tok en test i dag. hadde selvfølgelig klart å legge telefonen i bilen etter vi var ute i går så fikk jo ikke tatt bilde av testen
Vet ikke om jeg klarte å se noe svakt eller ikke. Så må vell vente noen dager til om TR kommer eller ikke før jeg tar en ny test
Jeg som trodde testen skulle egentlig være positiv da puppene har vært litt ømme og da spesielt niplene samt små kvalme litt her og der.
har også sett blodårene har blitt litt mer synlige. hvis TR kommer til tross for dette så skjønner jeg faktisk ingenting akkurat nå
nittitre: har du røket på en test i dag?
Vet ikke om jeg klarte å se noe svakt eller ikke. Så må vell vente noen dager til om TR kommer eller ikke før jeg tar en ny test
Jeg som trodde testen skulle egentlig være positiv da puppene har vært litt ømme og da spesielt niplene samt små kvalme litt her og der.
har også sett blodårene har blitt litt mer synlige. hvis TR kommer til tross for dette så skjønner jeg faktisk ingenting akkurat nå

nittitre: har du røket på en test i dag?

bra du ikke har fått mensen enda da, uavhengig av graviditet eller ikke, kanskje syklusen begynner å stabilisere seg 
for alt man vet kan den jo være negativ hos begge to, noe jeg selvsagt ikke håper