Løvemamma89
Flørter med forumet
11+0 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så bra daFikk time med Gunnar Berland om 2 uker! Da er ferien starta også. Og etter den er det 3 uker til neste ul igjen![]()
ordna seg greit likevel da, og slipper å dra så langt Åå, nå fristet du meg til å bestille en privat ul om 3 uker… Skal - skal ikke?Fikk time med Gunnar Berland om 2 uker! Da er ferien starta også. Og etter den er det 3 uker til neste ul igjen![]()
Hadde egentlig klart å slå det fra meg, men føles såå lenge nå og ikke skulle få sett noe på 7 uker (otul 11+5) og oul (18+5). Er dels for å få se at alt ser bra ut jeg ønsker, og dels for å få bekreftet kjønn 
Ja! Har du vært der før?Så bra daordna seg greit likevel da, og slipper å dra så langt
![]()
Hahaha, dette er for å se begge deler her også. At det går bra og kjønnÅå, nå fristet du meg til å bestille en privat ul om 3 uker… Skal - skal ikke?Hadde egentlig klart å slå det fra meg, men føles såå lenge nå og ikke skulle få sett noe på 7 uker (otul 11+5) og oul (18+5). Er dels for å få se at alt ser bra ut jeg ønsker, og dels for å få bekreftet kjønn
![]()
Mest for kjønn for sambo sin del tror jeg
Er jo så spennende, og om 2 uker er jeg i uke 16, så da håper jeg han kan se hvilket kjønn det er. Har allerede begynt å kjenne den lille røre seg inni der, det er såååå spennende nå! I dag føler jeg meg skikkelig gravid
Ååå så herligt! Hvor langt på vei var du når du begynte å kjenne lille?Hahaha, dette er for å se begge deler her også. At det går bra og kjønnMest for kjønn for sambo sin del tror jeg
Er jo så spennende, og om 2 uker er jeg i uke 16, så da håper jeg han kan se hvilket kjønn det er. Har allerede begynt å kjenne den lille røre seg inni der, det er såååå spennende nå! I dag føler jeg meg skikkelig gravid
![]()

Begynte forrige uke, ca torsdag, var da 13+3. Var som stryk. I går kjente jeg typ prikking, kun to stk, men var ikke leamus eller noe sånt. Ganske sikker på at det var lille.Ååå så herligt! Hvor langt på vei var du når du begynte å kjenne lille?
![]()
Kjenner igjen fra første. Holdt hånda med et lite trykk på magen, men ikke med fingrene siden jeg kjenner pulsen min gjennom fingrene
Ja flere ganger for å ta celleprøve. Ville ikke gå til fastlegen med det. Syns han er flink og grei jeg iallefallJa! Har du vært der før?
Det er bra du synes det, har litt blanda erfaring med han. Derfor jeg nølte litt med å bestille time derJa flere ganger for å ta celleprøve. Ville ikke gå til fastlegen med det. Syns han er flink og grei jeg iallefall![]()