IKM uke 19 ❤️

Bare meg og mine tester for tredje gang i dag :angelic: :shy: Jeg vet…. Prøver alltid med en «dårlig» test først også blir jeg ikke fornøyd da jeg ikke ser mer enn én strek, så da prøver jeg en til:smiley-ashamed008 Ser veldig ut som skygge på BP testen. Spennende i morgen uansett!! Lover ingen flere tester fra meg i dag, får da være måte på:sick009
Åå, men jeg ser streken/skyggen, så kanskje det kan være starten på noe :D

Skjønner deg så godt!! Har tatt 6 (pluss one step fra eBay) tester på to dager :wacky:
Haha :hilarious: Men er jo så spennende! Blir jo nesten som tidsfordriv i ventetiden!

Dagens blenda nr 2:
20230505_172548.jpg

Begynte å få mens murringer nå :arghh:

Åå, men jeg ser streken/skyggen, så kanskje det kan være starten på noe :D

Haha :hilarious: Men er jo så spennende! Blir jo nesten som tidsfordriv i ventetiden!
Håper håper håper, men har hatt mye håp og skyggestreker i alle PP så hva er forskjellen nå liksom :banghead: Gledes uansett til ny test i morgen :joyful: Jaaa absolutt, dyrt tidsfordriv :laughing002

Trenger tips! Har dere opplevd å bli veldig treg i magen ved graviditet? Mitt forrige svangerskap hadde jeg normal avf, men nå sliter jeg. Hva kan jeg bruke som er ok å bruke? :wacky:

Trenger tips! Har dere opplevd å bli veldig treg i magen ved graviditet? Mitt forrige svangerskap hadde jeg normal avf, men nå sliter jeg. Hva kan jeg bruke som er ok å bruke? :wacky:
Var på jerntilskudd da jeg ble gravid med EM så magen virket knapt:depressed: For meg funket det å spise yoghurt naturell med rosiner. Tror det var yoghurten som hjalp mest siden rosiner og svisker ikke hadde noen effekt alene.
Håper dette bare er midlertidig for deg:Heartred

Laktulose! Har også hørt folk som sverger til en kiwi daglig :hilarious:

Min test 8 dpo. Syntes jeg skimter begynnelsen av en strek, men er sikkert bare innbilning :hilarious: Får ta en ny i morgen.

Vedlegg

• IMG_6315.jpeg
    IMG_6315.jpeg
    551,9 KB · Visninger: 110
  • IMG_6316.jpeg
    IMG_6316.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 109
Mye av de symptomene jeg hadde er gått gradvis over. Kvalmen feks, den er ikke så intens, men den kommer og går litt i bølger, bedre det enn ay den skulle vare flere timer. Og ømhet i brystene er ikke så mye av, men det hadde jeg ikke sist svangerskap heller. Hørte folk snakka om såre brystvorter, det hadde ikke jeg :hilarious: men kjenner det strekker og murrer godt ned i magen, og er veldig oppblåst. Så ekkelt med sram bukse.
Artig å se flere tester her inne :joyful:

Back
Topp