De sa den var lavere enn ønsket… Jeg har gjennomgått IVF privat og det er Medicus som følger meg opp og ga meg den tilbakemeldingen..Her fant jeg det fra furst. Hvem sa at stigningen var dårlig? Var det fastlege?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sa den var lavere enn ønsket… Jeg har gjennomgått IVF privat og det er Medicus som følger meg opp og ga meg den tilbakemeldingen..Her fant jeg det fra furst. Hvem sa at stigningen var dårlig? Var det fastlege?
Her fant jeg det fra furst. Hvem sa at stigningen var dårlig? Var det fastlege?
Okei, ja da er det nok mer pålitelig enn hvis det kom fra fastlege. Håper likevel at alt er som det skalDe sa den var lavere enn ønsket… Jeg har gjennomgått IVF privat og det er Medicus som følger meg opp og ga meg den tilbakemeldingen..

Var det frys eller fersk? Har lest at frys forsøk ofte gir litt saktere hcg stigning. Ultralyden maler jo ett litt mørkt bilde desverre. Jeg forstår også at de ikke vil gi deg forhåpninger. Det må være utrolig tøft å være i limbo! Det er liksom mye lettere når man har ett fasitsvar. Jeg håper på ett mirakel for degDe sa den var lavere enn ønsket… Jeg har gjennomgått IVF privat og det er Medicus som følger meg opp og ga meg den tilbakemeldingen..

Det var ferskforsøk, og er nok ultralyden som gir dårligst odds, så er det enda dårligere odds når man ser ultralyd og hcg sammen. Men, nå har jeg akseptert situasjonen og gleder meg til å få en endelig avklaring til uken. Så får vi se om jeg er et medisinsk under eller eiVar det frys eller fersk? Har lest at frys forsøk ofte gir litt saktere hcg stigning. Ultralyden maler jo ett litt mørkt bilde desverre. Jeg forstår også at de ikke vil gi deg forhåpninger. Det må være utrolig tøft å være i limbo! Det er liksom mye lettere når man har ett fasitsvar. Jeg håper på ett mirakel for deg![]()
Fantastisk at kroppen ryddet opp selv uten at du blødde. Hadde selv hematom i januar og var sykemeldt 1 uke. Etter det var det borte. Så det kan gå fortVis vedlegget 407612
Alt super bra på ultralyd i dag!! Hematomet/blåmerket var gått helt vekk på bare 4 dager
Nå er det bare den lille risikoen før uke 12. Babyen måler en dag frem i forhold til sist ultralyd som var på torsdag. Så hun var veldig fornøydNå kan jeg endelig slappe av! Slipper bedrest også nå
![]()
jeg blødde mye. Så har trodd at jeg har mistet 3 ganger på 1 uke haha. Fekk beskjed om å være totalt sengeliggende i 4 dager, og i dag er det jo helt vekke. Utrolig at kroppen kan gjøre det!! gynekologen sa jo at det var stor sannsynlighet for at blodet kom til å ta med seg graviditeten. Men takk og lov for at alt ordnet seg. Skikkelig skummelt det der. Godt at kroppen din ordnet opp selv ogsåFantastisk at kroppen ryddet opp selv uten at du blødde. Hadde selv hematom i januar og var sykemeldt 1 uke. Etter det var det borte. Så det kan gå fort![]()
Å beklager! Trodde først at du ikke blødde noe. Ja da er det veldig skummelt. Godt at kroppen ryddet opp og du slipper den bekymringen. Det er allerede nok å bekymre seg for i et svangerskapjeg blødde mye. Så har trodd at jeg har mistet 3 ganger på 1 uke haha. Fekk beskjed om å være totalt sengeliggende i 4 dager, og i dag er det jo helt vekke. Utrolig at kroppen kan gjøre det!! gynekologen sa jo at det var stor sannsynlighet for at blodet kom til å ta med seg graviditeten. Men takk og lov for at alt ordnet seg. Skikkelig skummelt det der. Godt at kroppen din ordnet opp selv også![]()
Haha det går helt fint du. Er ikke lett å følge med på hva alle skriverÅ beklager! Trodde først at du ikke blødde noe. Ja da er det veldig skummelt. Godt at kroppen ryddet opp og du slipper den bekymringen. Det er allerede nok å bekymre seg for i et svangerskap![]()
Så fantastisk! Mistenkte du at du skulle bli satt frem eller?Alt bra på ultralyd i dag (7+4)Fikk se et bankende hjerte og ble flyttet fram til 8+3
Vis vedlegget 407680
Absolutt ikke, følte at eggløsning stemte bra med menstermin - så tenker faktisk at jeg blir satt tilbake igjen ved otul. Synes en uke fram var myeSå fantastisk! Mistenkte du at du skulle bli satt frem eller?

Har ny ultralyd i kveld![]()
Ååå, så fantastisk å høre!Har spottet mye og vært veldig bekymret, og siden jeg har en historie med mange sa og en MA sendte legen meg til en gynekolog i dag. Fikk se en sprell levende dupp med ett sterkt bankende hjerte på hele 8,3mm
Så han mente termin er 1. februar og at jeg er 7+1 og ikke 6+6
Jeg er så lettet og overlykkeligspotting er nok kun pga skjøre slimhinner kombinert med alder
Men blir å fortsette å være forsiktig![]()