IKM uke 26 ☀️

tok en test i dag. hadde selvfølgelig klart å legge telefonen i bilen etter vi var ute i går så fikk jo ikke tatt bilde av testen :schocked028

Vet ikke om jeg klarte å se noe svakt eller ikke. Så må vell vente noen dager til om TR kommer eller ikke før jeg tar en ny test
Jeg som trodde testen skulle egentlig være positiv da puppene har vært litt ømme og da spesielt niplene samt små kvalme litt her og der.
har også sett blodårene har blitt litt mer synlige. hvis TR kommer til tross for dette så skjønner jeg faktisk ingenting akkurat nå :depressed:

nittitre: har du røket på en test i dag? :dance008

tok en test i dag. hadde selvfølgelig klart å legge telefonen i bilen etter vi var ute i går så fikk jo ikke tatt bilde av testen :schocked028

Vet ikke om jeg klarte å se noe svakt eller ikke. Så må vell vente noen dager til om TR kommer eller ikke før jeg tar en ny test
Jeg som trodde testen skulle egentlig være positiv da puppene har vært litt ømme og da spesielt niplene samt små kvalme litt her og der.
har også sett blodårene har blitt litt mer synlige. hvis TR kommer til tross for dette så skjønner jeg faktisk ingenting akkurat nå :depressed:

Spennende! Hvilken dpo er du idag?

Spennende :Heartred bra du ikke har fått mensen enda da, uavhengig av graviditet eller ikke, kanskje syklusen begynner å stabilisere seg :)

Er samme dpo som deg, og har av en eller annen grunn hadd kveldskvalme
Ja, samme her. En del kvalme på ettermiddag/kveld. Men man kjenner jo på alt mulig når man kjenner etter også :smiley-ashamed004

Ble alkohol til maten på meg da vi var på middag hos et vennepar i går. Var veldig i tvil, men tenker jeg også kjører på til positiv test :joyful:
Er viktig å kose seg før en eventuell positiv test :happy: for alt man vet kan den jo være negativ hos begge to, noe jeg selvsagt ikke håper:hungover:

klarte selvfølgelig å se på testen etter fristen.
før fristen hadde gått ut så jeg antydning til strek og klarte å se på den etter tiden og hadde tørket ser jeg strek nummer to som er mer rosa enn grå :wideyed:

kan vell ikke belage meg på dette? da det kan vise falsk positiv etter fristen

Last edited:
klarte selvfølgelig å se på testen etter fristen.
før fristen hadde gått ut så jeg antydning til strek og når jeg klarte å se på den etter tiden og hadde tørket ser jeg er tydelig strek nummer to som er rosa :wideyed:

kan vell ikke belage meg på dette? da det kan vise falsk positiv etter fristen
Kanskje ta en ny test ikveld eller imorgen? :) alt håp er iallefall ikke ute!

Her er dagens test. Ikke mye sterkere enn igår ,men kan kanskje ikke forvente det med en dag mellomrom 9/10 dpo ish? Hva tror dere ? Redd for å ha for mye forhåpninger :eek:

Vedlegg

• 20230625_062548.jpg
    20230625_062548.jpg
    3,5 MB · Visninger: 117

Spennende med så mange symptomer, håper du får to streker om noen dager :Heartred

Fremdeles blenda hos meg, så nå er det bare å vente til august før vi fortsetter prøvingen:(

Spennende med så mange symptomer, håper du får to streker om noen dager :Heartred

Fremdeles blenda hos meg, så nå er det bare å vente til august før vi fortsetter prøvingen:(

håper ikke symptomene jeg kjenner er bare kroppen som gir falske symptomer for ønsket er for sterkt :schocked028 :schocked028

krysser fingrene for at du får sterkere test :Heartpink

august? blir det å gjøre det med ivf?

Tror jeg er 12dpo i dag. Tok en babyplan vanlig strimmeltest. Etter ca et minutt kom en svak men tydelig rosa strek. Gjorde litt andre ting på badet, og da jeg så på testen igjen (4 minutter kanskje), var den blitt negativ.
Hva betyr det? Ødelagt test, eller bare nok en negativ test? Men hvorfor tydelig strek som så forsvinner så fort?

håper ikke symptomene jeg kjenner er bare kroppen som gir falske symptomer for ønsket er for sterkt :schocked028 :schocked028

krysser fingrene for at du får sterkere test :Heartpink

august? blir det å gjøre det med ivf?
Jeg tok tidligtest i dag, så mensen er nok her snart :(

Nei, men samboeren vil hoppe over neste pp siden vi skal til Italia. Han vil at vi skal kose oss sammen med vin og god mat, og han er engstelig for parasitter og slikt som er mer vanlig i Italia enn her hjemme som kan føre til spontanabort… Jeg har ikke lyst å hoppe over, men han kjøpte kondomer i går, så er vel ikke så mye å gjøre :arghh:

Jeg tok tidligtest i dag, så mensen er nok her snart :(

Nei, men samboeren vil hoppe over neste pp siden vi skal til Italia. Han vil at vi skal kose oss sammen med vin og god mat, og han er engstelig for parasitter og slikt som er mer vanlig i Italia enn her hjemme som kan føre til spontanabort… Jeg har ikke lyst å hoppe over, men han kjøpte kondomer i går, så er vel ikke så mye å gjøre :arghh:

må selv få kjøpt meg flere tester i morgen og håpe TR ikke kommer innen da.

åhh! det var jo litt teit da. Håper han ikke bruker dem da. Men har du EL når dere skal på tur da?

må selv få kjøpt meg flere tester i morgen og håpe TR ikke kommer innen da.

åhh! det var jo litt teit da. Håper han ikke bruker dem da. Men har du EL når dere skal på tur da?
Jeg krysser fingrene for deg! :Heartred

Skal ha eggløsning rett før vi reiser, så da ville jeg evt vært i dpo-land i Italia. Skulle ønske neste eggløsning var på slutten av reisen, for da kunne vi nok prøvd på neste pp allikevel, men er dessverre ikke sånn.. Men det blir jo kjekt å være i Italia uten begrensninger for hva jeg kan spise og drikke :Heartred

Jeg krysser fingrene for deg! :Heartred

Skal ha eggløsning rett før vi reiser, så da ville jeg evt vært i dpo-land i Italia. Skulle ønske neste eggløsning var på slutten av reisen, for da kunne vi nok prøvd på neste pp allikevel, men er dessverre ikke sånn.. Men det blir jo kjekt å være i Italia uten begrensninger for hva jeg kan spise og drikke :Heartred

håper bare ikke dette er den kjente skygge streken :schocked028
men aldri pleid å få skyggestrek på tester.

men det kan vell ikke rekke å gå i grunn hvis EL er før reisen og du er i DPO lan i Italia??

Back
Topp