Nøttelita
Gift med forumet
Julegavene 2019
Vårspirene 2021
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
FantastiskVi så hjertet og ble flyttet 5 dager fremSå det var en helt uskyldig blødning
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FantastiskVi så hjertet og ble flyttet 5 dager fremSå det var en helt uskyldig blødning
![]()
Sist startet ikke blødningene hos meg før 3 dager etter at jeg sluttet på progesteron. Jeg fikk påvist synkende hcg med blodprøver, etter det avsluttet jeg lutinus. Vet ikke om det hadde startet av seg selv uansett eller ikke. Dersom du er nervøs så anbefaler jeg å få tatt hcg prøver.Mistet symptomene mine, og går på progesteronstøtte. Er det slik at progesteron ofte kan forhindre kroppen fra å støte ut en mislykket graviditet? Altså at den ikke ordner opp da…

får se hva annet som havner der etterhvert også.Jeg ville tatt kontakt via edialog om de har en slik løsning og spurt, det kan erfaringsmessig være litt kø på nipt og tidlig ultralyd så hvis du skal ha henvisning der er det greit å ikke vente for lenge, fortrinnsvis aktuelt om du er 35 +forstått
Nipt og tidlig UL er nå tilgjengelig for alle i de fleste deler av landetJeg ville tatt kontakt via edialog om de har en slik løsning og spurt, det kan erfaringsmessig være litt kø på nipt og tidlig ultralyd så hvis du skal ha henvisning der er det greit å ikke vente for lenge, fortrinnsvis aktuelt om du er 35 +

Sjansen minsker for hver dag som går, hvilket vil si at flest spontanaborter skjer i de tidlige ukene. Etter at man har påvist at hjertet faktisk slår så er det mye mindre sjans for SA.Finnes det noe statistikk på hvilken uke det skjer flest spontaborter?
Jeg har akkurat gått gjennom en betennelse i skulderen. Jeg fikk beskjed av legen at jeg kunne ta 1 g paracet inntil 4 ganger i døgnet. Det var ingen andre smertestillende eller betennelsesdempende jeg kunne ta mente hun.Jeg har fått betennelse i håndleddet. Våkner av det om natta og gjør skikkelig vondt! Ser man ikke burde ta betennelsesdempende medisiner, så er det noen forslag til å dempe smerten? Noen som har et triks de vil dele?
90% av SA skjer før uke 8 syns jeg å ha lest en plass.Finnes det noe statistikk på hvilken uke det skjer flest spontaborter?
Ååh, så typiskJeg har akkurat gått gjennom en betennelse i skulderen. Jeg fikk beskjed av legen at jeg kunne ta 1 g paracet inntil 4 ganger i døgnet. Det var ingen andre smertestillende eller betennelsesdempende jeg kunne ta mente hun.
De verste smertene ga seg etter 5 dager, men det er nok veldig individuelt hvor lenge en slik betennelse sitter i kroppen. Jeg fikk beskjed om å begrense tunge løft (barn), men at det var viktig å holde armen i jevnlig bevegelse slik at armen ikke stivnet.Ååh, så typiskMå vel bare holde armen jeg bruker mest i ro da og ta en paracet
Hvor lang tid tok det med deg?
Eg fekk betennelse i ein muskel i ryggen første gong eg var gravid. Kjøpte voltarol salve i samråd med dei på apoteket. Var bra igjen etter nokre dagarJeg har fått betennelse i håndleddet. Våkner av det om natta og gjør skikkelig vondt! Ser man ikke burde ta betennelsesdempende medisiner, så er det noen forslag til å dempe smerten? Noen som har et triks de vil dele?
Jeg har ikke hatt med barnefar på en eneste kontroll utenom aller siste med vår første av den enkle grunn at han måtte inn å få passet sitt skrevet litt - mao være litt med støttendeHei,
Kjapt spørsmål; tar dere med mann/barnefar på førstegangskontroll hos JM? Jeg skal i uke 8, om ingenting skjer i mellomtiden, da de ikke tok inn før. De var visst «ingenting å sjekke før uke 8».
Jeg har egentlig sagt at han ikke trenger å ta fri siden jeg rekne med det er mest kostholdsråd og papirarbeid, men er det mulig jeg snyter han for noe? Jeg aner jo ikke om det er liv laget eller hva de sjekker på denne første kontrollen
Hva tenker dere?
Takk, det er helt sykt vondt nå! Sitter i underarmen og går helt til fingreneDe verste smertene ga seg etter 5 dager, men det er nok veldig individuelt hvor lenge en slik betennelse sitter i kroppen. Jeg fikk beskjed om å begrense tunge løft (barn), men at det var viktig å holde armen i jevnlig bevegelse slik at armen ikke stivnet.
Leste at man ikke skal bruke voltarol eller voltaren når man er gravid. Skal høre med legen på mandag. Det er grusomt vondt nåEg fekk betennelse i ein muskel i ryggen første gong eg var gravid. Kjøpte voltarol salve i samråd med dei på apoteket. Var bra igjen etter nokre dagar![]()
Dei på apoteket søkte på det og det var i siste trimester det var mest kritisk, fordi det kunne føre til tidlig fødsel. Men selvfølgelig, sjekk alltid med ditt apotek/din legeLeste at man ikke skal bruke voltarol eller voltaren når man er gravid. Skal høre med legen på mandag. Det er grusomt vondt nå![]()

Blir fint med skjult forum! Og stas med ny merkelapp på brukeren2,4k innlegg nå, snart halveis til skjult forum![]()
Jepp! Så vi lå bare skravle i veiBlir fint med skjult forum! Og stas med ny merkelapp på brukeren![]()