IKM uke 25☀️

Tok ovitrelle lørdag for 6 dager siden og ganske sikker på EL søndag kveld/ mandag morgen. Tok en test i dag for å se hvor sterk streken var siden det kan henge igjen opptill 10 dager. Men den var allerede svært svak. Håper ikke det betyr at det ikke har gått. Vet jo det er tidlig å teste allerede nå på 5dpo.

Vedlegg

• 20230617_014425.jpg
    20230617_014425.jpg
    708,8 KB · Visninger: 102
nederste fra i dag. Føler kanskje den er pittelitt sterkere enn den øverste. Spennende om testene nå snur:jimlad:

Vedlegg

• IMG_3800.jpeg
    IMG_3800.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 94
Tok ovitrelle lørdag for 6 dager siden og ganske sikker på EL søndag kveld/ mandag morgen. Tok en test i dag for å se hvor sterk streken var siden det kan henge igjen opptill 10 dager. Men den var allerede svært svak. Håper ikke det betyr at det ikke har gått. Vet jo det er tidlig å teste allerede nå på 5dpo.
Det har nok gått, ikke alltid veldig mye utslag og det kan variere fra merke til testene og tror jeg :happy:

Er jo ikke sånne supersterke tester.. men håper de stiger jevnt og trutt(tatt litt for mange nå :facepalm:). Håpet er ikke ute for deg♥️ så håper jeg det her blir noe ♥️
Hvordan ser testene ut i dag? ❤️ Er det mars gruppen du går inn i da?

Hvordan ser testene ut i dag? ❤️ Er det mars gruppen du går inn i da?
Jeg har ikke tatt enda :facepalm: tenkte å vente litt for å se om det evt er stigning. Jeg går inn i mars, spørs litt hvor jeg legger inn termin, men alt fra 29/2-2/2♥️

Jeg har ikke tatt enda :facepalm: tenkte å vente litt for å se om det evt er stigning. Jeg går inn i mars, spørs litt hvor jeg legger inn termin, men alt fra 29/2-2/2♥️
Måtte visst ta en test da:laughing025:Heartred

Vedlegg

• 57DCD351-3741-429A-90B2-3ECCB6EF7E96.jpeg
    57DCD351-3741-429A-90B2-3ECCB6EF7E96.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 116
Klarte å drøye enda en dag med å teste. IKM på onsdag, hadde trodd at jeg kom til å se det bedre på test idag hvis det var noe :confused:

Men jeg la også merke til at testene mine gikk ut på dato i januar, så da er kanskje ikke testen gyldig uansett? Får kjøpe nye tester på mandag :angelic:

Vedlegg

• IMG_1050.jpeg
    IMG_1050.jpeg
    342,8 KB · Visninger: 88
Klarte å drøye enda en dag med å teste. IKM på onsdag, hadde trodd at jeg kom til å se det bedre på test idag hvis det var noe :confused:

Men jeg la også merke til at testene mine gikk ut på dato i januar, så da er kanskje ikke testen gyldig uansett? Får kjøpe nye tester på mandag :angelic:
Syns jeg kan antyde en skygge :facepalm:

7 DPO og ingen symptomer på noe som helst i dag. Håper det var festesmerter i går! Uff, så dumt å håpe...

IKM på torsdag, blendahvit test i dag (10dpo), og mensmurringer i magen allerede. Bare å gi opp håpet? Eller tar jeg sorgene på forskudd? Med forrige tenkte jeg ikke over å teste før utpå kvelden den dagen jeg hadde IKM, så har ikke noe egen erfaring å bygge på med tidlig testing egentlig :sour:

IKM på torsdag, blendahvit test i dag (10dpo), og mensmurringer i magen allerede. Bare å gi opp håpet? Eller tar jeg sorgene på forskudd? Med forrige tenkte jeg ikke over å teste før utpå kvelden den dagen jeg hadde IKM, så har ikke noe egen erfaring å bygge på med tidlig testing egentlig :sour:
Ser det er mange som skriver de ikke har fått positiv test før 13 dpo også, så ikke gi opp helt enda :Heartred

Hiver meg på her litt i seneste laget, å sparker igang galskapen med en blenda ikke-tidlig-test 7 eller 8 dpo. Har ikke fulgt med på el denne mnd, å vi hadde ikke sex før det appen mente var 1dpo:wacky:

Mamima - 33 - B4 - PP? - el 15/06(?) - ikm 23/06(?)

20230618_102400.jpg

Back
Topp