Ikm uke 27

Ah skjønner! Vi har en toåring og en hund som alltid våkner mellom 0545 og 0640, så her blir ikke utslagene så store. Men sov hos mine foreldre en natt denne syklusen, og jammen ble det stort utslag av å sove i en seng som var mindre og tettere på varmeovnen (mannen) enn vanlig! Det er den jeg har tatt bort på bildet her:Vis vedlegget 408747
Ja, ikke sant, det var et stort hopp!
Nå er det vanlig ukedag i morgen så da er det tilbake til normale tidspunkt, så blir enklere å se om det blir ok stigning da :)

Våknet opp med kraftige el smerter grytidlig i dag tidlig. 4-5 tiden. Allerede nå er slimet gått over til hvit tykk loation aktig. Har ikke hatt sex siden den 22. sånn midt på dag/tidlig kveld da mannen er bortreist. Det var da dag 10. så det var 2,5 dag siden siste samleie da el kom. Kan det fortsatt være håp? :( å syntes det er merkelig at utfloden ikke er klar mer. Den pleier å være klar hvertfall i 24 timer etter el smertene. Var småøm i magen i hele går. Kan el ha vært før de kraftige el smertene jeg våknet av? Dag 13 i dag.

Våknet opp med kraftige el smerter grytidlig i dag tidlig. 4-5 tiden. Allerede nå er slimet gått over til hvit tykk loation aktig. Har ikke hatt sex siden den 22. sånn midt på dag/tidlig kveld da mannen er bortreist. Det var da dag 10. så det var 2,5 dag siden siste samleie da el kom. Kan det fortsatt være håp? :( å syntes det er merkelig at utfloden ikke er klar mer. Den pleier å være klar hvertfall i 24 timer etter el smertene. Var småøm i magen i hele går. Kan el ha vært før de kraftige el smertene jeg våknet av? Dag 13 i dag.
Tror el smerter kan komme både før, under og etter eggløsning :angelic: og spermen skal uansett fint kunne leve fra den tida til nå altså:Heartred

Hvor mange dpo er resten av gjengen her nå da? :D og når tenker dere å starte testinga? :)
4 DPO. Skal bort i morgen til tirsdag, blir enklere å vente når man tenker på andre ting. Skal ikke teste før tidligst fredag (9 DPO), har med bare 3 gravid tester og :hilarious: Veldig spent på å teste, selv om jeg ikke tror det blir noe… har lagt inn nok aksjer, men vet ikke, har liksom ikke trua. Nå har jeg reisesyke (veldig løs mage), så det hjelper ikke på humøret:shifty:
Kanskje jeg klarer vente til 14 DPO. Har klart det før. Med første barna tok jeg en test ved/over IKM og det var det :hilarious:

4 DPO. Skal bort i morgen til tirsdag, blir enklere å vente når man tenker på andre ting. Skal ikke teste før tidligst fredag (9 DPO), har med bare 3 gravid tester og :hilarious: Veldig spent på å teste, selv om jeg ikke tror det blir noe… har lagt inn nok aksjer, men vet ikke, har liksom ikke trua. Nå har jeg reisesyke (veldig løs mage), så det hjelper ikke på humøret:shifty:
Kanskje jeg klarer vente til 14 DPO. Har klart det før. Med første barna tok jeg en test ved/over IKM og det var det :hilarious:
Mannen var bortreist ved IKM med første, så trur jeg testet type 4 dager etter, hadde ikke skjønt at det gikk an å teste før engang :hilarious:
Jeg skal prøve å vente til 14 dpo, synes helt ærlig det er bedre å bare få mensen, blenda tester er så kjipt!

Jeg er på CD 81 :arghh:, men idag satte FF kryss - 4 dpo!! Jeg er forsiktig håpefull..
Har ikke lagt inn andre fertilitetstegn så er kun basert på temp.
Men venter et par dager på å slippe jubelen løs, jeg vil helst ha et par dager til, og litt tydeligere tempøkning.

