Skravletråd

Vil bare skryte litt av den fine lille frøkna mi på straks 2 år som kommer springende med bøtte til meg om jeg sier jeg er kvalm eller om hun ser/hører at jeg brekker meg :Heartbigred . Hun kommer også springende med engang noen får vondt å kaster seg rundt deg for å gi deg en bamseklem:Heartbigred
Bare å konstatere at 2 åringen din har 1000 ganger mer empati og intelligens en en godt voksen mann jeg møtte på før i dag (les tråden pregzilla outburst).:happy: Frøkna har nok fått bedre oppdragelse og omsorg også :Heartbigred hurra for snille mennesker, både liten og stor :love7

Vil bare skryte litt av den fine lille frøkna mi på straks 2 år som kommer springende med bøtte til meg om jeg sier jeg er kvalm eller om hun ser/hører at jeg brekker meg :Heartbigred . Hun kommer også springende med engang noen får vondt å kaster seg rundt deg for å gi deg en bamseklem:Heartbigred
Ååå, så koselig :Heartred

Føler så med deg :hilarious:
Akkurat samme her, alt er en kamp og lunta mi er omtrent såå kort:hilarious::arghh:
Har 5 og 3 åring som driver og tester nye ting her og. Så slitsomt. Måtte kaste inn håndkleet på legging nå, hadde ikke tålmodighet.

Nå ligger jeg på sofaen med en følelse av ar jdg er i en liten båt ute på storhavet. Hele verden snurrer og duver :hungover:

Vi skal besøke familie i Skottland og Amsterdam i juli. Ellers blir det bjørneparken og Hunderfossen her i Norge :D camping er koselig da! Håper dere får det fint!
Bjørneparken er kos! Pakk med badetøy for plaske-området og prøv å følg hvertfall deler av foringsruta. Lurt å være tidlig ute om man vil inn til revene :)

Vi glemte bestemme oss for det :/.
Skal jeg spørre forumansvarlig om vi kan bytte farge ? Så har vi evt en avstemning ?:)
Syns det var så koselig å se at det var en "stjerneskudd2024" banner i det hele tatt jeg. Men ja, hadde vært fint med en annen farge. Tror de vises ulikt på pc og mobil forøvrig.

Har 5 og 3 åring som driver og tester nye ting her og. Så slitsomt. Måtte kaste inn håndkleet på legging nå, hadde ikke tålmodighet.

Nå ligger jeg på sofaen med en følelse av ar jdg er i en liten båt ute på storhavet. Hele verden snurrer og duver :hungover:
Så "the terrible twos" varer så lenge sltså:arghh::hilarious:
Huff, hørtes ikke kjekt ut.
Heldigvis Husbonden som tar legginga her i dag og, som deg, ligger jeg her på sofaen og gynger:depressed:

Så "the terrible twos" varer så lenge sltså:arghh::hilarious:
Huff, hørtes ikke kjekt ut.
Heldigvis Husbonden som tar legginga her i dag og, som deg, ligger jeg her på sofaen og gynger:depressed:
Nei altså femåringer traff selvstendighetsalderen sent, og treåringen tidlig, så noen ganger syns jeg de ligger ganske likt i løypa. Og egger hverandre opp selvsagt også :D

Vet ikke om vi trenger å arrangere avstemning for farge, men alt annet enn grått og den plain lyseblå hadde vært fint :Heartpink
Rosa, rosa, rosa:hilarious:
Neida, tror ikke rosa fins som mulighet. Enig med deg, alt annet enn grått og den lyseblå. Lysegrønn?

Heihei, reaktiverer denne tråden jeg! Føler jeg har fått så mang ulike termindatoer i det siste, menstermin, eggløsningstermin, (privat) UL termin, hvilken tar dere utgangspunkt i på dette tidspunkte? Jeg betviler UL terminen da jeg er usikker på om den KAN stemmer, eller så hadde jeg sikkert brukt den :smiley-ashamed005

Last edited:
Heihei, reaktiverer denne tråden jeg! Føler jeg har fått så mang ulike termindatoer i det siste, menstermin, eggløsningstermin, (privat) UL termin, hvilken tar dere utgangspunkt i på dette tidspunkte? Jeg betviler UL terminen da jeg er usikker på om den KAN stemmer, eller så hadde jeg sikkert brukt den :smiley-ashamed005
Jeg tar utgangspunkt i menstermin fordi det er den helsepersonell bruker frem til oul :happy:

Back
Topp