Gleder meg til skjult forumJepp! Så vi lå bare skravle i veimå bli enige om hva forumet skal hete etterhvert også.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til skjult forumJepp! Så vi lå bare skravle i veimå bli enige om hva forumet skal hete etterhvert også.

Trur ikkje det, kan evt klippe og lime så vi har en på begge? Er vel ikke alle som evt. Blir med i skjultFjerne en terminlisten fra åpen til lukket når vi får lukket gruppe?

Nei, for man må stå på terminlisten med eget nick for å få tilgang til skjultFjerne en terminlisten fra åpen til lukket når vi får lukket gruppe?
noen velger å ha det begge steder, eventuelt legge inn kjønn for de som vil det etterhvert.
JaFår man en ca termindato på TUL? Husker ikke hvordan det var siste gang![]()

Yay!×2000 innlegg til skjult![]()
Jeg må vaske nå før svigermor kommer på besøk senere og skal være et par dagermå snart begynne med helge vasken /rydding for å bli ferdig til helgen
Lekerommet , rommet til snart 2 åringen , badet , gangen og skifte på alle sengene står på lista i dag
Flere som må begynne på helge vasken i dag ?![]()

Det er verdens beste følelse å sette seg ned i sofaen på kvelden etter man har vasket og ryddaJeg må vaske nå før svigermor kommer på besøk senere og skal være et par dager![]()
Burde så absolutt legge inn ett ekstra gir på helgevasken denne uka, vi bruker omtrent all tid ute om dagen så frister ekstra lite å være inne og vaskemå snart begynne med helge vasken /rydding for å bli ferdig til helgen
Lekerommet , rommet til snart 2 åringen , badet , gangen og skifte på alle sengene står på lista i dag
Flere som må begynne på helge vasken i dag ?![]()

Men vi som er med her nå blir med i skjult? Eller må jeg gjøre noe spesielt for å bli med?Nei, for man må stå på terminlisten med eget nick for å få tilgang til skjultnoen velger å ha det begge steder, eventuelt legge inn kjønn for de som vil det etterhvert.

Når vi får nok innlegg så må vi bli enige om kriteriene. Vanligvis må man ha vært med i babyverden forum en stund, og så må man ha skrevet X antall innlegg på vårt forum. Du har nok innvilget alle kriteriene alleredeMen vi som er med her nå blir med i skjult? Eller må jeg gjøre noe spesielt for å bli med?![]()