Maiskravla

Vel. Drøyt 6000 første og drøyt 4000 andre dagen. Og knapt halvparten av de papir - slipsene er brettet.

4700 så langt i dag så skal nå komme over 5000 men ikke 10k

Jeg har mange uker å ta det igjen på, vi går i mål 11. Juni.

Når konf er over skal jeg gå jevnlig lange turer så tar jeg det inn.

Blir vel en del skritt i morgen (handle mm) og fredag ( bake gir ikke så mye. Men dekke bord og sånn?) og sikkert noe selve konf også, men jeg tar bare at jeg går de første 6 dagene som bonus også tar jeg det inn etterpå

Får vel tatt det igjen etterhvert! :) Men blir jo litt gåing for å få til det :p

Her pleie vår og gå ut skoleåret men når vi skall reise over 3000 km for at besøke familie og visst vi hadde reist rett etter skolen slutte så hadde vi betalt 10-12 tusen mer for flybilletter. Så har vi ikke møtt familie på snart 2 år og derfor så trygge vi oss og bestilte billetter tidligare

FAU når pleier de på en måte gi beskjed hvilken klokkeslett man skal stå vakt?
De i trinn 1 er klar og vett klokkeslett men han me skall gå for i 5 trinn har vi ingen anelse om. Syns det bør vær på tide at snart få beskjed.

Får vel tatt det igjen etterhvert! :) Men blir jo litt gåing for å få til det :p
Det er mye gåing for å klare 10k uansett så å ta igjen 9000 ekstra skritt innen 11. Juni er heldigvis ikke så mange ekstra pr dag. Men. Det kommer til å bli langt mer å ta igjen, men det går bra. Jeg har fine turer å gå når jeg bare har tid til å prioritere dem

De i trinn 1 er klar og vett klokkeslett men han me skall gå for i 5 trinn har vi ingen anelse om. Syns det bør vær på tide at snart få beskjed.

Det er nok individuelt fra FAU til FAU...
Her tror jeg det er kun 9. Klasse som pleier ta seg av 17. Mai, for inntjening til klassetur i 10., Så her blir det ingenting. (Like greit, for vi feirer ikke 17. Mai på skolen uansett. :P)

Det er nok individuelt fra FAU til FAU...
Her tror jeg det er kun 9. Klasse som pleier ta seg av 17. Mai, for inntjening til klassetur i 10., Så her blir det ingenting. (Like greit, for vi feirer ikke 17. Mai på skolen uansett. :p)
Uff er så Leo av alt det der opplegget. Som at det ikke skjer nok 17 mai.

Uff er så Leo av alt det der opplegget. Som at det ikke skjer nok 17 mai.

Ja, altså, jeg er introvert og lett stressa, og sånne sammenkomster har gitt meg baaare negative effekter, ingenting kos. Selv ikke som ung. (Ungene er heller ingen fan). Så, vi feirer ikke 17. Mai med tog, is, lapskaus og masse folk. Vi griller sammen i familien, og spiser kake og is hjemme. :bag:
Så har pleid å bare levere kake og evt gevinst og dratt hjem.

De jobber nok med saken, å være i fau det året var et mareritt . Så mange som sender inn meld og må tas hensyn til og den kan ikke det og den andre kan ikke det IG sen tredje gidder ikke stille opp osv

De jobber nok med saken, å være i fau det året var et mareritt . Så mange som sender inn meld og må tas hensyn til og den kan ikke det og den andre kan ikke det IG sen tredje gidder ikke stille opp osv
Uff da.
Kan ikke vær lett det der.
Her har de vart veldig på at oppgaver skal byttes mellom hverandre visst de ikke passer

Uff da.
Kan ikke vær lett det der.
Her har de vart veldig på at oppgaver skal byttes mellom hverandre visst de ikke passer
Vi sa også det men nei det måtte vi gjøre som hadde satt opp lister.. tror Aldri jeg har styrt så mye noen gang som da vi dreiv med det der

10.317 i gjennomsnitt nå - sliter på dager med hjemmekontor
Tror jeg beveger meg mer på hjemmekontor (må ned et par etasjer for å komme meg på do) enn jeg gjør på kontoret. Men jeg er jo nesten helt stillesittende på jobb.

Så jeg må ut på en times gåtur på kvelden for å komme opp i 10k

Torsdag alt. En skal i vennegruppen og en skal på fotball trening.
Jeg har funnet fram jenta sin festdrakt. Den prøvde vi igår og som jeg trodde og hadde rett så er den blitt for kort. Heldig så kan vi sprette opp og forlenge den litt. Har fått sprette opp men så er den at at sy den fine delen på igjen. Må ha en symaskin eller spør en venninne om hjelp

Back
Topp