IKM uke 40

I dag har jeg vært svimmel. Noe jeg ikke har vært siden jeg ble gravid med datra vår. Så dette blir alt for spennende :smiley-angelic001
Jeg også!! Men jeg sliter med lavt blodtrykk. Jeg besvimte en del når jeg var gravid :hilarious: Skremte vettet av noen frisører, for jeg besvimte i stolen :hilarious:

Screenshot_20230928_175929_FF App.jpg
Da kom endelig krysset,men tempen har ikke steget så mye. Så da blir det noen ventedager, men jeg har ikke helt trua siden tempen ikke har steget noe særlig.

Ja, den vil vi gjerne se! Jeg er så spent på både test og temp hos deg idag!
IMG_1551.jpeg
IMG_1550.jpeg

Tempen holder seg jevn. Aldri opplevd å ha så jevn temp i dpo land. Får tro det er et godt tegn? :smiley-angelic001 Tok en vanlig strimmel av make sure og tidligtest av babyplan (fått med et par gratis tester når jeg har bestilt el tester, så bruker de opp). Føler det er «noe» der. Men er jo alt for tidlig enda siden jeg er kun 8 dpo :hilarious:

Vis vedlegget 415845Vis vedlegget 415846
Tempen holder seg jevn. Aldri opplevd å ha så jevn temp i dpo land. Får tro det er et godt tegn? :smiley-angelic001 Tok en vanlig strimmel av make sure og tidligtest av babyplan (fått med et par gratis tester når jeg har bestilt el tester, så bruker de opp). Føler det er «noe» der. Men er jo alt for tidlig enda siden jeg er kun 8 dpo :hilarious:
Prøvd på urin nummer to? Er bare noen dråper som skal til ;)

8 dpo. 10 dager siden ovitrelle. Har denne perioden forsøkt å teste ovitrelle ut av kroppen. Synes i dag at testen ser litt sterkere ut en i går, i såfall er det et godt tegn! Nederste er fra i dag (8 dpo), og nest nederst i går (7dpo). Synes 7 dpo ser svakere ut. Ikke akkurat lett å se på bildet, men krysser fingrene for at det stiger gjennom helga!❤️

Vedlegg

• IMG_7847.jpeg
    IMG_7847.jpeg
    1.011,3 KB · Visninger: 95
  • IMG_7848.jpeg
    IMG_7848.jpeg
    979,9 KB · Visninger: 97
Da er vi i gang :hilarious: :excited001
Synes det er "noe" på babyplan sin, men de stoler jeg ikke på lenger enn jeg kan hive bilen min:grumpy:
Men det blir veldig spennende å se om det utvikler seg:smiley-angelic001

Da er vi i gang :hilarious: :excited001
Synes det er "noe" på babyplan sin, men de stoler jeg ikke på lenger enn jeg kan hive bilen min:grumpy:
Men det blir veldig spennende å se om det utvikler seg:smiley-angelic001
Stoler ikke på lenger enn jeg kan hive bilen :hilarious: :hilarious: :hilarious:

8 dpo. 10 dager siden ovitrelle. Har denne perioden forsøkt å teste ovitrelle ut av kroppen. Synes i dag at testen ser litt sterkere ut en i går, i såfall er det et godt tegn! Nederste er fra i dag (8 dpo), og nest nederst i går (7dpo). Synes 7 dpo ser svakere ut. Ikke akkurat lett å se på bildet, men krysser fingrene for at det stiger gjennom helga!❤️
Åh se da!! Jeg er enig, dagens er sterkere enn gårdsdagen!

Jeg er kvalm på tredje dagen, 6 dpo idag. Jeg kom på noe. Jeg tror jeg har tullet med medisinene jeg tar forebyggende mot migrene. Jeg kan ikke ta dem som gravid og har vært veldig usikker på når jeg skal slutte. Onsdag var jeg hos lege og fikk beskjed om at jeg kunne ta dem frem til jeg fikk to streker på testen. Så nå tar jeg dem regelmessig igjen og det er nok de som gjør meg kvalm og svimmel. Nå spiser ingefærtabletter for å døyve den verste kvalmen.

Jeg er kvalm på tredje dagen, 6 dpo idag. Jeg kom på noe. Jeg tror jeg har tullet med medisinene jeg tar forebyggende mot migrene. Jeg kan ikke ta dem som gravid og har vært veldig usikker på når jeg skal slutte. Onsdag var jeg hos lege og fikk beskjed om at jeg kunne ta dem frem til jeg fikk to streker på testen. Så nå tar jeg dem regelmessig igjen og det er nok de som gjør meg kvalm og svimmel. Nå spiser ingefærtabletter for å døyve den verste kvalmen.
Huff, jeg har gjort akkurat det samme! Tullet med forebyggende, og endte opp kjempekvalm og svimmel! :Heartpink Ikke noe godt!

Jeg ser antydning på BP sin:happy093.

Syns også den ser sterkere ut:angelic:

Fikk positiv el test i dag, nesten en uke etter forventet el, så flytter vidre til neste ikm gruppe..

Vil dere si denne er svak til å være nærme ikm eller sterk til å være nærme ikm?

Har ikm mellom 5/10.

Vedlegg

• 16959695544477367871122556185248.jpg
    16959695544477367871122556185248.jpg
    1,4 MB · Visninger: 91
9 dpo i dag og sprakk og tok en strimmel fra rfsu på 2.urin. Vet jo at jeg ikke får noe positivt på den før nærmere IKM, eller over for den saks skyld. Har rett og slett elendig erfaring med dem, og jeg har vel i beste fall 10 i hcg om jeg skulle ha blitt gravid denne pp. Men da fikk iaf testetrangen tilfredsstilt seg litt, så blir det digital tidligtest i morgen. Hvis den er negativ er nok løpet kjørt, og det er bare å gå over til ny pp ...

Back
Topp