SerNoen som ser noe her? Skyggestrek? Er 8 dpo i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SerNoen som ser noe her? Skyggestrek? Er 8 dpo i dag![]()
Tusen takkooooomg! gratulerer så mye![]()
Krysser fingrene for ossmin er lik 8 dager etter ovitrelle. Håper den bare blir sterkere nå heller istedenfor svakere (jeg tester hver dag for å vite om den er på veg opp eller ned)![]()
Dette var første testen jeg tok nå, tar nok en i morgen tidlig også.Det har nok gått, ikke alltid veldig mye utslag og det kan variere fra merke til testene og tror jegTok ovitrelle lørdag for 6 dager siden og ganske sikker på EL søndag kveld/ mandag morgen. Tok en test i dag for å se hvor sterk streken var siden det kan henge igjen opptill 10 dager. Men den var allerede svært svak. Håper ikke det betyr at det ikke har gått. Vet jo det er tidlig å teste allerede nå på 5dpo.

Hvordan ser testene ut i dag?Er jo ikke sånne supersterke tester.. men håper de stiger jevnt og trutt(tatt litt for mange nå). Håpet er ikke ute for deg
så håper jeg det her blir noe
![]()
Jeg har ikke tatt endaHvordan ser testene ut i dag?Er det mars gruppen du går inn i da?
tenkte å vente litt for å se om det evt er stigning. Jeg går inn i mars, spørs litt hvor jeg legger inn termin, men alt fra 29/2-2/2Måtte visst ta en test daJeg har ikke tatt endatenkte å vente litt for å se om det evt er stigning. Jeg går inn i mars, spørs litt hvor jeg legger inn termin, men alt fra 29/2-2/2
![]()

Ingen tvil her! Tenkt til å ta en digital? Så får du det svart på hvittMåtte visst ta en test da![]()
nyyydelig testMåtte visst ta en test da![]()

Ingen tvil her! Tenkt til å ta en digital? Så får du det svart på hvitt![]()

Syns jeg kan antyde en skyggeKlarte å drøye enda en dag med å teste. IKM på onsdag, hadde trodd at jeg kom til å se det bedre på test idag hvis det var noe
Men jeg la også merke til at testene mine gikk ut på dato i januar, så da er kanskje ikke testen gyldig uansett? Får kjøpe nye tester på mandag![]()

Ser det er mange som skriver de ikke har fått positiv test før 13 dpo også, så ikke gi opp helt endaIKM på torsdag, blendahvit test i dag (10dpo), og mensmurringer i magen allerede. Bare å gi opp håpet? Eller tar jeg sorgene på forskudd? Med forrige tenkte jeg ikke over å teste før utpå kvelden den dagen jeg hadde IKM, så har ikke noe egen erfaring å bygge på med tidlig testing egentlig![]()