Juli ❤️

Joda men samtidig vet man kanskje ikke alt bak selv om man vet noe. Men som jeg sa vi hadde heller ikke bestilt til en, men hadde vi spurt og de andre fikk nei feks så er det mulig vi hadde bestilt. Men heg har ikke fortalt hele familien om hvor store spiseproblemer vårt barn har, de vet noe men ikke alt .
Jeg synes det er mer slitsomt når de skal presse ham til å spise , klager på hvor lite han spiser, at han får noe snnet etterpå osv. men vi har hatt barnelege med oss i mange år, det er jo en grunn til det.
Ja. Klager på hvor lite de spiser får jeg neller av. Svigermor som skal pushe dem til å spise opp det hun mener er nødvendig mengde. Jeg har hatt mine runder med det så hun har begynt å bli mindre masete. Men ikke helt

Ja. Klager på hvor lite de spiser får jeg neller av. Svigermor som skal pushe dem til å spise opp det hun mener er nødvendig mengde. Jeg har hatt mine runder med det så hun har begynt å bli mindre masete. Men ikke helt
Vi har hatt mange runder med det både hos svigers IG min familie. Blir så sur av det

Back
Topp