Jubeltråd

Og når man har skrevet 50 innlegg, hva gjør man da? Må man selv melde seg inn eller går det automatisk? :angelic:
Det vil være noen som er tilgangsansvarlig for gruppen, disse er vel sikkert ikke utpekt enda. Så må man sende melding om at man ønsker tilgang til gruppen :happy:

Jubler for at ungene var lette å legge i dag! Mannen var hjemme på dagtid pga planleggingsdag, og jeg tok ettermiddag/kveldsskiftet så kunne han gå på jobb da.

Jubler for at alt så veldig bra ut på ultralyd i dag 10+3! En superaktiv liten krabat som «danset» rundt, var fint å se :Heartred føler meg litt mer rolig nå og kjenner jeg tør å glede meg litt mer. Hadde vokst masse siden sist og var nå 4cm!

Vet ikke om denne passer inn her, men jeg kjøpte meg en bukett blomster som jeg nå har utsikt til fra sofaen:flower Det er noe jeg ikke har gjort før, men som jeg merker at rett og slett var skikkelig koselig!

Anbefaler å unne seg en fin liten premie. Det er vel fortjent til dere alle!

:love7

Vet ikke om denne passer inn her, men jeg kjøpte meg en bukett blomster som jeg nå har utsikt til fra sofaen:flower Det er noe jeg ikke har gjort før, men som jeg merker at rett og slett var skikkelig koselig!

Det passer absolutt vil jeg si! Sånne småting er aå hærlig i hverdagen :love7

Det er det beste! Spesielt om man har fått ordnet og styra litt hjemme, og får på plass en koselig bukett før helgen :flower

Back
Topp