Kjenner at her er det ingen tvil om at jeg har EL :hilarious: Vet ikke om jeg har kjent det så tydelig før:think005 men kjenner det stikker og at noe er på gang. Fikk lagt inn aksjer hele 2 ganger i går kveld og regner med det blir i dag også. Hvis ikke varmen tar knekken på oss:hilarious:

Mannen var bortreist ved IKM med første, så trur jeg testet type 4 dager etter, hadde ikke skjønt at det gikk an å teste før engang :hilarious:
Jeg skal prøve å vente til 14 dpo, synes helt ærlig det er bedre å bare få mensen, blenda tester er så kjipt!
Ja, det er kjipt. Også å tolke skygge/ ikke skygge og svi av test etter test for man har håp. Bedre å få svart på hvitt ved 14 DPO. Bare så vanskelig å vente :wtf:

Ja, det er kjipt. Også å tolke skygge/ ikke skygge og svi av test etter test for man har håp. Bedre å få svart på hvitt ved 14 DPO. Bare så vanskelig å vente :wtf:
Ja, nemlig! Og ende opp med å Google alt av statistikk på når folk får positive tester :bag:

Var derfor jeg starta rehab for testetøser tråden :hilarious: Og første syklus med den så ble jeg gravid og testa knallpositivt 14DPO, hehe! (Mista dessverre da, men)

Tidligere prøveperioder har jeg virkelig klødd etter å teste. DPO-land har virkelig vært de lengste dagene som eksisterer! Nå er jeg 7 dpo og stresser ikke med testing. Jeg har nok delvis gitt litt opp. Skal teste på fredag når jeg er 10 DPO, men så drar vi på en tre dagers fottur i fjellet, så da blir det ingen testing i helga.
Det er litt godt også å ikke stresse med testing :hilarious:

Åh jeg klarer aldri vente lenger enn til 7 dpo! Så du er flink som skal vente til 14,er bare 3 dpo her..:)
Det er vanskelig å vente, men det er enda verre å gå og myse etter skygger og håpe på at «i morgen kommer den» eller Google «seneste mulige festing» :hilarious: for det har jeg gjort nok:angelic:

Tror kroppen min tuller litt med meg?
Våknet av sterke el smerter natt lørdag-søndag. Ikke tatt el tester denne mnd da jeg liksom skulle prøve å ikke stresse rundt el. Etter dette fikk jeg hvit utflod, men veldig kjapt etterpå. Søndagen liksom. Utfloden har å vært hvit loation som den pleier å bli etter el. Men i dag kom det masse slim sammen med utfloden. Kunne strekkes kjempelangt! Lurer på om el er forsinka? Men kan el komme 2-3 dager etter el smerter? Sånn skikkelig el smerter. Fikk ikke sove igjen fordi det gjorde så vondt liksom. Skjønner meg ikke på kroppen min nå. Tror jeg må starte med el tester igjen fra neste mnd. Men smertene har alltid stemt med el testene, så rart hvis det ikke skulle stemne denne mnd? Men kom masse strekkbart slim nå. På papiret liksom. Kan dette være en annen type slim? Eller bomma helt sykt på el?

Last edited:
Jeg har forsøkt å finne eggløsning med Clearblue Fertilitetsmonitor denne syklusen. Er nå på CD19, og begynte å teste med monitoren på CD8 eller 9. Har enda ikke fått maximal, bare høy. Jeg har sykluser på rundt 26-30 dager. Har noen her erfaring? Klarer ikke kroppen min å slippe egget eller hva er det som foregår. Jeg mister motet

Jeg har forsøkt å finne eggløsning med Clearblue Fertilitetsmonitor denne syklusen. Er nå på CD19, og begynte å teste med monitoren på CD8 eller 9. Har enda ikke fått maximal, bare høy. Jeg har sykluser på rundt 26-30 dager. Har noen her erfaring? Klarer ikke kroppen min å slippe egget eller hva er det som foregår. Jeg mister motet
Kan være en sen eggløsning, jeg pleide å ha sen eggløsning og (for) kort lutealfase (får progesteron nå). Jeg bruker både strimler, temping og CB monitor for å sikre at jeg fanger el.

Kan være en sen eggløsning, jeg pleide å ha sen eggløsning og (for) kort lutealfase (får progesteron nå). Jeg bruker både strimler, temping og CB monitor for å sikre at jeg fanger el.
Okei. Men hvis det er sen eggløsning, så vil jo ikke kroppen klare å feste egget om det evt skulle bli befruktet. Jeg er også veldig overvektig så begynner å tro at det er noe her som påvirker syklusen. Selvom syklusen min er nesten presis +\- 1-3 dager hver måned

Back
Topp