Ligna på minTrooor det har økt her! Skal ta bilde av alle tørket sammen etterpå. Vis vedlegget 405113Vis vedlegget 405114
Har troa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligna på minTrooor det har økt her! Skal ta bilde av alle tørket sammen etterpå. Vis vedlegget 405113Vis vedlegget 405114
Har troa!
Ja det er fin økningTrooor det har økt her! Skal ta bilde av alle tørket sammen etterpå. Vis vedlegget 405113Vis vedlegget 405114
Takk! Jeg er ett nervevrakJa det er fin økning![]()
gratulerer
Uff jeg også. Eller mer følelsesløs rundt liksom… Kjenner at jeg ikke klarer glede meg over det ennå. Og sååå lenge til uke 12 daTakk! Jeg er ett nervevrak
skal du på tidlig ultralyd? Jeg skal i uke 6Det er en vanskelig periode jaUff jeg også. Eller mer følelsesløs rundt liksom… Kjenner at jeg ikke klarer glede meg over det ennå. Og sååå lenge til uke 12 daskal du på tidlig ultralyd? Jeg skal i uke 6
Ja husker følelsen første gang jeg ble gravid, var jo i himmelenDet er en vanskelig periode jaog så er det så kjipt for vi har jo fått positiv test, noe alle her ønsker seg! Så man burde jo være ekstatisk! Jeg tenker å ta tidlig ul mellom uke 6 og 7 en gang. Det er lenge til det også, haha. Håper å få tatt noen hcg målinger før det.
Jeg har mistet to ganger og har ett barn. Hva med deg?Ja husker følelsen første gang jeg ble gravid, var jo i himmelen
Så greit hvis du kan ta noen hcg-målinger og bli trygget på den måten. Har du mistet mange ganger?
Jeg har 3 barn, og har mistet 3-4 ganger. Pluss en kjemisk. Er jo 40 år så ikke så rart nå da.Jeg har mistet to ganger og har ett barn. Hva med deg?
Like kjipt uansett alder tenker jegJeg har 3 barn, og har mistet 3-4 ganger. Pluss en kjemisk. Er jo 40 år så ikke så rart nå da.
da jeg spontanaborterte første gang var jeg 25 og gynekologen sa at det var rart fordi jeg var så ung, men det skjer jo i alle aldersgrupper Negativ i dag, kaanskje en skygge om jeg legger godviljen til. Rakk ikke se så nøye, måtte skyndte meg på jobb.. I dag kjøper jeg meg en pakke digitale på vei hjem, orker ikke å stå å lete etter streker lengerDa håper jeg du får fin strek på test i dag
Her var det blenda i dag og! Men, ny sjanse neste måned uansett da.
Og på den positive siden så bor vi veldig ugunstig til med lang og bratt privat vei som jeg ikke ser frem til å kjøre med nyfødt baby på vinterstid…Så ideelt sett hadde aprilbaby vært knall
![]()
Har vinterbaby fra før.Ja det skjer jo ofte, er jo egentlig synd det alltid skal være så «hemmelig».Like kjipt uansett alder tenker jegda jeg spontanaborterte første gang var jeg 25 og gynekologen sa at det var rart fordi jeg var så ung, men det skjer jo i alle aldersgrupper
![]()
ÆsjNegativ i dag, kaanskje en skygge om jeg legger godviljen til. Rakk ikke se så nøye, måtte skyndte meg på jobb.. I dag kjøper jeg meg en pakke digitale på vei hjem, orker ikke å stå å lete etter streker lenger
Ja, april-baby tror jeg er knall! Helst kunne jeg tenke meg det også, april-maiHar vinterbaby fra før.
Det forstår jeg godt! Når jeg står og nistirrer på testen for å se om det kan være svaksvaksvak strek, så prøver jeg å trøste meg med at jeg uansett finner ut til slutt om jeg er gravid, så det er ikke så farlig, liksom. 
Ja, jeg pleier å være ganske åpen om det faktisk. Syns det er unødvendig å holde det hemmelig.Ja det skjer jo ofte, er jo egentlig synd det alltid skal være så «hemmelig».

JaHåper dette er terminspirener iallfall en veldig fin test idag
Skal jeg sette deg på gravid?
Liitt skuffet, selv om dette ikke var en planlagt pp.. Kan nok bare settes på TR