IKM uke 25☀️

Dette er babystrek! :woot: :dummy:
Tror ikke på d før jeg får sterkere. Hadde litt strek forgje mnd på first respons, å så ble jeg skuffa. Tenker i tilfelle d bare er en streifer så tar jeg en ny en på fredag.
Meeen nå skal d siest så sovna jeg sittende i sofaen igår kveld, noe jeg aldri gjør. Pluss blodsukkeret er merklig, høyere en vanlig. Må ta mere insulin

Tror ikke på d før jeg får sterkere. Hadde litt strek forgje mnd på first respons, å så ble jeg skuffa. Tenker i tilfelle d bare er en streifer så tar jeg en ny en på fredag.
Meeen nå skal d siest så sovna jeg sittende i sofaen igår kveld, noe jeg aldri gjør. Pluss blodsukkeret er merklig, høyere en vanlig. Må ta mere insulin
Det lover godt da, med slike tegn! Men skjønner deg godt, jeg er slik også. Har blitt skuffa alt for mange ganger av tullestreker, så tror ikke på det før det er laaaangt sterkere tester :hilarious:

4 DPO og ingen symptomer på noe som helst, det vil si verken graviditet eller PMS. Føler meg i toppform - til tross for varme, stress og lite søvn. Rart. Skal teste på 10 DPO siden jeg skal i en bursdag. Neste blir eventuelt 14 DPO. Hadde skikkelig trua da jeg var hos gynekolog og dessuten hadde meg på de "rette dagene", men nå vet jeg ikke. Har fråtset i sushi, spekepølse, myke oster og litt øl bare sånn i tilfelle. :hilarious:

Ellers har jeg vært hjemme med syk 1,5-åring, og fikk ikke mindre lyst på baby av å kose med ham 24/7 akkurat... Sitter og frykter dagen når valker, bollekinn, kulemager og dobbelthaker erstattes med "vanlig kropp". :hilarious:

Jeg fikk denne nå, så skjønner veldig lite av denne syklusen… er jo første PP etter pilleslutt, men når jeg har sluttet tidligere, så har jeg gått rett inn i normal syklus. Kanskje er tegn på at kroppen blir eldre!

Hadde litt blodig slim og myk tapp i går. Men i dag er EL-testen positiv, og tappen er trukket godt tilbake og virker lukket? Hva kan det være tro?
IMG_1107.jpeg

4 DPO og ingen symptomer på noe som helst, det vil si verken graviditet eller PMS. Føler meg i toppform - til tross for varme, stress og lite søvn. Rart. Skal teste på 10 DPO siden jeg skal i en bursdag. Neste blir eventuelt 14 DPO. Hadde skikkelig trua da jeg var hos gynekolog og dessuten hadde meg på de "rette dagene", men nå vet jeg ikke. Har fråtset i sushi, spekepølse, myke oster og litt øl bare sånn i tilfelle. :hilarious:

Ellers har jeg vært hjemme med syk 1,5-åring, og fikk ikke mindre lyst på baby av å kose med ham 24/7 akkurat... Sitter og frykter dagen når valker, bollekinn, kulemager og dobbelthaker erstattes med "vanlig kropp". :hilarious:
Føler det veldig likt som deg denne pp, har noe murring og litt mer.. sorry, utflod, men det er typ vanlig for meg rundt 4 dpo :hilarious: jeg håper det blir baby, mulig jeg må smeske meg med sushi etc i morgen selv bare sånn i tilfelle:hilarious:

God bedring med minsten da, skjønner godt du blir enda mer babysyk:shy:

Jeg fikk denne nå, så skjønner veldig lite av denne syklusen… er jo første PP etter pilleslutt, men når jeg har sluttet tidligere, så har jeg gått rett inn i normal syklus. Kanskje er tegn på at kroppen blir eldre!

Hadde litt blodig slim og myk tapp i går. Men i dag er EL-testen positiv, og tappen er trukket godt tilbake og virker lukket? Hva kan det være tro? Vis vedlegget 407862
Kanskje el kommer senere? I morgen eller dagen etter? Har selv fått positiv el test uten at egget slapp, slapp sånn 1-2 uker senere faktisk..

