Hvor langt er du på vei i dag ♥️

Jeg har også to forskjellige terminer, en ifølge ivf og en i følge jordmor på TUL. Vet ikke hva som er rett og følge jeg? Er jo snakk om noen dager bare, som med deg. Jeg har forholdt meg til ivf termin foreløpig. Men jordmor termin er 3 dager frem ca.
Jeg har også 2 forskjellige. Så ho skrev 12+5/12+3( dette var i går) i følge Babyverden er jeg 12+4 i dag samme på libero der jeg har skrevet inn ved hjelp av ivf, men med nørs appen er jeg 12+3 i dag.

Jeg har også to forskjellige terminer, en ifølge ivf og en i følge jordmor på TUL. Vet ikke hva som er rett og følge jeg? Er jo snakk om noen dager bare, som med deg. Jeg har forholdt meg til ivf termin foreløpig. Men jordmor termin er 3 dager frem ca.
Ja, jeg synes også dette forvirrer meg veldig. Ble flyttet 4 dager frem på første ultralyd i slutten av uke 7, men bare 2 dager på ultralyd i uke 10 o_O lettere å forholde seg til IVF termin inntil den OUL kanskje?

Ja, jeg synes også dette forvirrer meg veldig. Ble flyttet 4 dager frem på første ultralyd i slutten av uke 7, men bare 2 dager på ultralyd i uke 10 o_O lettere å forholde seg til IVF termin inntil den OUL kanskje?
Jeg tar med ei klype salt det de har sagt til nå. Når jeg var på TUL sist var jeg ifølge ivf termin 11+6. Jordmødrene på sykehuset estimerte meg til 12+2. Men som de sa, det er tidlig ennå. De satte ingen konkret termin da, det ble gjort på ordinær ultralyd. Vi får forholde oss til OUL termin ja tenker jeg :D

Jeg har også 2 forskjellige. Så ho skrev 12+5/12+3( dette var i går) i følge Babyverden er jeg 12+4 i dag samme på libero der jeg har skrevet inn ved hjelp av ivf, men med nørs appen er jeg 12+3 i dag.
Hehe, men det blir vel mer konkret på ordinær ultralyd tenker jeg :)

Ja det vil jeg tru:) jordmor sa så fint til meg jaja den kommer jo når den er klar og det er jo sant:hilarious::love017
Bortsett fra de som ikke kommer ut på egenhånd da, og det er jo da man må ha litt styring på termin med tanke på risiko osv. :happy: Men man får jo en dato å forholde seg til på oul.

Back
Topp