1 dag igjen til første ul dette svangerskapet! Måtte alt være i skjønneste orden med deg lille babyen min!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det? Krysser fingrene for deg0 dager igjen! Det knyter seg noe veldig i magen av spenning og jeg sitter med det største ønske om at alt er bra med lille nurket mitt Krysser virkelig alt jeg har! Har ikke time på sykehuset før kl 10:00 så 9t og 37min igjen..
Tusen takk som spør! Alt så bra ut med lille bebbis! Var visst veldig vanskelig å få gode mål pga baby satt med rumpa nedi bekkenet Var derfor vanskelig å få vite akkurat hvor langt jeg var på vei. Men som forventet fikk hun sett nok til at jeg ble satt 5 dager tilbake Så istedet for 13+3 er jeg i dag 12+5 Så lenge vi har passert uke 12 har ikke det så mye si for min del! Følger jeg min historikk med fødsler kommer ungen forhåpentligvis noen uker før termin nå ogsåHvordan gikk det? Krysser fingrene for deg
Så bra at bebbis har det braTusen takk som spør! Alt så bra ut med lille bebbis! Var visst veldig vanskelig å få gode mål pga baby satt med rumpa nedi bekkenet Var derfor vanskelig å få vite akkurat hvor langt jeg var på vei. Men som forventet fikk hun sett nok til at jeg ble satt 5 dager tilbake Så istedet for 13+3 er jeg i dag 12+5 Så lenge vi har passert uke 12 har ikke det så mye si for min del! Følger jeg min historikk med fødsler kommer ungen forhåpentligvis noen uker før termin nå også
Ja! Jeg er veldig takknemlig for det!Så bra at bebbis har det bra
Og vi har passert uke 12