No shit,liksom?![]()
No shit, Sherlock- godt du da Ifra! Det har man ikke merket noe til 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No shit,liksom?![]()
Hadde aldri visst det hvis ikke ff sa det![]()
![]()
![]()

Ja, det er jo litt tidlig. Kanskje det er et nytt dpoland-symptom. Uansett håper jeg det går over i gravidsymptomDet husker jeg at jeg var også. Men symptomer før det går an å teste positivt er litt farfetched![]()
Har tenkt samme at det er jo rart med symptomer når man ikke har hcg nok til å slå ut på test. Men jeg har jo merka det på puppene fra 2 dpo hver gang, så det er jo mulig
Oi, så lav temp du har (altså jevnt over)Det går oppover her og heldigvis![]()
De to veldig høye tidlig kan ha sammenheng med alkohol og mindre søvn.
men ja, ser bra ut, jevnt og trutt oppover Er nok fordi jeg måler med Apple watch, så den er tatt på håndleddet. Måtte gå tilbake og sjekke målinger fra når jeg brukte termometer med yngste og da var den jevnt over litt høyereOi, så lav temp du har (altså jevnt over)men ja, ser bra ut, jevnt og trutt oppover
![]()

Aha, genialt at det kan gjøres slik daEr nok fordi jeg måler med Apple watch, så den er tatt på håndleddet. Måtte gå tilbake og sjekke målinger fra når jeg brukte termometer med yngste og da var den jevnt over litt høyere
Apple watch er nok ikke like nøyaktig som termometer, men er veldig deilig at det bare blir tatt jevne målinger mens jeg sover. Virker og som den blir bedre etterhvert, målingene nå har vært mye jevnere enn forrige syklus hvor vi prøvde. Den syklusen ble jeg gravid, men FF sa det ikke hadde vært eggløsning![]()

Hurra!Prøver forsiktig å melde meg inn her nå. Vært i samme limboen som AnneS med plutselig forsinket el, men tror at el nå har vært. Tatt noen dager for meg for å bekrefte, men det virker sånn hvertfall
Tia - 28 - B2 - El 22/9 - IKM 6/9
6/10 skulle det stå at ikm erPrøver forsiktig å melde meg inn her nå. Vært i samme limboen som AnneS med plutselig forsinket el, men tror at el nå har vært. Tatt noen dager for meg for å bekrefte, men det virker sånn hvertfall
Tia - 28 - B2 - El 22/9 - IKM 6/9

Mange utrolige ting skjer jo i kroppen før man i det hele tatt begynner å produserer hcg, så jeg tror man kan få symptomer før detJa, det er jo litt tidlig. Kanskje det er et nytt dpoland-symptom. Uansett håper jeg det går over i gravidsymptomHar tenkt samme at det er jo rart med symptomer når man ikke har hcg nok til å slå ut på test. Men jeg har jo merka det på puppene fra 2 dpo hver gang, så det er jo mulig
![]()
takk og pris for hjemmekontor. Ikke like fint at det er så mye å gjøre at jeg ikke har mulighet til å ta det rolig
Tidligere har jeg hatt en magefølelse på at «nå klaffet det», og det har stemt når det har klaffet. Denne gangen har jeg både følt at jeg er helt sikker på at det klaffer og at jeg er helt sikker på at det IKKE har klaffet. Det siste er kanskje mer en forsvarsmekanisme etter MA enn noe annet. Men blir noen spennende dager fremover her
Ja, det er helt tydelig, jeg er så kvalmMange utrolige ting skjer jo i kroppen før man i det hele tatt begynner å produserer hcg, så jeg tror man kan få symptomer før det![]()
For et nydelig nick du har, måtte bare si detDen tempdroppen i dag 6dpo da… (ff sier feil EL-dag). Håper ikke det er lutealfasen som tuller!! Ammer enda og har variable netter så vet det kan spille inn, håper håper tempen er oppe igjen i morgen
Vis vedlegget 415787

EnigFor et nydelig nick du har, måtte bare si det![]()

Så spennende! Jeg hadde det med min sønn 7 dpo om jeg ikke husker feil. Krysser fingrene for degNoen som har hatt festeblødning tidligere? Når fikk dere det? Trodde tr var på vei, tidligere enn normalt, men har stoppet opp. Er 10dpo i dag, men noe usikker, har hatt noe uregelmessig syklus![]()