Tredjemann er her

Savner deg i marsgjengen :Heartblue Måtte derfor inn å se til deg her:) Tross alt som har skjedd så håper jeg du har det bra, å vit at jeg heier på deg:love017:Heartred
Takk. <3 Jeg savner dere også. Skulle jo være der og kjempe om den 5. mars... Har det vel greit etter forholdene, men er veldig utålmodig. Vil komme i gang!!! Ingen mens ennå, gaaah.

Hvordan går det med deg?

Takk. <3 Jeg savner dere også. Skulle jo være der og kjempe om den 5. mars... Har det vel greit etter forholdene, men er veldig utålmodig. Vil komme i gang!!! Ingen mens ennå, gaaah.

Hvordan går det med deg?
Æhhh det blir nok før du aner det :) Her er det vært tung og tøft den siste mnd.. mye tårer og sorg, pappa ligger for døden, de siste dagene bare sovet, ikke noe kontakt å få, så tror han snart reiser opp til himmelen for å være med sin minste sønn:Heartred Trøster meg med at han får fred, å at vi en dag sees igjen:love2

Æhhh det blir nok før du aner det :) Her er det vært tung og tøft den siste mnd.. mye tårer og sorg, pappa ligger for døden, de siste dagene bare sovet, ikke noe kontakt å få, så tror han snart reiser opp til himmelen for å være med sin minste sønn:Heartred Trøster meg med at han får fred, å at vi en dag sees igjen:love2
Beklager at jeg blander meg inn, men ville bare si at pappa døde august ifjor og jeg vet hvor tungt det kan være :Heartred gjerne send meg pm hvis du trenger å lufte noen tanker i denne prosessen :Heartred

Håper det! Gynekologen sa "38 år ungt! Her kommer folk og er 46 og gravide!" Klamrer meg fast i det. :hilarious:

Åh nei, det var trist å høre... Har han vært syk lenge? Håper han ikke har smerter, og at dere har fått brukt tiden sammen godt. :Heartpink Det er alltid verst for de etterlatte... Klemmer :Heartpink

Håhei, kom på at jeg må huske det å løpe ned til Fürst og ta prøver så fort mensen kommer, det vil si på CD 2-3. Venter i spenning nå... Får jo en del svar på eggkvalitet og fruktbarhet da, vil jeg tro. På den ene siden vil jeg vite, på den andre ikke.

Last edited:
Håper det! Gynekologen sa "38 år ungt! Her kommer folk og er 46 og gravide!" Klamrer meg fast i det. :hilarious:

Åh nei, det var trist å høre... Har han vært syk lenge? Håper han ikke har smerter, og at dere har fått brukt tiden sammen godt. :Heartpink Det er alltid verst for de etterlatte... Klemmer :Heartpink
Enig med gynekologen! Fortsatt ung å sprek:hilarious:;) Ja vært dårlig over lengre tid, verden er urettferdig til tider. Men sånn er det:Heartred

MENSEN! Det kom først om ettermiddagen, så CD1 er vel ikke før i morgen, i hvert fall ikke ifølge skjemaet jeg fikk fra gynekolog i siste prøveperiode. Må ringe dem i morgen. Ble brått usikker på når blodprøvene skulle tas.

VET! Det hjalp virkelig mentalt! Ventetid = blæææh. Hvordan går det der? Må sjekke dagboka di, haha.
Hater ventetid og limboland!! Er virkelig det værste! :hungover: går bra her! Faktisk fortsatt gravid, sliter med å tro på det! Etter å ha mistet 2 ganger nå så klarer jeg ikke helt tro på at det skal gå denne gangen heller, men håper jo selvfølgelig det da!! ❤️☺️ hihi ja der kan du lese om min mentale reise opp og ned :hilarious: :hilarious:

Hater ventetid og limboland!! Er virkelig det værste! :hungover: går bra her! Faktisk fortsatt gravid, sliter med å tro på det! Etter å ha mistet 2 ganger nå så klarer jeg ikke helt tro på at det skal gå denne gangen heller, men håper jo selvfølgelig det da!! ❤️☺️ hihi ja der kan du lese om min mentale reise opp og ned :hilarious: :hilarious:
Sjekket nå, og ser stigningen, ja. Jippi! Bra du har fått progesteron. Må være trasig med kort lutealfase (?)... Vi satser på at det såkalte gullegget slapp denne gangen, hæ? Kan jo ikke slutte å prøve eller håpe. :happy:

Sjekket nå, og ser stigningen, ja. Jippi! Bra du har fått progesteron. Må være trasig med kort lutealfase (?)... Vi satser på at det såkalte gullegget slapp denne gangen, hæ? Kan jo ikke slutte å prøve eller håpe. :happy:
Har vært nervepirrende med denne svake starten ja men nå begynner det endelig å stige litt raskere, jippi!! Hihi ☺️ veldig trasig med kort lutealfase, tenk så mange fine egg som ikke har hatt tid til å feste seg... vi satser på det ja!! Evig optimist haha! ☺️❤️ third time's the charm som dem sier :joyful:

Håper du snart får mensen og CD1 så du endelig kan komme igang med en ny, etterlengtet pp❤️

Tusen takk! Hvordan går det med deg? Var i en IKM-gruppe med deg, og da ble du gravid. Babyen kommer jo ganske snart?

Bare bra, takk som spør❤️ Er 30+0 uker på vei idag, og skal ha PKS den 14.november❄️ Så lillebror kommer snart✨️ Gleder meg veldig til å se han på 3D/4Dultralyd igjen imorgen:love017

Håper du snart kan starte på en PP igjen, og at spiren sitter fort igjen❤️ Og da en liten terminspire denne gangen:smiley-angelic001:Heartred

Back
Topp