Jeg kom innpå 2 ganger på morgenen i går, så var det error hele ettermiddagen pg kvelden!Er det flere enn meg som får opp error på forumet? Kan vare flere timer før jeg kommer meg inn igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kom innpå 2 ganger på morgenen i går, så var det error hele ettermiddagen pg kvelden!Er det flere enn meg som får opp error på forumet? Kan vare flere timer før jeg kommer meg inn igjen
Føler så med deg2 åringen tester i dag, på ALT! Og jeg er både utolmodig og hormonellBra det ikke er lenge til sambo kommer hjem fra jobb, så han får overta
![]()

For meg varte det i hele går og fram til nå. Lurte på om det hadde noe med oppdateringen her om dagen...Er det flere enn meg som får opp error på forumet? Kan vare flere timer før jeg kommer meg inn igjen
Varte nesten i hele går for meg ogsåFor meg varte det i hele går og fram til nå. Lurte på om det hadde noe med oppdateringen her om dagen...
Det er ikke uvanlig, mange som har fått litt panikk etter ett besøk hos fastlegen med utvendig ul.Noen som har tatt tidlig utvendig ultralyd og eventuelt når? Legen min prøvde på fredag, da var jeg 7+4, men hun såg ingentinghun mente likevel det var for tidlig med utvendig.

Noen som har tatt tidlig utvendig ultralyd og eventuelt når? Legen min prøvde på fredag, da var jeg 7+4, men hun såg ingentinghun mente likevel det var for tidlig med utvendig.
Ja,fastlegene har ofte ganske dårlig utstyrTror det kommer mye an på anatomien og utstyret! Jeg har selv tatt utvendig 7+4 og det gikk helt fint, men det var hos privat lege og la merke til forskjell på hvor klare bilder det var der kontra oul

Ja,fastlegene har ofte ganske dårlig utstyr![]()

De BURDE, men det er de private som investerer i best utstyr. Offentlig får ikke penger til nytt utstyr så ofteDet kan jeg se for meg! Men sykehuset burde jo ha det beste tenker jeg![]()
Det kan jeg se for meg! Men sykehuset burde jo ha det beste tenker jeg
ja dette var altså på en iPad hos fastlegenJa,fastlegene har ofte ganske dårlig utstyr![]()
![]()
Når jeg trykker på en forumtråd fra appen så får jeg alltid feilmelding første gangen, men hvis jeg trykker en gang til kommer jeg alltid igjennom likevel. Men det ser jo ut til at flere opplevde at det var helt nede da, så er kanskje ikke til så mye hjelp da akkurat.Er det flere enn meg som får opp error på forumet? Kan vare flere timer før jeg kommer meg inn igjen

Godt å høre at det er flere. Jeg merker at jeg er ekstra hissig på jobb også, og det er ikke noe gøy. Føler meg som en surpromp av en lærer, men blir bare så mye lettere provosert og trigget. Tror heldigvis mesteparten ikke vises på utsiden da, men det koker virkelig i hodet innimellom.Føler så med deg
Akkurat samme her, alt er en kamp og lunta mi er omtrent såå kort![]()
Vi skal besøke familie i Skottland og Amsterdam i juli. Ellers blir det bjørneparken og Hunderfossen her i NorgeHvilke planer har dere for sommeren? Skal dere ut å reise eller blir dere hjemme?
Vi har booket oss inn på camping i 2 uker i Sverige. Var en uke i fjor og mini stoooor koste seg. Gleder meg til å se om han kjenner seg igjen.
Blir så kos å pakke i vogna å kjøre nedover. Tar ca 7 timer fra døra hjemme til campingen![]()
så litt trist ut 
Huff, ja. Skal ingenting til for tidaGodt å høre at det er flere. Jeg merker at jeg er ekstra hissig på jobb også, og det er ikke noe gøy. Føler meg som en surpromp av en lærer, men blir bare så mye lettere provosert og trigget. Tror heldigvis mesteparten ikke vises på utsiden da, men det koker virkelig i hodet innimellom.
Husker i juligruppa prøvde vi å få rosa, men det gikk ikke.Jeg har aaaldri før sett ett banner på babyverden som er gråttså litt trist ut
![]()

Vi glemte bestemme oss for det :/.Jeg har aaaldri før sett ett banner på babyverden som er gråttså litt trist ut
![]()
. Hun kommer også springende med engang noen får vondt å kaster seg rundt deg for å gi deg en bamseklem
Vi tenkte å ta en tur til vestlandet (bor på østlandet) med den lille el-bilen vår. Tror det kan bli en hyggelig tur med greit med innbrakte pauser pga ladestopp.Hvilke planer har dere for sommeren? Skal dere ut å reise eller blir dere hjemme?
Vi har booket oss inn på camping i 2 uker i Sverige. Var en uke i fjor og mini stoooor koste seg. Gleder meg til å se om han kjenner seg igjen.
Blir så kos å pakke i vogna å kjøre nedover. Tar ca 7 timer fra døra hjemme til campingen![]()