Testene våre

I går skulle jeg teste på digital for å se om jeg kunne få 3+ og istedenfor hadde den sunket til 1-2 :( Skjønner at jeg mister, men tidligere har jeg hatt en kjemisk hvor testen ble fra 1-2 til ikke gravid da begynte jeg å blø en stund etter. Skal jeg bare vente på å begynne å blø eller skal jeg kontakte legen denne gangen? Hadde vært 6+0 i dag..

I går skulle jeg teste på digital for å se om jeg kunne få 3+ og istedenfor hadde den sunket til 1-2 :( Skjønner at jeg mister, men tidligere har jeg hatt en kjemisk hvor testen ble fra 1-2 til ikke gravid da begynte jeg å blø en stund etter. Skal jeg bare vente på å begynne å blø eller skal jeg kontakte legen denne gangen? Hadde vært 6+0 i dag..
Først og fremst en stor klem til deg! :HeartredTror jeg ville ha tatt en tlf til legen å nett hørt med de. Men aldri vært i den situasjonen selv.

Stor klem til deg. :Heartred Ang legen så er det litt opp til deg. Men kan være lurt å ta kontakt slik at du får det «registert» i tilfelle du kommer så langt at det er aktuelt med utredninger osv.
Legen kan ikke gjøre så mye mer en enten å be deg vente til kroppen ordner opp selv, eller henvise deg til sykehuset slik at du kan få startet aborten med piller.
Beklager om svaret mitt kanskje virker kaldt, det er ikke meningen, prøver bare å få frem hva du kan forvente av helsevesenet. Dessverre. Håper du har gode folk rundt deg som tar godt vare på deg. Igjen, en stor klem til deg:Heartred

Stor klem til deg. :Heartred Ang legen så er det litt opp til deg. Men kan være lurt å ta kontakt slik at du får det «registert» i tilfelle du kommer så langt at det er aktuelt med utredninger osv.
Legen kan ikke gjøre så mye mer en enten å be deg vente til kroppen ordner opp selv, eller henvise deg til sykehuset slik at du kan få startet aborten med piller.
Beklager om svaret mitt kanskje virker kaldt, det er ikke meningen, prøver bare å få frem hva du kan forvente av helsevesenet. Dessverre. Håper du har gode folk rundt deg som tar godt vare på deg. Igjen, en stor klem til deg:Heartred
Takk :Heartbigred Jeg får summe meg litt i dag så får jeg ta en telefon i morgen kanskje. Jeg har en time hos legen neste torsdag så får evt ta det opp da. Jeg regne med kroppen ordne opp selv så kanskje bare vente å se. Vi har ikke sagt det til noen enda, men har en flott samboer så det skal gå fint:Heartred

Hei trenger litt råd her :/
Jeg skulle hatt mensen rundt 14 feb men har enda ikke fått den. Tok disse strimlene med noen dagers mellomrom men tenkte d kun var skyggestrek å tenkte mensen uteble pga stress!
Tok en digital test på tirsdag som da viste gravid 2-3! Sjokket over at jeg eg gravid!
Tok ny test onsdag og torsdag men begge disse viste gravid 1-2.
denne graviditeten er ikke! planlagt men etter en natts grubling ble den bare postitivt og en glede for meg.
Har 3 svangerskap bak meg med 1 sa og 2 friske unger, med begge barna var jeg kvalm fra uke 5! Og jeg viste jeg var gravid før jeg testet positiv 5 dager før mensen!
Nå har jeg kun 1 tegn på at jeg et gravid men ingen kvalme ‍♀️

Kan det være jeg har en sa eller ma ? Noen som har opplevd dette ?

Vedlegg

• B3B3A498-4234-4B47-8483-CD1C2B3BA92D.jpeg
    B3B3A498-4234-4B47-8483-CD1C2B3BA92D.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 51
  • BE3E08AD-6830-4B28-B2BC-6F18C2E86066.jpeg
    BE3E08AD-6830-4B28-B2BC-6F18C2E86066.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 50
  • 83954724-06E0-4028-96AB-525BB7395B79.jpeg
    83954724-06E0-4028-96AB-525BB7395B79.jpeg
    920,1 KB · Visninger: 51
  • F4167966-F2F0-4BC8-9658-9942713F8060.jpeg
    F4167966-F2F0-4BC8-9658-9942713F8060.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 50
Jeg skulle hatt mensen rundt 14 feb men har enda ikke fått den. Tok disse strimlene med noen dagers mellomrom men tenkte d kun var skyggestrek å tenkte mensen uteble pga stress!
Tok en digital test på tirsdag som da viste gravid 2-3! Sjokket over at jeg eg gravid!
denne graviditeten er ikke! planlagt men etter en natts grubling ble den bare postitivt og en glede for meg.
Har 3 svangerskap bak meg med 1 sa og 2 friske unger, med begge barna var jeg kvalm fra uke 5! Og jeg viste jeg var gravid før jeg testet positiv 5 dager før mensen!

