IKM uke 25☀️

Ingen TR .. tror EL kanskje var forsinket, fikk ikke testet alle dager :banghead:.. men tror ikke på noe. Føler nada.

Kan settes på TR. Kjemisk eller lurestrek, heller mot det siste siden TR kom på riktig dag :sorry:

Gratulerer til alle som har fått positive tester, lykke til til dere som enda venter på IKM og lykke til i neste PP til dere som hopper dit ❤️

Kan settes på TR, negativ test i dag 10/11 dpo :arghh: Da er det ingen håp her dessverre..

Kan settes på TR, negativ test i dag 10/11 dpo :arghh: Da er det ingen håp her dessverre..
Haloooo, slutt! Hadde så VIDT strek på 11 DPO selv, og mange får ikke før senere. Ikke sett deg på TR før den er der. Ingen av mine graviditeter, ei heller starten på dem, har vært like. Vi er ikke klokker. :happy:

Haloooo, slutt! Hadde så VIDT strek på 11 DPO selv, og mange får ikke før senere. Ikke sett deg på TR før den er der. Ingen av mine graviditeter, ei heller starten på dem, har vært like. Vi er ikke klokker. :happy:
Jaaaaa men jaaa men! :hilarious: Jeg har liksom alltid fått positiv test før dette. Så mister jo håpet!:woot: Men okei da, kan gi meg i morgen:hilarious:

Tidligtest nå på morgenen, 2.5 time etter toalettbesøk. Antydning til strek, men det er nada farge. Men i går og dagen før var det virkelig ingenting. Mulig IKM i morgen dersom ikke forsinket EL pga kjemisk. Spennende å se de neste dagene. Er første pp (da den kjemiske/sa ikke var helt med vilje), så tar det helt greit om det ille blir nå. Men spennende er det:)

Vedlegg

• IMG_3053.jpeg
    IMG_3053.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 120
Her er det i hvert fall god stigning! 12 DPO i dag. Har fortalt det til mann og søster, men de vet jo at det er usikkert i starten. Må vente med å fortelle det til ungene, men usikker på hvor lenge. Skal i hvert fall vente til fellesferien.
20230622_070027.jpg

Måtte ta nye testet i kveld, holdt meg ca 2.5 time, dette er babyplan ikke tidlig test men vanlig. Tok to på samme urin bare for å sjekke at det ikke var bare skygge. Det er strek der, og den har antydning til farge iallefall. Gu så spennende!
IMG_3077.jpeg
IMG_3076.jpeg
IMG_3076.jpeg

Tempen sank veldig i dag. Skal egentlig ikke ha TR før om 2 dager :confused005 :facepalm:

Stt ikke gullegget denne syklusen blir det å tempe vaginalt og håpe kurven blir jevnere enn hva den nå er med klokka

Vedlegg

• IMG_0030.jpeg
    IMG_0030.jpeg
    758 KB · Visninger: 59
Nå kan jeg settes på TR, spottingen og krampene er på plass :hilarious:

IKM i går, og mensen har ikke kommet. Negativ tidligtest for to dager siden (clearblue ultra early digital).. Noen som har erfaringer?

Back
Topp