Skal dere ha tidlig ultralyd, isåfall når tenkte dere?

Var hos legen i dag og fikk ultralyd hos han :) :happy:
Der var det en liten bamsemums med et bankende hjerte :Heartbigred alt såg bra ut og han mente eg var 8+2, noe som stemmer ifølge di appene har..

Allerede 1 time etter eg var hos han fikk eg innkalling til TUL på sykehuset i uke 12-13 :happy:

Legen mente også at eg nå kunne slappe av litt, og ikke bekymre meg så mye for om det skulle gå gale. For han mente at nå var eg komt så langt at det mest sannsynlig gikk bra hele veien :love7:gen045:love017

Så kjekt med ultralyd hos legen, og fint å høre fra lege at man kan slappe av. Gratulerer :)

Så kjekt med ultralyd hos legen, og fint å høre fra lege at man kan slappe av. Gratulerer :)
Ja, var veldig betryggende å greit å få det hos han i dag.
Men var jo ikke di beste bildene da. Men såg hjerteslag, og legen var fornøyd med det han såg, så då er eg også veldig fornøyd selvsagt :)

Men er vel kanskje ikke så mye å se så tidlig sånn sett, bortsett fra at hjerte slår :love017

Ja, var veldig betryggende å greit å få det hos han i dag.
Men var jo ikke di beste bildene da. Men såg hjerteslag, og legen var fornøyd med det han såg, så då er eg også veldig fornøyd selvsagt :)

Men er vel kanskje ikke så mye å se så tidlig sånn sett, bortsett fra at hjerte slår :love017

Når legen er fornøyd er det bare å være fornøyd ja :D

Jeg skal faktisk i dag! Jeg skal en tur på ferie i en uke, og føler at alt er helt kaotisk i hodet - livredd for at alle symptomer plutselig er borte og at jeg har en SA.

Så jeg bestilte en kort en i dag. Er 6+2, så har ikke de største forhåpningene, men kanskje det kan betrygge meg litt.
Hvordan gikk det? Fikk du se noe? :)

Ja! Ble satt tilbake til 5+6, men så bankende hjerte!

Var tilbake 8+2 og så fortsatt bankende hjerte, så jeg bare håper at det sitter nå :Heartred

Ble plutselig stresset og bestilte time i morgen. Da er jeg 8+3. Noen som vet om det da mest sannsynlig blir en innvendig eller utvendig ultralyd?

Ble plutselig stresset og bestilte time i morgen. Da er jeg 8+3. Noen som vet om det da mest sannsynlig blir en innvendig eller utvendig ultralyd?
Innvendig frem til 12+0 har jeg hørt av min gyn :)

Jeg ble også gigastresset, så jeg bestilte senere i dag (9+6).
Tenker at om alt er ok da, så kan jeg senke litt skuldre her.

Back
Topp