Alle graviditeter er forskjellige, og kanskje en av grunnene til at mange blir nervøse for at kvalmen, såre bryster og slikt uteblir plutselig. Men du må huske at ingen symptomer og mange symptomer er like normalt!❤️ Jeg tenker du bør oppføre deg som at du er gravid og ta hcg prøve og en tidlig ultralyd for å roe bekymringene❤️ og gratulerer så masse!

Beklager det var ikke meninga å svare deg og hvertfall ikke tomt..Men angående spørsmålet ditt når jeg først skriver her. Jeg fikk også 1-2 etter å ha fått 2-3 og tenker det er en spontanabort. Jeg venter bare på å begynne å blø…

Beklager det var ikke meninga å svare deg og hvertfall ikke tomt..Men angående spørsmålet ditt når jeg først skriver her. Jeg fikk også 1-2 etter å ha fått 2-3 og tenker det er en spontanabort. Jeg venter bare på å begynne å blø…
Jeg også føler dette kan ende i en sa eller ma :/
Har ingen symptomer på at jeg er gravid utenom litt sommerfugler i magen..
har prøvd å ringe legen for å få svar på blodprøven jeg tok på tirsdag men de ville ikke gi dem, bare satte meg opp på ny time på torsdag 9 mars ( 9 dager etter denne blodprøven). Hun i telefonen snakket om at tallene kunne være sånn når man skal ha mensen osv men det gir jo ingen meining når jeg skulle hatt mensen for 17 dager siden..
får ikke tatt tidelig ul før mandag å da må jeg betale 1200,- for det :(
Hode henger ikke med og klarer ikke se noe positivt på at dette ender godt

Testen tatt i dag. Har brukt opp alle digitale så tror jeg må kjøpe nye for å prøve igjen og se om den stiger fra 1-2 igjen i helgen.

Vedlegg

• BC62A5FB-6FB8-43F4-A277-A4BF9DF816AF.jpeg
    BC62A5FB-6FB8-43F4-A277-A4BF9DF816AF.jpeg
    1 MB · Visninger: 23
Morsdagen. Ingen tvil da ble positiv med en gang. Stor usikkerhet rundt hvor langt vi er på vei da det ikke var en heelt planlagt greie. Legen tippet 7uker da jeg var der så da er denne testen rundt 5uker :Heartpink

Vedlegg

• F02B9780-B995-4C1A-9230-954DFBC1A7C8.jpeg
    F02B9780-B995-4C1A-9230-954DFBC1A7C8.jpeg
    884,2 KB · Visninger: 13
Jeg også føler dette kan ende i en sa eller ma :/
Har ingen symptomer på at jeg er gravid utenom litt sommerfugler i magen..
har prøvd å ringe legen for å få svar på blodprøven jeg tok på tirsdag men de ville ikke gi dem, bare satte meg opp på ny time på torsdag 9 mars ( 9 dager etter denne blodprøven). Hun i telefonen snakket om at tallene kunne være sånn når man skal ha mensen osv men det gir jo ingen meining når jeg skulle hatt mensen for 17 dager siden..
får ikke tatt tidelig ul før mandag å da må jeg betale 1200,- for det :(
Hode henger ikke med og klarer ikke se noe positivt på at dette ender godt

Testen tatt i dag. Har brukt opp alle digitale så tror jeg må kjøpe nye for å prøve igjen og se om den stiger fra 1-2 igjen i helgen.
Hvordan går det med deg nå? :)

Krysser alt jeg har for deg!! Hvordan går det med deg?
Det går greit :) vi koser oss ute i hagen om dagen, eller på stranden. Egentlig jobber jeg ganske mye, men er sykemeldt akkurat nå pga fjerning av mandler. Skal jobbe 2 uker etter sykemeldingen og så har jeg ferie noen uker:smiley-ashamed004 hva jeg gjør etter ferien er jeg usikker på. Mulig jeg sykemelder meg for å slippe unna stress og mas. Ellers prøver jeg nå å ikke tenke for mye fremover.. Må se litt hvordan det går.

Back
Topp