IKM uke 26 ☀️

håper bare ikke dette er den kjente skygge streken :schocked028
men aldri pleid å få skyggestrek på tester.

men det kan vell ikke rekke å gå i grunn hvis EL er før reisen og du er i DPO lan i Italia??
Det er visst en økt sjanse for spontanabort dersom man drikker alkohol også de første ukene. Jeg hadde klart meg fint uten alkohol på ferie, men kan ikke akkurat tvinge mannen til å droppe kondom :hilarious:

begge bildene er tatt likt bare litt forskjellig hvor jeg la testen før jeg tok bildet.

Begge testene er 1 test og testen er tørket. denne er så og si ikke gyldig da bildet ble tatt etter fristen. Men før tiden gikk ut kunne man også skimte en strek nummer to.

Har aldri opplevd skygge/strek på disse utenom når jeg var gravid eller gikk igjennom EXU.

Hva tror dere til tross for at bildet ble tatt etter fristen. Strekene har vært sånn fra testen var så og si ute av tid til nå. Kanskje blitt bitte litt sterkere

Vedlegg

• IMG_0039.jpeg
    IMG_0039.jpeg
    290,1 KB · Visninger: 102
  • IMG_0040.jpeg
    IMG_0040.jpeg
    256,1 KB · Visninger: 93
Det er visst en økt sjanse for spontanabort dersom man drikker alkohol også de første ukene. Jeg hadde klart meg fint uten alkohol på ferie, men kan ikke akkurat tvinge mannen til å droppe kondom :hilarious:

Åja da skjønner jeg du har ett dilemma mtp turen :facepalm: Krysser for at dere slipper å vente helt til august da:Heartred

begge bildene er tatt likt bare litt forskjellig hvor jeg la testen før jeg tok bildet.

Begge testene er 1 test og testen er tørket. denne er så og si ikke gyldig da bildet ble tatt etter fristen. Men før tiden gikk ut kunne man også skimte en strek nummer to.

Har aldri opplevd skygge/strek på disse utenom når jeg var gravid eller gikk igjennom EXU.

Hva tror dere til tross for at bildet ble tatt etter fristen. Strekene har vært sånn fra testen var så og si ute av tid til nå. Kanskje blitt bitte litt sterkere
Disse ser positive ut. Hvor mange dpo er du?

Den er vel mye sterkere enn skyggestrek, den er jo lett å se. :)

Det er det jeg stusser over også. Tenkte bare det kunne være den berømte skygge streken da testen er tørket og den ikke syntes like godt før tiden var ute. Men var så trøtt så klarte jo heller ikke å fokusere med å se på testen :hilarious: :hilarious: Så vanskelig å si om den streken kanskje var mer synlig før tiden :hilarious:

Last edited:

Jeg synes også denne ser positiv ut og ganske tydelig :D

Man skal jo egentlig ikke det, men siden du så strek før tiden var gått ut også så vil jeg tro den er positiv :happy:

Var ikke veldig tydelig strek, men skimte noe smått. Var så trøtt i morges så klarte så vidt å fokusere på testen :hilarious: :hilarious: Får håpe neste test jeg tar på andre urinen er bedre og forhåpentligvis litt mer årvåken så jeg klarer å fokusere:hilarious:

Blir spennende å få se nye tester! Krysser fingrene :)

Her er dagens test. Ikke mye sterkere enn igår ,men kan kanskje ikke forvente det med en dag mellomrom 9/10 dpo ish? Hva tror dere ? Redd for å ha for mye forhåpninger :eek:
Jeg fikk skyggestrek forrige syklus og den så ikke sånn ut! Din strek er jo helt tydelig og fin :love7

Back
Topp