Hvor langt er du på vei i dag ♥️

Fikk time med Gunnar Berland om 2 uker! Da er ferien starta også. Og etter den er det 3 uker til neste ul igjen :hilarious:
Åå, nå fristet du meg til å bestille en privat ul om 3 uker… Skal - skal ikke? :nailbiting: Hadde egentlig klart å slå det fra meg, men føles såå lenge nå og ikke skulle få sett noe på 7 uker (otul 11+5) og oul (18+5). Er dels for å få se at alt ser bra ut jeg ønsker, og dels for å få bekreftet kjønn :hilarious:

Åå, nå fristet du meg til å bestille en privat ul om 3 uker… Skal - skal ikke? :nailbiting: Hadde egentlig klart å slå det fra meg, men føles såå lenge nå og ikke skulle få sett noe på 7 uker (otul 11+5) og oul (18+5). Er dels for å få se at alt ser bra ut jeg ønsker, og dels for å få bekreftet kjønn :hilarious:
Hahaha, dette er for å se begge deler her også. At det går bra og kjønn :love017 Mest for kjønn for sambo sin del tror jeg:hilarious: Er jo så spennende, og om 2 uker er jeg i uke 16, så da håper jeg han kan se hvilket kjønn det er. Har allerede begynt å kjenne den lille røre seg inni der, det er såååå spennende nå! I dag føler jeg meg skikkelig gravid:hilarious:

Hahaha, dette er for å se begge deler her også. At det går bra og kjønn :love017 Mest for kjønn for sambo sin del tror jeg:hilarious: Er jo så spennende, og om 2 uker er jeg i uke 16, så da håper jeg han kan se hvilket kjønn det er. Har allerede begynt å kjenne den lille røre seg inni der, det er såååå spennende nå! I dag føler jeg meg skikkelig gravid:hilarious:
Ååå så herligt! Hvor langt på vei var du når du begynte å kjenne lille?
:Heartbigred

Ååå så herligt! Hvor langt på vei var du når du begynte å kjenne lille?
:Heartbigred
Begynte forrige uke, ca torsdag, var da 13+3. Var som stryk. I går kjente jeg typ prikking, kun to stk, men var ikke leamus eller noe sånt. Ganske sikker på at det var lille. :love017 Kjenner igjen fra første. Holdt hånda med et lite trykk på magen, men ikke med fingrene siden jeg kjenner pulsen min gjennom fingrene:smiley-ashamed004

Ja flere ganger for å ta celleprøve. Ville ikke gå til fastlegen med det. Syns han er flink og grei jeg iallefall :)
Det er bra du synes det, har litt blanda erfaring med han. Derfor jeg nølte litt med å bestille time der :smiley-ashamed004

Back
Topp