Skravletråd

Er det flere enn meg som får opp error på forumet? Kan vare flere timer før jeg kommer meg inn igjen
Jeg kom innpå 2 ganger på morgenen i går, så var det error hele ettermiddagen pg kvelden!

2 åringen tester i dag, på ALT! Og jeg er både utolmodig og hormonell :hilarious: Bra det ikke er lenge til sambo kommer hjem fra jobb, så han får overta:angelic:
Føler så med deg :hilarious:
Akkurat samme her, alt er en kamp og lunta mi er omtrent såå kort:hilarious::arghh:

Er det flere enn meg som får opp error på forumet? Kan vare flere timer før jeg kommer meg inn igjen
For meg varte det i hele går og fram til nå. Lurte på om det hadde noe med oppdateringen her om dagen...

Noen som har tatt tidlig utvendig ultralyd og eventuelt når? Legen min prøvde på fredag, da var jeg 7+4, men hun såg ingenting :oops: hun mente likevel det var for tidlig med utvendig.

Noen som har tatt tidlig utvendig ultralyd og eventuelt når? Legen min prøvde på fredag, da var jeg 7+4, men hun såg ingenting :oops: hun mente likevel det var for tidlig med utvendig.
Det er ikke uvanlig, mange som har fått litt panikk etter ett besøk hos fastlegen med utvendig ul. :Heartred

Tror det kommer mye an på anatomien og utstyret! Jeg har selv tatt utvendig 7+4 og det gikk helt fint, men det var hos privat lege og la merke til forskjell på hvor klare bilder det var der kontra oul

Tror det kommer mye an på anatomien og utstyret! Jeg har selv tatt utvendig 7+4 og det gikk helt fint, men det var hos privat lege og la merke til forskjell på hvor klare bilder det var der kontra oul
Ja,fastlegene har ofte ganske dårlig utstyr :wideyed:

Når jeg trykker på en forumtråd fra appen så får jeg alltid feilmelding første gangen, men hvis jeg trykker en gang til kommer jeg alltid igjennom likevel. Men det ser jo ut til at flere opplevde at det var helt nede da, så er kanskje ikke til så mye hjelp da akkurat. :smiley-angelic002

Føler så med deg :hilarious:
Akkurat samme her, alt er en kamp og lunta mi er omtrent såå kort:hilarious::arghh:
Godt å høre at det er flere. Jeg merker at jeg er ekstra hissig på jobb også, og det er ikke noe gøy. Føler meg som en surpromp av en lærer, men blir bare så mye lettere provosert og trigget. Tror heldigvis mesteparten ikke vises på utsiden da, men det koker virkelig i hodet innimellom.

Hvilke planer har dere for sommeren? Skal dere ut å reise eller blir dere hjemme?
Vi har booket oss inn på camping i 2 uker i Sverige. Var en uke i fjor og mini stoooor koste seg. Gleder meg til å se om han kjenner seg igjen.
Blir så kos å pakke i vogna å kjøre nedover. Tar ca 7 timer fra døra hjemme til campingen :)
Vi skal besøke familie i Skottland og Amsterdam i juli. Ellers blir det bjørneparken og Hunderfossen her i Norge :D camping er koselig da! Håper dere får det fint!

Jeg har aaaldri før sett ett banner på babyverden som er grått :wideyed: så litt trist ut :arghh:

Godt å høre at det er flere. Jeg merker at jeg er ekstra hissig på jobb også, og det er ikke noe gøy. Føler meg som en surpromp av en lærer, men blir bare så mye lettere provosert og trigget. Tror heldigvis mesteparten ikke vises på utsiden da, men det koker virkelig i hodet innimellom.
Huff, ja. Skal ingenting til for tidao_O

Vil bare skryte litt av den fine lille frøkna mi på straks 2 år som kommer springende med bøtte til meg om jeg sier jeg er kvalm eller om hun ser/hører at jeg brekker meg :Heartbigred . Hun kommer også springende med engang noen får vondt å kaster seg rundt deg for å gi deg en bamseklem:Heartbigred

Hvilke planer har dere for sommeren? Skal dere ut å reise eller blir dere hjemme?
Vi har booket oss inn på camping i 2 uker i Sverige. Var en uke i fjor og mini stoooor koste seg. Gleder meg til å se om han kjenner seg igjen.
Blir så kos å pakke i vogna å kjøre nedover. Tar ca 7 timer fra døra hjemme til campingen :)
Vi tenkte å ta en tur til vestlandet (bor på østlandet) med den lille el-bilen vår. Tror det kan bli en hyggelig tur med greit med innbrakte pauser pga ladestopp.

Ellers er det mest dagsturer som er tanken, inkludert en tur på hunderfossen.
Også skal jeg på omvisning på slottet en dag, det blir spennende :)

Back
Topp