IKM uke 19 ❤️

20230510_090430.jpg

Takk! Jeg er ett nervevrak
Uff jeg også. Eller mer følelsesløs rundt liksom… Kjenner at jeg ikke klarer glede meg over det ennå. Og sååå lenge til uke 12 da :arghh: skal du på tidlig ultralyd? Jeg skal i uke 6

Uff jeg også. Eller mer følelsesløs rundt liksom… Kjenner at jeg ikke klarer glede meg over det ennå. Og sååå lenge til uke 12 da :arghh: skal du på tidlig ultralyd? Jeg skal i uke 6
Det er en vanskelig periode ja :( og så er det så kjipt for vi har jo fått positiv test, noe alle her ønsker seg! Så man burde jo være ekstatisk! Jeg tenker å ta tidlig ul mellom uke 6 og 7 en gang. Det er lenge til det også, haha. Håper å få tatt noen hcg målinger før det.

Det er en vanskelig periode ja :( og så er det så kjipt for vi har jo fått positiv test, noe alle her ønsker seg! Så man burde jo være ekstatisk! Jeg tenker å ta tidlig ul mellom uke 6 og 7 en gang. Det er lenge til det også, haha. Håper å få tatt noen hcg målinger før det.
Ja husker følelsen første gang jeg ble gravid, var jo i himmelen :)
Så greit hvis du kan ta noen hcg-målinger og bli trygget på den måten. Har du mistet mange ganger?

Ja husker følelsen første gang jeg ble gravid, var jo i himmelen :)
Så greit hvis du kan ta noen hcg-målinger og bli trygget på den måten. Har du mistet mange ganger?
Jeg har mistet to ganger og har ett barn. Hva med deg?

Jeg har 3 barn, og har mistet 3-4 ganger. Pluss en kjemisk. Er jo 40 år så ikke så rart nå da.
Like kjipt uansett alder tenker jeg :Heartred da jeg spontanaborterte første gang var jeg 25 og gynekologen sa at det var rart fordi jeg var så ung, men det skjer jo i alle aldersgrupper :(

Da håper jeg du får fin strek på test i dag :Heartred
Her var det blenda i dag og! Men, ny sjanse neste måned uansett da.

Og på den positive siden så bor vi veldig ugunstig til med lang og bratt privat vei som jeg ikke ser frem til å kjøre med nyfødt baby på vinterstid… :oops::hilarious: Så ideelt sett hadde aprilbaby vært knall:joyful:
Negativ i dag, kaanskje en skygge om jeg legger godviljen til. Rakk ikke se så nøye, måtte skyndte meg på jobb.. I dag kjøper jeg meg en pakke digitale på vei hjem, orker ikke å stå å lete etter streker lenger :wacky:

Ja, april-baby tror jeg er knall! Helst kunne jeg tenke meg det også, april-mai :happy: Har vinterbaby fra før.

Like kjipt uansett alder tenker jeg :Heartred da jeg spontanaborterte første gang var jeg 25 og gynekologen sa at det var rart fordi jeg var så ung, men det skjer jo i alle aldersgrupper :(
Ja det skjer jo ofte, er jo egentlig synd det alltid skal være så «hemmelig».

Negativ i dag, kaanskje en skygge om jeg legger godviljen til. Rakk ikke se så nøye, måtte skyndte meg på jobb.. I dag kjøper jeg meg en pakke digitale på vei hjem, orker ikke å stå å lete etter streker lenger :wacky:

Ja, april-baby tror jeg er knall! Helst kunne jeg tenke meg det også, april-mai :happy: Har vinterbaby fra før.
Æsj :confused: Vil at vi skal få klare og tydelige tester :joyful: Det forstår jeg godt! Når jeg står og nistirrer på testen for å se om det kan være svaksvaksvak strek, så prøver jeg å trøste meg med at jeg uansett finner ut til slutt om jeg er gravid, så det er ikke så farlig, liksom.

Håper skyggen din er en ordentlig strek :Heartred

Back
Topp