Jeg fikk melding om time da jeg var 11+3, var på otul 13+4Har ennå ikke fått innkallingen til OTUL
11+0 / uke 12 i morgen
Håper du får innkalling snart!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk melding om time da jeg var 11+3, var på otul 13+4Har ennå ikke fått innkallingen til OTUL
11+0 / uke 12 i morgen
Håper du får innkalling snart!Jeg skal ringe hvis jeg ikke får melding innem torsdag/fredag.Har du etterlyst det…? Virker ikke riktig.
Har du fått innkalling til TUL? Jeg fikk innkalling 12+0 og TUL 4 dager etterpå.Har ennå ikke fått innkallingen til OTUL
11+0 / uke 12 i morgen

Er 11+1. Er ikke fått ennå. Skal til Ullevål.Har du fått innkalling til TUL? Jeg fikk innkalling 12+0 og TUL 4 dager etterpå.
Har du prøvd å ringe sykehuset? Jeg ringte dem 2 ganger, og fikk beskjed om at jeg hadde fått «tentativ» time, men jeg måtte vente på bekreftet innkalling.Er 11+1. Er ikke fått ennå. Skal til Ullevål.
Nei ikke ennå. Må finne nummeren og mulig jeg ringer i morgen.Har du prøvd å ringe sykehuset? Jeg ringte dem 2 ganger, og fikk beskjed om at jeg hadde fått «tentativ» time, men jeg måtte vente på bekreftet innkalling.
Har du mottatt innkalling til ordinær ultralyd? Det står nummeret der. Jeg fikk innkalling til OUL før TULNei ikke ennå. Må finne nummeren og mulig jeg ringer i morgen.
Nei har ikke fått det.Har du mottatt innkalling til ordinær ultralyd? Det står nummeret der. Jeg fikk innkalling til OUL før TUL![]()
Nei har ikke fått det.
Takk! Skal ringe i morgen

Jeg ble henvist 17. april og fikk tildelt time i dag, jeg tilhører også Ullevål. Er 12+2 i dag og kommer til å være 13+4 på TUL. Håper du får sms snart!Er 11+1. Er ikke fått ennå. Skal til Ullevål.
Jeg ble henvist 17. april og fikk tildelt time i dag, jeg tilhører også Ullevål. Er 12+2 i dag og kommer til å være 13+4 på TUL. Håper du får sms snart!