Jeg prøver meg inn her. Tror, etter privat GU at mine antagelser om eggløsning stemmer, kan hende jeg er en uke for tidlige ute :angelic: Første eggløsning etter senabort i april :nailbiting:

Utålmodig92 - 31 - B1 - PP1 - EL 8/6 - IKM 22/6

Føler det veldig likt som deg denne pp, har noe murring og litt mer.. sorry, utflod, men det er typ vanlig for meg rundt 4 dpo :hilarious: jeg håper det blir baby, mulig jeg må smeske meg med sushi etc i morgen selv bare sånn i tilfelle:hilarious:

God bedring med minsten da, skjønner godt du blir enda mer babysyk:shy:
Ja, spis sushi! Gravide kan jo for så vidt spise det, men det er så mange typer man må unngå. Kjedeliiiig! xD

Og takk! Han er "dessverre" frisk i dag, så da må jeg på jobb. :dead:

Ja, spis sushi! Gravide kan jo for så vidt spise det, men det er så mange typer man må unngå. Kjedeliiiig! xD

Og takk! Han er "dessverre" frisk i dag, så da må jeg på jobb. :dead:
Det er sant :hilarious:

Urk!! Jeg har så fullt på jobb de siste to dagene nå. Det var rolig i en uke bare etter 17 mai også tok det seg skikkelig opp igjen. Det er egentlig bare bra, tia går fort, men jeg blir da litt sliten og:hilarious:

Det er sant :hilarious:

Urk!! Jeg har så fullt på jobb de siste to dagene nå. Det var rolig i en uke bare etter 17 mai også tok det seg skikkelig opp igjen. Det er egentlig bare bra, tia går fort, men jeg blir da litt sliten og:hilarious:
SNART ferie! Hold ut! Nå som det er så varmt (i hvert fall her) går jeg hver dag og tenker: "i morgen er det ferie". Blir like skuffet hver morgen. :hilarious: Men snart er det jo sant. SNART.

Hvis vi blir gravide denne gangen håper jeg ALLE i denne IKM-en slipper kvalme på de aller varmeste dagene. Grøsser bare ved tanken på å være kvalm og spy når det er 967 grader både inne og ute.

Hvorfor skal der være så vanskelig når begge to er friske? Ingenting er oppdaget hos oss etter vi for en liten tid siden sjekket oss.. Smilereader har ikke gitt skyggestrek som de andre tidligtestene jeg har tatt tidligere, og heller ikke idag, vanlig babyplan er og blenda. Så kan vell egt bare sette meg på TR.. 11 dpo idag, litt irriterende, for det river og drar nedi der.. men nå skal jeg starte på letrozol og ovitrelle neste mnd.
Skulle hatt termin idag, så ekstra kjedelig med negativt resultat idag :sad010

Vedlegg

• 28EA0F16-1681-4BC1-9F12-3C65B015A350.jpeg
    28EA0F16-1681-4BC1-9F12-3C65B015A350.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 103
Last edited:
Hvorfor skal der være så vanskelig når begge to er friske? Ingenting er oppdaget hos oss etter vi for en liten tid siden sjekket oss.. Smilereader har ikke gitt skyggestrek som de andre tidligtestene jeg har tatt tidligere, og heller ikke idag, vanlig babyplan er og blenda. Så kan vell egt bare sette meg på TR.. 11 dpo idag, litt irriterende, for det river og drar nedi der.. men nå skal jeg starte på letrozol og ovitrelle neste mnd.
Skulle hatt termin idag, så ekstra kjedelig med negativt resultat idag :sad010
Sender deg en klem:Heartred

Hei! Slenger meg på:

Olivenolje - 34 - PP1 - B1 - EL 07.06 - TR 22.06

Tok en test i dag, 8dpo, veldig tidlig. Synes jeg ser noe. Men hvordan laster jeg opp bilder her? Er ganske ny…

Hei! Slenger meg på:

Olivenolje - 34 - PP1 - B1 - EL 07.06 - TR 22.06

Tok en test i dag, 8dpo, veldig tidlig. Synes jeg ser noe. Men hvordan laster jeg opp bilder her? Er ganske ny…
Trykk på ‘Legg til filer’ nede til venstre i innlegget :)

Daaaagene går sååå sakte. Holder på å teste ut ovitrelle. Måtte dagene gå fort :salut

Back
Topp