Tusen takkVelkommen! Håper du sitter med positiv test om 2 uker![]()
håper vi begge to kan sitte med hver vår positive test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkVelkommen! Håper du sitter med positiv test om 2 uker![]()
håper vi begge to kan sitte med hver vår positive test
Er det mulig FF tar feil? Det skjedde meg i forrige pp. Om ikke så er det vel for tidlig med festeblødning også. Så kjedelig med spottingIdag endret FF til EL på dag 12. Jeg har ikke klart å fange det opp med EL-tester, det er bare bekreftet med temp. Hvis det stemmer er jeg 4dpo idag, og idag spottet jeg. Jeg har spottet tidlig hele veien, men ikke SÅ tidlig så det var bare en veldig kjedelig følelse. Det har aldri vært et godt tegn før, så det er nok et dårlig tegn denne gangen også.. selv på tross av at jeg har økt dosen av progesteron. Jaja, for tidlig å miste håpet helt, skal ikke ha mensen før +/1 1 juli. Men litt skuffet likevel!

Jeg har prøvd litt kjerringråd i perioden fra januar til forrige syklus. Denne syklusen ga jeg litt opp og droppa alt. Og nå sitter jeg med strek på testen daJa det er vel kanskje helt i grenseland, men håper det er gullegget som har det litt travelt
Ingen tegn til eljeg har tatt salvie te fra cd 4-14 og Angus castus dråper fra cd 8- . Nå er jeg usikker om jeg klysser til alt og bare skal stoppe med dråpene. Dette er så frustrerende! Særlig når jeg i sist pp hadde el smerter i mange dager før el, og jeg er i dag på cd 16 og kjenner ikke en dritt
Håper liksom kroppen skal gjøre litt annerledes denne gang da, -el smerter og el dagen etter![]()

Skjønner der, krysser fingrene for at det blir snartCd 17 og kjenner fremdeles ingenting, sykt kjedelig å ikke kunne følge min egen ikm gruppe en gang! Nå er jeg bare skuffet over kroppen min![]()
Du er ikke alene. Prøver å skjønne meg på el tester, men bare blitt mer forvirra. Strimmel fra make sure har knapt strek, men digital el test fra cb viser maksimal med fast smilefjes. I følge min egen beregning er el i dag eller i morgen… kjenner ingen symptomer på el hellerCd 17 og kjenner fremdeles ingenting, sykt kjedelig å ikke kunne følge min egen ikm gruppe en gang! Nå er jeg bare skuffet over kroppen min![]()
har bare så lyst at vi begge skal sitte med god følelse og positiv test om 14 dager, men forbereder meg mentalt på ny runde allerede nå
neste runde tror jeg ikke blir prøving heller (om mulig så legger vi selvsagt inn aksjer), da skal vi på familietur med svigers…Jeg droppa det forrige syklus, men var ikke like heldig som degJeg har prøvd litt kjerringråd i perioden fra januar til forrige syklus. Denne syklusen ga jeg litt opp og droppa alt. Og nå sitter jeg med strek på testen da![]()
jeg er bare så lei lange sykluser, vil ha el tidliger, som jeg hadde for 2 år siden, da hadde jeg 28 dager syklus. Nå ligger de på 34-36 dager.

Så rart de viser så forskjelligDu er ikke alene. Prøver å skjønne meg på el tester, men bare blitt mer forvirra. Strimmel fra make sure har knapt strek, men digital el test fra cb viser maksimal med fast smilefjes. I følge min egen beregning er el i dag eller i morgen… kjenner ingen symptomer på el hellerhar bare så lyst at vi begge skal sitte med god følelse og positiv test om 14 dager, men forbereder meg mentalt på ny runde allerede nå
neste runde tror jeg ikke blir prøving heller (om mulig så legger vi selvsagt inn aksjer), da skal vi på familietur med svigers…
da blir du litt forvirra tenker jeg! Pleier du å ha tydelige el symptomer?

Ja, det er kjempe rart! Pleier å merke el ganske godt. Så får bare legge inn aksjer, og håpe gullegget gjør jobben sinSå rart de viser så forskjelligda blir du litt forvirra tenker jeg! Pleier du å ha tydelige el symptomer?
Jeg har "pleid" å ha det (har bare hatt 2 normale sykluser etter pille-slutt) da hadde jeg el smerter i ca 1 uke før el. Og nå sitter jeg her på cd 17 uten noen symptomer.
Håååper vi begge ruger på gullegget, så vi slipper å stresse med prøvingen i sommer
Om det ikke klaffer, så håper jeg dere får mulighet til å legge inn aksjer rundt el i neste pp![]()
Har ikke gått på p-piller siden forrige fødsel, siden de jeg fikk funket dårlig (blødning konstant), og nå planlegger vi uansett nr 2 så uaktuelt med noe nytt
kan det være du hadde et turboegg?
Smart, da er du i syklusJa, det er kjempe rart! Pleier å merke el ganske godt. Så får bare legge inn aksjer, og håpe gullegget gjør jobben sinHar ikke gått på p-piller siden forrige fødsel, siden de jeg fikk funket dårlig (blødning konstant), og nå planlegger vi uansett nr 2 så uaktuelt med noe nytt
kan det være du hadde et turboegg?
Håper vi begge to ruger på noe fint, så vi kan være med i samme termingruppe samt gå en finfin sommer i møte![]()

