Det husker jeg faktisk ikke. Det er så mange år siden det ble oppdaget. Jeg har ikke brukt så mye energi å sette meg inn i det heller, for å være helt ærlig. Jeg merker inenting til det når jeg går på p-piller, og når vi ønsker å bli gravide så vet jeg at det er god hjelp å få om vi ikke klarer det selv. Jeg har funnet en veldig god gynekolog som har spesialisert seg innen pcos, der hjelper veldig.Ja ikke sant! Har du tatt blodprøver iforhold til pcos, fikk du noe utslag der?
Har jo hittil kun funn av mye egg på eggstokkene, og etter å ha lest meg ihjel så betyr det at jeg per definisjon nå har pco? Og så hvis jeg får flere symptomer og utslag på bla testosteron på blodprøvene pcos?
Å takk for bilde! Kjekt å vite skal prøve å ta test to gang daglig fram til tirsdag for å se. Idag var streken såvidt synlig iallfall.
Mye spørsmål her nå, ikke sikkert du kan svare Men ved pcos så er problemet at egget modnes men ikke slippes? Hvordan kan gynekologen vite med sikkerhet at jeg har eggløsning på tirsdag da?
Off mye tanker i hodet nå
Gynekologen kan ikke vite med sikkerhet når el skjer, og heller ikke om egget vil slippe. Min første syklus etter p-pillen ble på 65 dager. Jeg kjente flere ganger at egget prøvde å slippe, og jeg var hos gynekologen på cd 22, hun mente egget ville slippe når som helst, men det slapp ikke før cd 52. Men etter det har jeg hatt el på cd 19 og 22. Håper du slipper lange sykluser!
Håper at eggløsningen ikke skjer før tidlig tirsdag sånn at det blir en mulighet for klaff denne gangen