IKM uke 26 ☀️

Jeg deler ananasen i 5 ringer, så spiser jeg 1 ring til dagen. Deler den opp i biter, så det er litt kjerne på alle, ellers blir det hardt å ekkelt :hilarious: går også an å lage smoothie.

Er det «fasit» hvor lenge i syklusen man bør spise det og når man burde begynne å spise det i syklusen? :dance008 :dance008

Denne kroppen etter MA altså. Har vært utslitt etter mensensmerter hele natta, så sto opp å spiste frokost før jeg sov hele formiddagen. Og nå er jeg jammen meg utslitt igjen, så skal rett og slett gå å legge med :eek: På en frihelg før arbeidshelg

Jeg tok tidlig babyplan og syns det var vanskelig å se før 10dpo, krysser fingrene for deg og håper det blir positivt svar når du tester imorgen:Heartpink
Fremdeles tidlig og mange dager igjen du kan få strek på :D
Takk begge to :Heartred
Jeg har bare en tidligtest igjen fra metode, så den blir nok tatt i morgen tidlig. Men har spottet litt i dag, så det lille håpet jeg hadde er nesten helt borte :(

Er det «fasit» hvor lenge i syklusen man bør spise det og når man burde begynne å spise det i syklusen? :dance008 :dance008
Jeg har bare lest hva folk her inne gjør, det er som regel 1-5 dpo :) kanskje det kommer opp noe hvis du søker på tråder med "ananas" ?

Må bare si at jeg er inne her for å se hvordan det går med deg, og jeg heier på spiren din!
Så utrolig hyggelig at du følger med og heier ❤️:love017 jeg er inne i februar og sniker litt på dere:D håper jeg kan tråkke over i mars om 2 uker :shy:

Nå er jeg straks i mål på testing av el, og ser kurven er på vei ned igjen. Hvor lenge klarer jeg å holde meg før jeg tester igjen? Målet er å ikke teste før neste helg, men redd jeg ryker før det :angelic: :hilarious:

1687550767178.jpeg

Nå er jeg straks i mål på testing av el, og ser kurven er på vei ned igjen. Hvor lenge klarer jeg å holde meg før jeg tester igjen? Målet er å ikke teste før neste helg, men redd jeg ryker før det :angelic: :hilarious:

Vis vedlegget 408607
Endelig :D disse treige eggene våre må være gullegg altså :hilarious:

Endelig :D disse treige eggene våre må være gullegg altså :hilarious:
Ja, så treige de er :hilarious: heia gullegga!

Nå tenker jeg på hvor lenge etter positiv test slipper egget, og holder det med å legge inn aksjer i kveld :dontknow mannen i hus er litt lei «pliktsex»:laughing002

Ja, så treige de er :hilarious: heia gullegga!

Nå tenker jeg på hvor lenge etter positiv test slipper egget, og holder det med å legge inn aksjer i kveld :dontknow mannen i hus er litt lei «pliktsex»:laughing002
Hos noen slippes egget med en gang. Men tror det vanligste er mellom 12-48 timer etter positiv el test.
Så sies det at det er best å ha sex før egget slipper, altså når du får positiv el test. Da ligger de klar og venter på egget :D

Pga. elendig form inatt igjen, kvalme den her natta så klarte jeg ikke å la være å svi av tester idag alikevel. Men det skal jo uansett ikke gå an å være så dårlig form av så lite hcg?

Hva tror dere , skygge igjen? Skal sies at begge er over 3 min på bilde, den nederste er den som er nærmest fristen. Dvs de er mer rosa i starten virker det som :eek: :)

Tips til å ta bedre bilder av tester mottas også med takk :D vil ikke fokusere på testen, så ender med at jeg må klippe bildet etterpå

Vedlegg

• 20230624_085617.jpg
    20230624_085617.jpg
    9,4 MB · Visninger: 122
  • 20230624_085644.jpg
    20230624_085644.jpg
    9,7 MB · Visninger: 122
Pga. elendig form inatt igjen, kvalme den her natta så klarte jeg ikke å la være å svi av tester idag alikevel. Men det skal jo uansett ikke gå an å være så dårlig form av så lite hcg?

Hva tror dere , skygge igjen? Skal sies at begge er over 3 min på bilde, den nederste er den som er nærmest fristen. Dvs de er mer rosa i starten virker det som :eek: :)

Tips til å ta bedre bilder av tester mottas også med takk :D vil ikke fokusere på testen, så ender med at jeg må klippe bildet etterpå
Oi oi så spennende!! Håper dette er noe mer en skygge, den ser jo rosa ut!

Hvis du sliter med å fokusere, så kan det hjelpe å legge en fliseklemme ved siden av teste. Eller en ring eller noe, det hjelper kameraet til å fokusere :)

Oi oi så spennende!! Håper dette er noe mer en skygge, den ser jo rosa ut!

Hvis du sliter med å fokusere, så kan det hjelpe å legge en fliseklemme ved siden av teste. Eller en ring eller noe, det hjelper kameraet til å fokusere :)
Ja håper det !! Synes disse ser mer rosa ut enn sist :Heartbigred Takk!

Ah lurt !

Ser absolutt streker!! Men vanskelig å se om det er skygger ja :eek:

Ff mener jeg skulle hatt TR i går. Kom ingen mens i går :rolleyes: Ikke kommet i dag heller «enda» så får vente i skrekk og spenning. Har hatt skikkelig mye utflod, vet ikke om dette er ett godt tegn eller et tegn påTR er rundt hjørnet:confused005

Back
Topp