Skravletråd

Jeg drakk alkoholfri vin sist svangerskap, ingen merket forskjell for flasken så helt lik ut omtrent. Tok av det store klistremerket hvir det sto alkoholfri. Ellers så har jeg hatt suksess med å drikke cola, for folk har bare antatt at jeg har blandet det med alkohol.
Alkoholfri vin funket så bare det i går, så tusen takk for tipset ingen som merket noe!

Når man f.eks er 9+0 til 9+6, sier man da at man er i uke 10, men er 9 uker på vei? Eller blir det 10 uker på vei? Synes det er forvirrende :shy:

Når man f.eks er 9+0 til 9+6, sier man da at man er i uke 10, men er 9 uker på vei? Eller blir det 10 uker på vei? Synes det er forvirrende :shy:
Jeg bruker å si, sånn som nå er jeg i uke 9, men 8+0. Så, når jeg er til legen eller jordmor sier jeg da 8+0. Mens familie og sånn, sier jeg 9 uker :hilarious:

Vi har i juni , juli , september og desember fra før av :).
Pluss at jeg har bursdag i august , svigers har i oktober , onkel til jentene i november :).
Så kommer lille spire i januar så har vi bursdag i nær familie hver mnd fra juni - januar :)
Ikke verst! :angel4

Var på fest i går. Ingen som stilte spørsmål til at jeg ikke drakk alkohol. Ikke mye drikkepress i den gjengen der så det var deilig :Heartred

Flere som spurte om vi skulle ha barn selv (siden han ikke han noen egne), og jeg bare «mjaaa, vi tar det som kommer» :laughing021

Overraskende god skuespiller fant jeg ut :angel4

Var på fest i går. Ingen som stilte spørsmål til at jeg ikke drakk alkohol. Ikke mye drikkepress i den gjengen der så det var deilig :Heartred

Flere som spurte om vi skulle ha barn selv (siden han ikke han noen egne), og jeg bare «mjaaa, vi tar det som kommer» :laughing021

Overraskende god skuespiller fant jeg ut :angel4
Var på fest forrige helg, og var ei som bare: åja, gravid du også nå eller? Siden jeg ikke drakk. Men da hadde jeg faktisk UVI, og kunne skylde på det, og i tillegg bevise at jeg hadde fått penicilin :hilarious: