Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nå måtte jeg Google hva alt dette var for noe. Div til amming skjønner jeg.( følte meg litt gammal å treg gitt
)Jeg har kun brukt ull amme innlegg. Syns sånne engangs var kjempe ekkelt, ble vått og fort kaldt.Silverette visste ikke jeg heller om, men har god erfaring med multimam på såre bryst.nå måtte jeg Google hva alt dette var for noe. Div til amming skjønner jeg.( følte meg litt gammal å treg gitt
)Jeg har kun brukt ull amme innlegg. Syns sånne engangs var kjempe ekkelt, ble vått og fort kaldt.
![]()
Hadde ikke på noe salve, kun ullinnlegg. Hvordan er de i bambus?Silverette visste ikke jeg heller om, men har god erfaring med multimam på såre bryst.
Tenker jeg blir å bruke ringblomstsalve både som krem til meg selv, baby og bryst; så mindre produkter.
Jeg har flergangs i bambus. Men blir å takke ja til gratis engangs til de første dagene, med mye salve osv
Hadde ikke på noe salve, kun ullinnlegg. Hvordan er de i bambus?
Naboen til foreldrene mine hekla 3par(6stk) ammeinnlegg i ull til meg! Så utrolig gode!!De har PUL bakside, sånn at de er vanntette. Ellers mye absorbering inni. Blir ikke så kalde, men om de blir *full* av melk, så kjennes det jo
Men de gjør nytten her, altså. Vasker de på 60 grader.
Naboen til foreldrene mine hekla 3par(6stk) ammeinnlegg i ull til meg! Så utrolig gode!!
nå måtte jeg Google hva alt dette var for noe. Div til amming skjønner jeg.( følte meg litt gammal å treg gitt
)Jeg har kun brukt ull amme innlegg. Syns sånne engangs var kjempe ekkelt, ble vått og fort kaldt.
![]()

Ser det snakkes om diverse "cooling pads," eller hva det nå er, i amerikanske forumSniker; kjølebindene til Fødebagen har jeg hørt mye bra omFår man med noe/er det noe det anbefales å kjøpe for sårt underliv i etterkant? (Er helt fersk, så aner ikke hva jeg skal se etter..Ser det snakkes om diverse "cooling pads," eller hva det nå er, i amerikanske forum
Tusen takk!Sniker; kjølebindene til Fødebagen har jeg hørt mye bra om![]()
Får man med noe/er det noe det anbefales å kjøpe for sårt underliv i etterkant? (Er helt fersk, så aner ikke hva jeg skal se etter..Ser det snakkes om diverse "cooling pads," eller hva det nå er, i amerikanske forum
Jeg kjøpte SÅ mange av bildene til fødebaggen.. syntes de var ubehagelig- drit kalde, klumpete og tykke(a) min mening.. brukte kun ett...Får man med noe/er det noe det anbefales å kjøpe for sårt underliv i etterkant? (Er helt fersk, så aner ikke hva jeg skal se etter..Ser det snakkes om diverse "cooling pads," eller hva det nå er, i amerikanske forum
Tenker å prøve. Er så kjipt hvis det blir savnet, liksom. Men kjekt å vite at det ikke alltid er nødvendig!Du kan dynke noen bind og hive i fryseren også. Men hørt mye fint om de i fødebagen. Det er nok fint til førstegangsfødende! Men var ikke det spor hoven etter nr2 eller nr3, og derfor ikke helt behov, så blir ikke kjøpt her.
Oj, så de var ubehagelige å bruke? Det høres ikke lovende ut.. tenker å kanskje prøve, i tilfelle det funker! Den kannen, får man tak i den på standard apotek?Jeg kjøpte SÅ mange av bildene til fødebaggen.. syntes de var ubehagelig- drit kalde, klumpete og tykke(a) min mening.. brukte kun ett...
Jeg kjøpte en "sprutekanne " derfra - brukte den mye og den skal definitivt være med i fødebaggen min![]()

Min opplevelse er at de ikke var behagelige som vanlige «tørre» bind, men jeg brukte de maks en time av gangen, og følte det lindret en del. Jeg brukte de først når jeg var hjemme igjen, så tidligst dag 4 eller 5 etter fødsel.Oj, så de var ubehagelige å bruke? Det høres ikke lovende ut.. tenker å kanskje prøve, i tilfelle det funker! Den kannen, får man tak i den på standard apotek?![]()
Jeg syntes de var klumpete og for altfor kalde.. selv om jeg hadde noe mellom bind og underlivet.Oj, så de var ubehagelige å bruke? Det høres ikke lovende ut.. tenker å kanskje prøve, i tilfelle det funker! Den kannen, får man tak i den på standard apotek?![]()