Hva gjør du akkurat nå?

Kom hjem fra svømming. Har problemer med leggen, krampe/sprengte blodkar som gjør det vanskelig å belaste leggen for mye, derav svømming i stedet for gåing. Nå slapper jeg av med babyteppe som snart er ferdig og bena høyt hehe :)
 
Kom på denne fantastiske idéen å skulle se alle filmene fra fast and the furious, så nå ligger vi her på sofaen :hilarious: Så mye action og testosteron er det lenge siden jeg har sett!
 
Sitter og tenker på alt jeg skulle gjort, og velger å ikke gjøre noen av tingene heeeelt enda.. :joyful:
 
Ser på Brooklyn nine-nine, straks ferdig med sesong 2.
 
Var på 3 D ultralyd i går. Har printet ut bildet av bebisen og rammet det inn. Har det på stuebordet og sitter og ser på den gode pene ungen min mens jeg strikker babyteppe og koser meg med kaffekoppen :Heartred Han er sååååå pen:love017
 
Kjeder meg! Oppdaterer nettleseren på nytt og på nytt, sjekker alle apper, sjekker et spill jeg har på mobilen, begynner på nytt. Burde finne meg en tv-serie eller noe, men jeg er for mye i babymodus til å kunne tenke på noe annet. Og det er en hel måned igjen! :dead:
 
La meg i senga og skal se på the closer, serie på viaplay jeg ikke har sett siden den gikk i usa. Så slapper av og prøøøøver å ikke føle på sulten. Blir så sulten når jeg skal legge meg :smiley-ashamed004
Begynner å kjenne på utålmodigheten for å bli se og bli kjent med baby.
 
Nettopp tatt en dusj etter å ha hatt storrengjøring i gamle greier - nå blir det senga i stakkarslige 5 timer før det er på’an igjen!
 
Har farga hår, satt på vipper og lakka negler! Prøver å se mer oppegående ut en jeg føler meg :wtf:
 
Sitter i bilen og er på vei hjem fra en helt fantastisk ferie :) Drar videre igjen til en nytt sted på mandag.
 
Ligger i sofaen etter middag, slapper av på telefonen. Spent på bår fødsel starter og om den eventuelt starter av seg selv eller ikke :angelic:
 
Ligger i sofaen og samler styrke til å gå opp trappa og legge meg - imorgen er første barnehagedag på min første skatt og mammahjertet gruer seg veldig :Heartred
 
Back
Topp