IKM uke 19 ❤️

Jeg ville kjørt de timene hvis jeg hadde muligheten. Men det er jo meg da :hilarious: Håper uansett det klaffer for dere!:Heartred
Årh så typisk!
Haha hadde møtt han på halvveien jeg, litt aksjelegging i bilen:wacky:
Håper uansett kroppen din oppfører seg og det ikke blir eggløsning før fredag!:Heartred
Ja, jeg vurderte det veldig! Fem timer kjøring er litt mye. Dessuten har han ikke dusjet siden lørdag, så jeg vet sannelig ikke om det hadde blitt så mye aksjelegging likevel :laughing002 En skulle jo nesten tro at militæret ønsket at soldatene skal slippe løs sine soldater på hjemmebane, slik at det i fremtiden kommer nye soldater inn :cool::laughing025Synd han ikke har spurt om å få dra hjem en dag tidligere på det grunnlaget:bag:

Har testet med cb digital el-tester 3 dager på rad nå. Alle på ca samme tid på Dagen.. Alle negative.. spent på om jeg snart får positive tester. Ser det står at den Sksl vise de to mest fruktbare dagene.

Last edited:
Hopper litt inn til dere ettersom det ser ut som el kommer tidligere enn jeg trodde! Jeg har alltid sen eggløsning så dette blir spennende! Både hyggelig og kjipt å se så mange "kjente" brukernavn her. Håper dette er syklusen vår!

Koalabjørn - 26 - PP5 (SA i PP4)- B2 - EL 28.05 - IKM 12.05

Har testet med cb digital el-tester 3 dager på rad nå. Alle negative.. spent på om jeg snart får positive tester. Ser det står at den Sksl vise de to mest fruktbare dagene.
Er det den rosa? Jeg har bare erfaring med den lilla:) men hvis det er den rosa, som om jeg har forstått det riktig bare har negativ og positiv( ring og smilefjes) så kan den jo godt bli positiv snart:happy:

Hopper litt inn til dere ettersom det ser ut som el kommer tidligere enn jeg trodde! Jeg har alltid sen eggløsning så dette blir spennende! Både hyggelig og kjipt å se så mange "kjente" brukernavn her. Håper dette er syklusen vår!

Koalabjørn - 26 - PP5 (SA i PP4)- B2 - EL 28.05 - IKM 12.05
Ja, håper det blir masse januar babyer her:Heartred
Velkommen til!:happy::Heartred

ja, testet selv uke for uke. Mest av nysgjerrighet :angelic:
Skal ikke være noe i veien for å prøve å bli gravid når man har sluttet å blø:) Kan være vanskelig å teste etter eggløsning bare, pga hCG’en.

Årh, han fikk vite for 10 år siden han hadde dårlig sædkvalitet eller?
Ja det var med en annen og han var da tidlig 20 årene . Han var villig til å teste nå , men da klaffa det etter tre mnd med prøving . For jeg har hatt spiral i for å slippe mens . Så tenkte vi bare å prøve en siste sjans :)

Ja det var med en annen og han var da tidlig 20 årene . Han var villig til å teste nå , men da klaffa det etter tre mnd med prøving . For jeg har hatt spiral i for å slippe mens . Så tenkte vi bare å prøve en siste sjans :)
Årh så han testet aldri den gangen heller? Sorry forstår ikke helt, men er ikke så farlig:)Virker jo til at dere kan bli gravide sammen, det er bra!:happy:

Fikk denne testen for noen timer siden og mannen er syk :arghh:
20230426_194215.jpg

åå, høyeste ratingen jeg har fått så langt i denne syklusen, følte jeg kunne skimte ørlite eggløsningsslim og nå, håper det er starten på noe :angelic:

Vedlegg

• 008E1C6E-EB33-49B4-972E-A6F258694CC7.png
    008E1C6E-EB33-49B4-972E-A6F258694CC7.png
    3,2 MB · Visninger: 66
Fikk lagt inn aksjer i går! Håper å få til i dag også, men med sykdom i hus så er det ikke sikkert :( jeg har blitt forkjøla selv og det tuller jo også til temp kurven min, vanskeligere å vite nøyaktig når el er da, og da blir jeg så usikker på når jeg skal begynne på progesteron :(
IMG_20230427_070533.jpg

Fikk lagt inn aksjer i går! Håper å få til i dag også, men med sykdom i hus så er det ikke sikkert :( jeg har blitt forkjøla selv og det tuller jo også til temp kurven min, vanskeligere å vite nøyaktig når el er da, og da blir jeg så usikker på når jeg skal begynne på progesteron :(
Vis vedlegget 404262
De gangene jeg har vært syk i syklusen og det har klussa til temp, så har jeg tatt utgangspunkt i at el skjer den dagen testen er negativ. Vet ikke om det hjelper deg da..
Håper du blir fort frisk :Heartred

De gangene jeg har vært syk i syklusen og det har klussa til temp, så har jeg tatt utgangspunkt i at el skjer den dagen testen er negativ. Vet ikke om det hjelper deg da..
Håper du blir fort frisk :Heartred
Ja, jeg må nok gå ut i fra tester. Det skumle er at dersom jeg begynner for tidlig på progesteron så kan det hindre eggløsning, men jeg får heller bare vente litt ekstra før jeg begynner :nailbiting:

Back
Topp