Skravletråd

Jeg drakk alkoholfri vin sist svangerskap, ingen merket forskjell for flasken så helt lik ut omtrent. Tok av det store klistremerket hvir det sto alkoholfri. Ellers så har jeg hatt suksess med å drikke cola, for folk har bare antatt at jeg har blandet det med alkohol.
Alkoholfri vin funket så bare det i går, så tusen takk for tipset ingen som merket noe!

Når man f.eks er 9+0 til 9+6, sier man da at man er i uke 10, men er 9 uker på vei? Eller blir det 10 uker på vei? Synes det er forvirrende :shy:

Når man f.eks er 9+0 til 9+6, sier man da at man er i uke 10, men er 9 uker på vei? Eller blir det 10 uker på vei? Synes det er forvirrende :shy:
Jeg bruker å si, sånn som nå er jeg i uke 9, men 8+0. Så, når jeg er til legen eller jordmor sier jeg da 8+0. Mens familie og sånn, sier jeg 9 uker :hilarious:

Vi har i juni , juli , september og desember fra før av :).
Pluss at jeg har bursdag i august , svigers har i oktober , onkel til jentene i november :).
Så kommer lille spire i januar så har vi bursdag i nær familie hver mnd fra juni - januar :)
Ikke verst! :angel4

Var på fest i går. Ingen som stilte spørsmål til at jeg ikke drakk alkohol. Ikke mye drikkepress i den gjengen der så det var deilig :Heartred

Flere som spurte om vi skulle ha barn selv (siden han ikke han noen egne), og jeg bare «mjaaa, vi tar det som kommer» :laughing021

Overraskende god skuespiller fant jeg ut :angel4

Var på fest i går. Ingen som stilte spørsmål til at jeg ikke drakk alkohol. Ikke mye drikkepress i den gjengen der så det var deilig :Heartred

Flere som spurte om vi skulle ha barn selv (siden han ikke han noen egne), og jeg bare «mjaaa, vi tar det som kommer» :laughing021

Overraskende god skuespiller fant jeg ut :angel4
Var på fest forrige helg, og var ei som bare: åja, gravid du også nå eller? Siden jeg ikke drakk. Men da hadde jeg faktisk UVI, og kunne skylde på det, og i tillegg bevise at jeg hadde fått penicilin :hilarious:

Er kanskje litt heldig som aldri drikker og ingen stiller spørsmål ved det :p

Jeg sier kun hvor langt jeg er på vei. Ifølge menstermin er jeg 8+3 i dag, og sier at jeg er 8 uker på vei og at jeg er i uke 8 hvis noen spør.

Er det flere enn meg som får opp error på forumet? Kan vare flere timer før jeg kommer meg inn igjen
Kom hit for å spørre om det samme! Så irriterende når alt bare blir error og du ikke kommer inn :rolleyes: Skjedd mange ganger.

• Liker
Reactions: E&B
Kom hit for å spørre om det samme! Så irriterende når alt bare blir error og du ikke kommer inn :rolleyes: Skjedd mange ganger.
Skjønte ikke noe jeg. Var error hele går kveld og hele natta til meg. Forumet er en del av min faste rutine på morgenen, så var uvant å ikke komme inn i dag tidlig

Hvilke planer har dere for sommeren? Skal dere ut å reise eller blir dere hjemme?
Vi har booket oss inn på camping i 2 uker i Sverige. Var en uke i fjor og mini stoooor koste seg. Gleder meg til å se om han kjenner seg igjen.
Blir så kos å pakke i vogna å kjøre nedover. Tar ca 7 timer fra døra hjemme til campingen :)

Hvilke planer har dere for sommeren? Skal dere ut å reise eller blir dere hjemme?
Vi har booket oss inn på camping i 2 uker i Sverige. Var en uke i fjor og mini stoooor koste seg. Gleder meg til å se om han kjenner seg igjen.
Blir så kos å pakke i vogna å kjøre nedover. Tar ca 7 timer fra døra hjemme til campingen :)

Vi har ingen store planer i år, mest grunnet økonomi. Har vært på utenlandsreise tidligere i år, og var det sommeren i fjor også. Så i sommer blir det reiser til venner og familie, samt turer på hytta :) passer nok fint med min form i første trimester også.

Høres veldig kjekt ut med campingferie!

Vi har ingen store planer i år, mest grunnet økonomi. Har vært på utenlandsreise tidligere i år, og var det sommeren i fjor også. Så i sommer blir det reiser til venner og familie, samt turer på hytta :) passer nok fint med min form i første trimester også.

Høres veldig kjekt ut med campingferie!
Men det er jo deilig å ikke ha planer heller. Plutselig dukker det opp noe spennende, eller et koselig besøk. Vi skal bare være hjemme de siste to ukene av ferien. Håper på fint vær å mye besøk :)

Men det er jo deilig å ikke ha planer heller. Plutselig dukker det opp noe spennende, eller et koselig besøk. Vi skal bare være hjemme de siste to ukene av ferien. Håper på fint vær å mye besøk :)

Det er veldig godt ja :) vi har familie mange steder i landet, så får noen fine turer med det!

Back
Topp