IKM uke 26 ☀️

Ja, det er privat. Dyrt, men verdt det :)

krysser fingrene for at en ny spire klamrer seg fast i denne pp'en❤️ kan hende du blir lett gravid selv med pcos :confused013
Takk og takk for deling av erfaringer ❤️
Håper virkelig det, spennende å se om jeg faktisk får eggløsning ❤️ to to tester idag, den første med svak strek og nr 2 uten antydning til strek faktisk. Skal teste hver dag for å prøve å bli kjent med kroppen

Håper spira sitter til deg og denne syklusen❤️

Nå virker det som at eggløsning nærmer seg. Eggløsningstest er begynt å bli litt sterkere og sexlysten er på topp! Eneste som er kjipt er at mannen er fyllesyk i dag og derfor ikke så lysten, og han reiser i morgen tidlig :shifty: Håper at eggløsningen ikke skjer før tidlig tirsdag sånn at det blir en mulighet for klaff denne gangen:happy:

Når i syklusen pleier egentlig dere å få eggløsning? Sluttet på cerazette forrige måneden, så dette er første syklus etter jeg fikk mensen tilbake. Er i dag på CD 13.
Bare av nysgjerrighet hvor lenge før eggløsning bruker sexlysten virkelig å melde seg?
Har gjort det til meg og, og gyn sa hun trodde at eggløsning kom til å finne sted på tirsdag

Uff a meg! :hilarious: Det er heldigvis ikke like ille her i heimen når det gjelder fotball. Selv om han ser på fotball. Her er det mer at det er null fokus å få enn hva som foregår på skjermen:hilarious::facepalm:
Heldig du :hilarious: Nå etter uavgjort gikk han rett ut på terrassen for å få litt fred sånn at det ikke blir dårlig stemning i huset, haha. Vi har vært sammen såpass lenge at det egentlig ikke gjør noe at han blir litt sur av kampen:hilarious: Bare litt kjipt at det, og fyllesyke og allergi, går utover sex i kveld når det mest sannsynlig er eneste mulighet denne pp.

Bare av nysgjerrighet hvor lenge før eggløsning bruker sexlysten virkelig å melde seg?
Har gjort det til meg og, og gyn sa hun trodde at eggløsning kom til å finne sted på tirsdag
Nå er dette kun den andre eggløsningen jeg har hatt på mange år på grunn av cerazette, men før forrige så startet det rundt fire dager før om jeg husker riktig. Jeg vet jo ikke helt sikker når eggløsningen kommer nå, men tror trooor det blir allerede i morgen. Har hatt økt lyst nå i to-tre dager.
Håper mannen din er mer villig enn min denne pp :hilarious:

Oki! Vi var usikre på om vi ville ha barn overhode før jeg ble uplanlagt gravid og mistet. Og da manglet det plutselig noe i livet vårt. Så han her hjemme er veldig pålogget på akkurat det om dagen heldigvis ❤️ Bare håper jeg virkelig får eggløsning.

Håper han overrasker deg og blir med alikevel! :):cool:

Heldig du :hilarious: Nå etter uavgjort gikk han rett ut på terrassen for å få litt fred sånn at det ikke blir dårlig stemning i huset, haha. Vi har vært sammen såpass lenge at det egentlig ikke gjør noe at han blir litt sur av kampen:hilarious: Bare litt kjipt at det, og fyllesyke og allergi, går utover sex i kveld når det mest sannsynlig er eneste mulighet denne pp.

Krysser for at det blir noe action for gullegget denne syklusen :dance008

Positiv eltest i dag tidlig også. Da lurer jeg på om eggløsning blir i dag eller i morgen, om det er nok å legge inn "aksjer" i kveld igjen, eller i morgen også?

