Oss testetøser imellom

Ser babyplan.no har fått nye tester kalt SmileReader hvor det også finnes en app. Er det noen som kjenner noe til disse? :)
Ikke registrert dem tidligere, så mulig nytt. Må vel bare testes, virket jo bra! :)

I følge appen premom er jeg på low... Men er ikke denne nesten helt positiv?? :think005 første gang jeg har testet etter EL
IMG_20230428_190724.jpg

Tydehjelp takk :angelic: Øvers er 7 dpo (rosa streken forsvant etter 5 min), nederst er tatt idag - 8 dpo, 5 min etter testen ble duppet. Spennende og se i morgen:smiley-angelic001 hva tenker dere?

Vedlegg

• C9027EB3-49D6-4EDC-B195-6E1D218C4EE8.jpeg
    C9027EB3-49D6-4EDC-B195-6E1D218C4EE8.jpeg
    523,7 KB · Visninger: 155
Last edited:
Hei dere :) Tror dette er riktig tråd for meg. Jeg hadde en MA i februar og ikke fått helt styr på syklusen enda. Men tror jeg kan ha hatt el på tirsdag/onsdag. Målte temp fra torsdag og den var høy, sånn den pleier etter el. Tok en test i går og synes virkelig jeg kunne skimte en skygge/veeeeldig svak antydning til strek. Noen som har opplevd å se det på ca 6 dpo? Hvor det har blitt til en tydelig strek etter noen dager?

Hei dere :) Tror dette er riktig tråd for meg. Jeg hadde en MA i februar og ikke fått helt styr på syklusen enda. Men tror jeg kan ha hatt el på tirsdag/onsdag. Målte temp fra torsdag og den var høy, sånn den pleier etter el. Tok en test i går og synes virkelig jeg kunne skimte en skygge/veeeeldig svak antydning til strek. Noen som har opplevd å se det på ca 6 dpo? Hvor det har blitt til en tydelig strek etter noen dager?
Ikke opplevd strek så tidlig selv iallefall. Men har sett andre som har fått positiv allerede så tidlig, så et vel ikke umulig:) har du bilde av testen?

Ikke opplevd strek så tidlig selv iallefall. Men har sett andre som har fått positiv allerede så tidlig, så et vel ikke umulig:) har du bilde av testen?
Ja, det virker å være alt for tidlig. Tror jeg bare er blitt tullete. Men jeg har tatt så mange tester i mitt liv og aldri sett snurten av en strek, før jeg ble gravid i desember. Tok ikke bilde, for den var så svak. Men du da? Har du tatt nye i dag??

Tok et nå, tror du vil mene jeg er gal her nå:angelic: men særlig når jeg vrir litt på den, så synes jeg å skimte noe… er det forresten vanlig at det kommer en ganske tydelig, men svak strek hvis man tar opp testen fra søpla dagen etter?

Ja det blir somregel bestandig en skyggestrek når den har tørket, iallefall etter min erfaring. Men nei, synes absolutt ikke du fremstår som gal! :) Tror vi fleste som ønsker og blir gravid blir litt «rare» i prøveperioder fra tid til annen:angelic: har sett på min tørket test minst 17 ganger siden jeg tok den i går:hilarious: ikke tatt ny enda, tenket jeg tar en når jeg står opp i ettermiddag (vært på nattvakt - og googlet ALT om tidlig graviditet!):hilarious:

Ja det blir somregel bestandig en skyggestrek når den har tørket, iallefall etter min erfaring. Men nei, synes absolutt ikke du fremstår som gal! :) Tror vi fleste som ønsker og blir gravid blir litt «rare» i prøveperioder fra tid til annen:angelic: har sett på min tørket test minst 17 ganger siden jeg tok den i går:hilarious: ikke tatt ny enda, tenket jeg tar en når jeg står opp i ettermiddag (vært på nattvakt - og googlet ALT om tidlig graviditet!):hilarious:
Ja, vi blir nok litt «rare» alle sammen, det er jo gjerne nesten det eneste man tenker på! men synes du å skinte noe på bildet mitt over? :angelic: Så spennende med din test i ettermiddag! Legg gjerne inn nytt bilde etterpå:happy:

Kan noen hjelpe meg litt å tyde streker? :)
Cb early eller hva den heter. Kom en svak strek etter ca 3 min, den så blå ut. Så etter kanskje 5 min forsvant den. Måtte demontere etterhvert for å se om det fortsatt var strek inni der. Er evt 8-9 dpo. Hva tror dere? Sånn skygge bare?

Vedlegg

• DDD98D79-4102-4AC8-A3B1-92A9BD973705.jpeg
    DDD98D79-4102-4AC8-A3B1-92A9BD973705.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 104
  • 70AF79FF-8926-40A6-B3BF-A9E2C2EEBBF1.png
    70AF79FF-8926-40A6-B3BF-A9E2C2EEBBF1.png
    964,2 KB · Visninger: 98
  • 51111A7B-F715-4805-BE9B-6AEF82BDD5BE.png
    51111A7B-F715-4805-BE9B-6AEF82BDD5BE.png
    1,9 MB · Visninger: 95
Back
Topp