Skravletråd

Skjult forum er kjekt!

I forrige termin forum (juli 21) så var vi en stor med skravle damer :p .
53 tusen innlegg :p

Tips til å få ventetiden til man forteller familie føles fortere? :hilarious:

Fjerne en terminlisten fra åpen til lukket når vi får lukket gruppe?
Trur ikkje det, kan evt klippe og lime så vi har en på begge? Er vel ikke alle som evt. Blir med i skjult :dontknow

Fjerne en terminlisten fra åpen til lukket når vi får lukket gruppe?
Nei, for man må stå på terminlisten med eget nick for å få tilgang til skjult :happy: noen velger å ha det begge steder, eventuelt legge inn kjønn for de som vil det etterhvert.

noen som vet om podcasten 40 uker til Mari Midtstigen er tilgjengelig noe sted? Den var skikkelig bra mener jeg å huske fra forrige svangerskap, men finner den ikke igjen for avspilling

må snart begynne med helge vasken /rydding for å bli ferdig til helgen :p
Lekerommet , rommet til snart 2 åringen , badet , gangen og skifte på alle sengene står på lista i dag :p

Flere som må begynne på helge vasken i dag ?:)

Lekerommet , rommet til snart 2 åringen , badet , gangen og skifte på alle sengene står på lista i dag :p

Jeg må vaske nå før svigermor kommer på besøk senere og skal være et par dager :hilarious:

Jeg må vaske nå før svigermor kommer på besøk senere og skal være et par dager :hilarious:
Det er verdens beste følelse å sette seg ned i sofaen på kvelden etter man har vasket og rydda :p
Vet svigermor om spiren ?:)

Last edited:

Burde så absolutt legge inn ett ekstra gir på helgevasken denne uka, vi bruker omtrent all tid ute om dagen så frister ekstra lite å være inne og vaske :angelic:

Nei, for man må stå på terminlisten med eget nick for å få tilgang til skjult :happy: noen velger å ha det begge steder, eventuelt legge inn kjønn for de som vil det etterhvert.
Men vi som er med her nå blir med i skjult? Eller må jeg gjøre noe spesielt for å bli med? :hilarious:

Men vi som er med her nå blir med i skjult? Eller må jeg gjøre noe spesielt for å bli med? :hilarious:
Når vi får nok innlegg så må vi bli enige om kriteriene. Vanligvis må man ha vært med i babyverden forum en stund, og så må man ha skrevet X antall innlegg på vårt forum. Du har nok innvilget alle kriteriene allerede :D vi må også velge en tilgangsanvarlig som har ansvar for å innvilge medlemskap, samt slette de som ikke er innenfor de kriteriene.

Off, idag har eg en sånn dag der det bare føles som graviditeten ikke kommer til å nå noe vei! Kjipt.. Kanskje bare ekstra med hormoner? Også er det vel gjerne lettere å tenke den veien når jeg har vært borti det før. litt murring ellers lite symptomer.. Får bare krysse fingrene og håpe på det beste :)

Back
Topp