Positiv eltest i dag tidlig også. Da lurer jeg på om eggløsning blir i dag eller i morgen, om det er nok å legge inn "aksjer" i kveld igjen, eller i morgen også?
De sier jo at det ikke skal være noe forskjell på annenhverdag og hver dag, så tror det er ok

CD19. Nå er jeg så spent om jeg får eggløsning denne pp. Tror april var sist gang. I går startet murriger/stikking og typ kramper i livmoren. Har tenkt på symptomer etter du fortalte om dine el-symptomer, Cowgirl! Jeg kjenne igjen mine nå, men har ikke tenkt at det kunne være eggløsning. Kjennes litt ut som mensen skal komme, men jeg håper så inderlig at det slippes et egg denne gang :Heartred mannen kommer hjem fra jobb på onsdag. Han har vært borte i flere uker:smiley-ashamed004

Dere andre som har prøvd letrozol: fikk dere ubehag eller smerter ved eggløsning? Jeg var ute og beiset terrasse nå, og kjente jeg måtte ta pauser fordi jeg fikk intens murring og stikking i sidene/eggstokkområdet. Kan det være «bare» eggløsning, eller at letrozol har modnet egget så mye at det kan ha blitt en vond cyste?

CD19. Nå er jeg så spent om jeg får eggløsning denne pp. Tror april var sist gang. I går startet murriger/stikking og typ kramper i livmoren. Har tenkt på symptomer etter du fortalte om dine el-symptomer, Cowgirl! Jeg kjenne igjen mine nå, men har ikke tenkt at det kunne være eggløsning. Kjennes litt ut som mensen skal komme, men jeg håper så inderlig at det slippes et egg denne gang :Heartred mannen kommer hjem fra jobb på onsdag. Han har vært borte i flere uker:smiley-ashamed004
Jeg havnet på akutten pga magesmerter, visste ikke det var el smerter :hilarious: kjekt å kjenne igjen tegnene! Håper egget slipper denne gang ❤️
Her kjennes det rimelig dødt ut enda, såå kjedelig!!

Håper appen har rett og at den ikke er positiv helt enda. Ble ikke noe aksjelegging i går kveld, men i morgen kommer mannen hjem igjen så da er det fremdeles håp :happy:

Vedlegg

• IMG_0172.jpeg
    IMG_0172.jpeg
    121,2 KB · Visninger: 63
Jeg havnet på akutten pga magesmerter, visste ikke det var el smerter :hilarious: kjekt å kjenne igjen tegnene! Håper egget slipper denne gang ❤️
Her kjennes det rimelig dødt ut enda, såå kjedelig!!
Oida, akutten! :Heartred Jeg måtte stoppe opp når jeg var på trening i kveld. Vi løp mye, og kjente på ubehag helt nederst i magen på begge sider. Gynekologen har sagt at det ser ut til at egget slipper på venstre side (hvis det slipper). Krysser fingrene for oss!!

Digital eltest er positiv i dag også! Tredje dag på rad, pleier å være positiv i to dager. Er litt usikker på strimmeltesten, er denne negativ eller positiv?

Vedlegg

• 82CC3548-D337-4685-87DC-F9E60F9DB73A.jpeg
    82CC3548-D337-4685-87DC-F9E60F9DB73A.jpeg
    655,1 KB · Visninger: 61
Digital eltest er positiv i dag også! Tredje dag på rad, pleier å være positiv i to dager. Er litt usikker på strimmeltesten, er denne negativ eller positiv?
Syntes den ser negativ ut. Den skal vel være like sterk eller sterkere for å være positiv? Så det kan jo bety at EL skjedde i går eller skjer i dag? ❤️

Syntes den ser negativ ut. Den skal vel være like sterk eller sterkere for å være positiv? Så det kan jo bety at EL skjedde i går eller skjer i dag? ❤️
Den jeg la ut bilde av ser muligens negativ ut ja, men etter ca. 10 minutter var den knallpositiv. Er den da ugyldig, siden det var gått mer enn 5 minutter da den ble sterkere/positiv?
Digital test var i alle fall positiv.

Back
Topp