Spirelykke?
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Junispirene24❤️
Fastelavnsbollene 2026
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forventet mens på mandag. Men vært slakk og lite matlyst siste dagene. Og drømte veldig rart i natt. Og hatt ubehag i pepper og lysk, som jeg kjenner igjen fra tidligere
Vært gjennom 2 spontanaborter så tørr ikke glede meg for mye ennå
Takk, håper jeg og. Mistet først i jula og då va eg nesten 10 uker og så mistet jeg i uke 5 i påsken kjenner gleden men har en stor klump i brystet og.Gratulererhåper den sitter hele veien nå!
Takk, håper jeg og. Mistet først i jula og då va eg nesten 10 uker og så mistet jeg i uke 5 i påsken kjenner gleden men har en stor klump i brystet og.
Egentlig lyst å bare bli sykemeldt men kan ikke det heller
Eg har jobb helg, jobber i mat butikk så dette er de to mest stressende dagene på jobb for meg, men føle ikke eg kan sykemelde meg nå. Sist så sykemeldte eg meg litt. Men eg prøve å ser.Det er så tøft å gå gravid etter å mistet
Jeg kommer til å sykmelde meg tidlig pga jeg har mistet mange ganger, ga jeg klar beskjed til legen om i mars 1 mnd etter svangerskapsavbruddet 14+4, og hun var heldigvis helt enig! Men prøver meg 1 uke til, kjenner alt jeger uvel
Gjør det som er best for deg og spiren![]()
Eg har jobb helg, jobber i mat butikk så dette er de to mest stressende dagene på jobb for meg, men føle ikke eg kan sykemelde meg nå. Sist så sykemeldte eg meg litt. Men eg prøve å ser.
Skal dere teste en gang til de neste dagene? Jeg tok første test på torsdag og lurer på om jeg skal teste imorgen eller overimorgen for å se stigningen. Og mandag blir det hcg prøve![]()

E selvfølgelig en mindre på jobb i dag, men har gått greit, litt stress innimellom men eg beholde roen. Verste er at jeg har kveld i dag og tidlig i morgen og må levere han eg har på 16 måneder til svigers før jobb i morgen. Komme te å ver skutt etter jobb i morgen xPJobbhelg her også håper det går greit for oss begge i helgenikke press deg for mye da, ingen som takker deg for det
![]()
Skal dere teste en gang til de neste dagene? Jeg tok første test på torsdag og lurer på om jeg skal teste imorgen eller overimorgen for å se stigningen. Og mandag blir det hcg prøve![]()
Jeg gjør nok det samme siden jeg uansett har tester liggendeTester nok hver dag frem til teststreken er veldig sterk, helt unødvendig egentlig, men en trygghet likevel![]()

Jeg tar digital test I morgen tenker jeg og ringer gynekolog på mandag, fått beskjed om å ta kontakt med en gang ved positiv test så for å få satt opp tidlig tidlig ulSkal dere teste en gang til de neste dagene? Jeg tok første test på torsdag og lurer på om jeg skal teste imorgen eller overimorgen for å se stigningen. Og mandag blir det hcg prøve![]()
Jeg tar digital test I morgen tenker jeg og ringer gynekolog på mandag, fått beskjed om å ta kontakt med en gang ved positiv test så for å få satt opp tidlig tidlig ul

Uff. Lang helg på deg daE selvfølgelig en mindre på jobb i dag, men har gått greit, litt stress innimellom men eg beholde roen. Verste er at jeg har kveld i dag og tidlig i morgen og må levere han eg har på 16 måneder til svigers før jobb i morgen. Komme te å ver skutt etter jobb i morgen xP

13 dpo, sterkeste testene jeg hatt i år. Begynner å tro att dette blir noe..
Vis vedlegget 415375
Tusen takkSkikkelig fine tester!![]()
Høres bra ut! Godt å få så god oppfølging. Tidlig tidlig ultralyd skal jeg også få pga at dette er IVF. I hvilken uke skal du ta tidlig tidlig ultralyd?Jeg tar digital test I morgen tenker jeg og ringer gynekolog på mandag, fått beskjed om å ta kontakt med en gang ved positiv test så for å få satt opp tidlig tidlig ul