Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo ikke føle noe. De fleste gjør jo ikke det. Hvor mange DPO er du?Ingen TR .. tror EL kanskje var forsinket, fikk ikke testet alle dager.. men tror ikke på noe. Føler nada.
Jeg har de samme symptomene nå som før mensen, så ikke gi opp! Kjenner niks nada annet ett at puppene mine er litt ømme, og det er ee gjerne før mens ogIngen TR .. tror EL kanskje var forsinket, fikk ikke testet alle dager.. men tror ikke på noe. Føler nada.

Haloooo, slutt! Hadde så VIDT strek på 11 DPO selv, og mange får ikke før senere. Ikke sett deg på TR før den er der. Ingen av mine graviditeter, ei heller starten på dem, har vært like. Vi er ikke klokker.Kan settes på TR, negativ test i dag 10/11 dpoDa er det ingen håp her dessverre..

Jaaaaa men jaaa men!Haloooo, slutt! Hadde så VIDT strek på 11 DPO selv, og mange får ikke før senere. Ikke sett deg på TR før den er der. Ingen av mine graviditeter, ei heller starten på dem, har vært like. Vi er ikke klokker.![]()
Jeg har liksom alltid fått positiv test før dette. Så mister jo håpet!
Men okei da, kan gi meg i morgen
Så fiiin strekHer er det i hvert fall god stigning! 12 DPO i dag. Har fortalt det til mann og søster, men de vet jo at det er usikkert i starten. Må vente med å fortelle det til ungene, men usikker på hvor lenge. Skal i hvert fall vente til fellesferien.Vis vedlegget 408468
Hvis du fikk mens nå på 10 dpo, vil det si lutealfasen er på 9 dagerJeg kan settes på TR
Er kun 10 dpo. Vil det da si at jeg har 9, eller 10 dagers lutealfase? Blir nok en tur til gyn denne syklusen![]()
Det er strek!Måtte ta nye testet i kveld, holdt meg ca 2.5 time, dette er babyplan ikke tidlig test men vanlig. Tok to på samme urin bare for å sjekke at det ikke var bare skygge. Det er strek der, og den har antydning til farge iallefall. Gu så spennende!Vis vedlegget 408511Vis vedlegget 408512Vis vedlegget 408512
Det som er problemet hadde ingen flere tester, så el er minst 5 dager forsinket.. fortsatt ingen TR i sikte.. har ikke testet idag, blir test imorgon fortsatt ingen symptomer på noe.. rar pp dette her alltså..Må jo ikke føle noe. De fleste gjør jo ikke det. Hvor mange DPO er du?