Det har forresten stoppet opp. Kom ikke noe på papiret nå. Håper ikke blødningen kommer tilbake.Hvor mange uker er du? Du tror ikke det bare er uskyldig, en liten rift bare? Siden det er lyserosa og ikke knallrødt liksom. Skummelt er det uansett da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har forresten stoppet opp. Kom ikke noe på papiret nå. Håper ikke blødningen kommer tilbake.Hvor mange uker er du? Du tror ikke det bare er uskyldig, en liten rift bare? Siden det er lyserosa og ikke knallrødt liksom. Skummelt er det uansett da![]()
Akuratt det samme skjedde meg da jeg gikk gravid med gutten min! Bare at det kom ganske mye rødt blod. Jeg sa til mannen min at jeg trodde det kom til å bli spontanabort, men det ble det ikke. Det viste seg at et blodkar i sjeden sprakk opp fordi jeg presset litt hardt på dobesøkEr 6+0 i dag. Hmm..var på toalettet i dag tidlig med forstoppelse og presset hardtKanskje det kan være en årsak? Får vel bare se hvordan dette går. Tiden vil vise.
håper det er det samme for deg!Tror ikke du skal bekymre deg. Hører det er ganske vanlig å ha smøblødninger. Krysser fingrene for degEr 6+0 i dag. Hmm..var på toalettet i dag tidlig med forstoppelse og presset hardtKanskje det kan være en årsak? Får vel bare se hvordan dette går. Tiden vil vise.

Akuratt det samme skjedde meg da jeg gikk gravid med gutten min! Bare at det kom ganske mye rødt blod. Jeg sa til mannen min at jeg trodde det kom til å bli spontanabort, men det ble det ikke. Det viste seg at et blodkar i sjeden sprakk opp fordi jeg presset litt hardt på dobesøkhåper det er det samme for deg!
Takk dereTror ikke du skal bekymre deg. Hører det er ganske vanlig å ha smøblødninger. Krysser fingrene for deg![]()
Har fremdeles ikke kommet noe på noen timer så håper det var uskyldig
Det var overskyet og kjølig med litt innslag av sol nå og da i går, og ingen andre enn meg er solbrent i dag!Rød og svir på panna
Haha, du MÅTTE si det på den måten8 mnd til termin i dag. Det høyrtes jo ut som ein passe evighet til![]()

Jeg synes 8 mnd høres mye bedre ut enn 36 uker8 mnd til termin i dag. Det høyrtes jo ut som ein passe evighet til![]()
Enig, enklere å forholde seg tilJeg synes 8 mnd høres mye bedre ut enn 36 uker
Skal skje litt gøye ting på den tida dåHaha, du MÅTTE si det på den måten![]()

Jeg hadde det sånn forrige svangerskap hver gang jeg måtte på do og måtte presse litt. Jeg var klar over det, og så litt lyserosa hver gang jeg gjorde nr 2. var sånn hele svangerskapet. Men var bare den ene gangen etter hvert sånt dobesøk. Håper det er tilfelle hos deg ogsåEr 6+0 i dag. Hmm..var på toalettet i dag tidlig med forstoppelse og presset hardtKanskje det kan være en årsak? Får vel bare se hvordan dette går. Tiden vil vise.
Skal også nevnes at jeg i tillegg slet med såre slimhinner, så var også en delaktig grunn.Ouch! Glemte å smøre oss alle sammen her hjemme i dag, så nå er det skjerpings med solkrem fremover!Obs obs folkens! Husk at som gravid er vi mye mer sensitiv for solbrenthet!! Fikk merke dette på den vonde måtenDet var overskyet og kjølig med litt innslag av sol nå og da i går, og ingen andre enn meg er solbrent i dag!Rød og svir på panna
![]()
Lykke til, håper på det besteHar ny ultralyd i dag kl 14. Har ikke hatt noe blødning siden i går morges kl 8, så håper det bare var uskyldig!![]()
Veldig hyggelig at du kommer og henger her!Kan jeg snike meg inn her og skravle med dere? Hadde bestemt meg for at jeg skulle vente med å melde meg inn i termingruppe denne gang, siden vi mistet sist. Klarer ikke vente, fikk positiv i går men pga uregelmessig mens vet jeg ikke hvor langt på vei jeg er. Gleder meg sånn til å fortelle alle, vi var veldig åpne og tapet i juli og jeg er sååååååå klar for å fortelle! Tipper jeg har termin i slutten av januar.
Andre som er usikker på termin?
TakkLykke til, håper på det bestehvor langt på vei?
6+1 i dagSå godt å høreVi så hjertet og ble flyttet 5 dager fremSå det var en helt uskyldig blødning
![]()