekstrem tempdipp. På den ene siden blir jeg litt redd for at MA har tullet med Lutealfasen og det betyr TR og på den andre siden håper jeg veldig at det kan bety implantasjonsdipp. Ingenting annet å gjøre enn å se om den går opp igjen i morgen :smiley-ashamed004
Og selv om den gjør det er det jo ingen fasit.

Synes forresten at jeg merket «noe» i livmorområdet når jeg skulle legge meg i går:nailbiting:

Kommer nok til å ta en test i morgen 8 dpo, bare for å ha noe å sammenligne med dersom det faktisk skulle være noe der 9 dpo.

Vedlegg

• IMG_1878.jpeg
    IMG_1878.jpeg
    667,8 KB · Visninger: 74
I dag var det ekstrem tempdipp. På den ene siden blir jeg litt redd for at MA har tullet med Lutealfasen og det betyr TR og på den andre siden håper jeg veldig at det kan bety implantasjonsdipp. Ingenting annet å gjøre enn å se om den går opp igjen i morgen :smiley-ashamed004
Og selv om den gjør det er det jo ingen fasit.

Synes forresten at jeg merket «noe» i livmorområdet når jeg skulle legge meg i går:nailbiting:

Kommer nok til å ta en test i morgen 8 dpo, bare for å ha noe å sammenligne med dersom det faktisk skulle være noe der 9 dpo.
Opplevde antageligvis en festedip natt til 6 dpo i det fullførte svangerskapet mitt. Veldig optimistisk for deg og spent på testing :smiley-angelic001 :love017

Jeg er så oppblåst. Ser jo ut som om jeg er 6 mnd på vei

8 dpo i dag og første test røk. Den var helt blenda. Hadde ikke forventet noe annet :hilarious: men i det minste fint at det ikke var noe spor etter MAen.

Tempen er fremdeles veldig lav, så det var litt nedtur. Men ser på grafen min fra juni når jeg ble gravid at tempen hoppet mye, så skal ikke legge altfor mye i det. Kan være unøyaktigheter pga håndleddsmåling og.

Lykke til alle dere andre som kanskje skal i gang med testing i dag. Krysser fingrene :Heartpink

Vedlegg

• IMG_1886.jpeg
    IMG_1886.jpeg
    699,3 KB · Visninger: 68
  • IMG_1891.jpeg
    IMG_1891.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 69
Back
Topp