Sist fødsel var i juni 22, så blir forhåpentligvis to tette barnSmart, da er du i syklusnår var sist fødsel?
Jeg sluttet på p-piller i januar, men er bare i pp 4 pga lange sykluser..
Hmm, hva er turboegg?
Jaa, det hadde vært så gøy! En fantastisk start på sommeren![]()
har tett forhold til søsken her, så vi begge to ønsker det samme for barna våre
håper du kommer på rett spor, og at det klaffer nå

SkjønnerIkke sant, det hjalp meg mye og, ble et stort sjokk og plutselig bare få en slags diagnoseEtter først en uplanlagt graviditet og så en MA, så ga det ingen mening. Når sluttet du på p-piller?
Takk
Du skal drøye så mye opp mot 14 dager som jeg klarer tenker jeg, etter MA klarer jeg ikke psyken min å få skyggestreker osv![]()
sluttet i midten av desember, så er rimelig klar nå. Usikker på om jeg hadde kjemisk i april. Likevel har jeg skrekken for å ta en graviditetstest. Mye følelser

Kjedelig asså!!! Skjønner godt du prøver alt mulig, hadde jeg garantert gjort selvJeg droppa det forrige syklus, men var ikke like heldig som degjeg er bare så lei lange sykluser, vil ha el tidliger, som jeg hadde for 2 år siden, da hadde jeg 28 dager syklus. Nå ligger de på 34-36 dager.
Nå blar jeg gjennom loggen min i håp om at el gikk stille forbi![]()

Sluttet og midlertidig (egentlig) i desemberSkjønnersluttet i midten av desember, så er rimelig klar nå. Usikker på om jeg hadde kjemisk i april. Likevel har jeg skrekken for å ta en graviditetstest. Mye følelser
Jeg kan forstår at du ikke vil utsette deg for alt for tidlig test. La oss vente lenge nok, hvis vi klarer![]()
enig, vi får støtte hverandre 
En liten 1 åring nå da, herlig! Det er gøy med to tetteSist fødsel var i juni 22, så blir forhåpentligvis to tette barnhar tett forhold til søsken her, så vi begge to ønsker det samme for barna våre
håper du kommer på rett spor, og at det klaffer nå
Turboegg tenker jeg på egg som er så raske at man ikke legger merke til dem.
For en fin sommer det hadde vært, håper jeg bare klarer å skjule en eventuell graviditet ovenfor svigers på turen om det skulle klaffe. Har ikke lyst til å fortelle om det så tidlig![]()
Velkommen til oss! Håper du sitter med positiv test om noen ukerAndregangs - 26 - B2 - PP2 - EL 16/6 - IKM 30/6
En meget aktiv 1-åring. Veldig gøy å ha en 1-åring i husEn liten 1 åring nå da, herlig! Det er gøy med to tette
Åå, da håper jeg på turboegg! Jeg kjente litt el symptome på cd 12 og 13, men så stoppet det, krysser fingrene for turboegg
Enig, vil holde det hemmelig lengst mulig. Blir du dårlig i graviditet, så det er vanskelig å skjule?

Ja, det er selvfølgelig mulig! Var den CD15 til tross for negativ test, så har jeg sikkert rotet det greit til denne syklusen. Veldig irriterende å ikke ha helt kontroll!Er det mulig FF tar feil? Det skjedde meg i forrige pp. Om ikke så er det vel for tidlig med festeblødning også. Så kjedelig med spotting
Men som du sier, det er for tidlig å miste håpet. Kanskje kroppen gjør det av gammel vane?![]()
Da er vi ihvertfall to som ikke har kontrollJa, det er selvfølgelig mulig! Var den CD15 til tross for negativ test, så har jeg sikkert rotet det greit til denne syklusen. Veldig irriterende å ikke ha helt kontroll!
Nå synes jeg EL skal komme og settes i sving hos deg også!!![]()
føler jeg har mistet all kontroll denne syklusen, skjønner ingenting. Og pp1 som var på 65 dager ligger friskt i minnet, skrekk og gru!