IKM uke 19 ❤️

Jeg har positiv test i ca 2 dager, og merker på tempen ay egget slipper dagen den blir negativ, så da skal det nok holde for deg :) :angelic:
Jeg håper virkelig det og jeg tror jo egentlig det! Kjenner at jeg er ganske nervøs nå. Nå er jeg på CD12, så hvis jeg får positiv test i morgen, er det to dager tidligere enn jeg regnet med. Jeg temper ikke. Det er kjedelig hvis dette er syklusen der kroppen begynner å tulle:bag:

Grapefruktjuice har uten tvil hjulpet! Jeg har faktisk slim! Nå er jeg redd for at EL-testen skal bli positiv i morgen, for samboer kommer ikke hjem før på torsdag :nailbiting: Slik som min EL-test ser ut nå, så tror jeg den er positiv i morgen. Jeg krysser fingrene for at det holder å legge inn aksjer på torsdag og fredag. Mine tester bruker å være positive i to døgn og da burde vi treffe den viktigste dagen på torsdag. Jeg kommer til å bli så skuffet om denne PP går i dass :(
Håper den holder seg borte litt til! :Heartred Skal jo i prinsippet holde å legge inn torsdag og fredag om eggløsningen er torsdag. Men skjønner veldig godt at man helst vil legge inn mest mulig!

Jeg har ennå ikke sett noen ting til noe slim, tross store glass med grapefruktjuice hver dag:shifty:

Hvordan skal jeg klare å holde meg? Jeg er bare 1 dpo og merker det kløøør etter å teste :hilarious: Skal gjøre alt jeg kan for å holde meg til 9.dpo som da blir onsdag 3.mai:angelic: hvilken dpo begynner dere å teste?

Håper den holder seg borte litt til! :Heartred Skal jo i prinsippet holde å legge inn torsdag og fredag om eggløsningen er torsdag. Men skjønner veldig godt at man helst vil legge inn mest mulig!

Jeg har ennå ikke sett noen ting til noe slim, tross store glass med grapefruktjuice hver dag:shifty:
Hvis jeg får positiv test i morgen, så er nok eggløsning på fredag eller kanskje lørdag. Det er vanskelig å si sikkert når jeg ikke temper :bag: Det hjelper å høre at dere andre tror det går bra likevel :Heartred

Å nei? Har du prøvd å kjenne inni? :dontknow
Du må bare fortsette å prøve. Kan jo hende det tar seg opp :happy: Jeg håper det!

Hvis jeg får positiv test i morgen, så er nok eggløsning på fredag eller kanskje lørdag. Det er vanskelig å si sikkert når jeg ikke temper :bag: Det hjelper å høre at dere andre tror det går bra likevel :Heartred

Å nei? Har du prøvd å kjenne inni? :dontknow
Du må bare fortsette å prøve. Kan jo hende det tar seg opp :happy: Jeg håper det!
Årh, men da har dere jo enda større sjanse :D

Jepp prøvd det, ingenting… Men skal fortsette:)

Trist å høre at du har mistet :Heartred Har selv gått igjennom en MA, det er en utrolig vond opplevelse.. Du er hjertelig velkommen til å henge litt her:Heartred

Jeg synes det er utrolig gøy å følge med på syklus. Tror også det for min del egentlig gjør ventetiden kortere, for da har jeg liksom noe «baby relatert» å holde på med. Men jeg tenker det er veldig individuelt hvordan man har det med det.

Vet du om du fortsatt har hcg i blodet? For da kan det godt være det ikke er vits å teste etter eggløsning allerede nå, da testene kan slå ut på hcg:)
Tenkte ta en test til fredag , da er det en uke siden aborten . Vet at hcg kan sitte lenger altså , men følte kanskje det er greit å sjekke uke for uke enn å vente til uke 4. blør lite og tenker at når det er klart så hvorfor vente ? :nailbiting: Venter med eggløsningstest pgr hcg:)

Ja , det var veldig kjipt å miste altså og spesielt når samboern ikke trodde han kunne få . Han testa seg for snart ti år siden . Så mye kan være endra der. Han er jo straks 30 , vi fikk jo plutselig håp her :dance011

En 0 til gitt! Håper el kommer i en rasende fart en dag i de nermeste dagene :shy:

Vedlegg

• AD9A416A-F751-454F-AF5D-0BC6A968EFBC.png
    AD9A416A-F751-454F-AF5D-0BC6A968EFBC.png
    3,3 MB · Visninger: 70
Tenkte ta en test til fredag , da er det en uke siden aborten . Vet at hcg kan sitte lenger altså , men følte kanskje det er greit å sjekke uke for uke enn å vente til uke 4. blør lite og tenker at når det er klart så hvorfor vente ? :nailbiting: Venter med eggløsningstest pgr hcg:)

Ja , det var veldig kjipt å miste altså og spesielt når samboern ikke trodde han kunne få . Han testa seg for snart ti år siden . Så mye kan være endra der. Han er jo straks 30 , vi fikk jo plutselig håp her :dance011
ja, testet selv uke for uke. Mest av nysgjerrighet :angelic:
Skal ikke være noe i veien for å prøve å bli gravid når man har sluttet å blø:) Kan være vanskelig å teste etter eggløsning bare, pga hCG’en.

Årh, han fikk vite for 10 år siden han hadde dårlig sædkvalitet eller?

Dette er så surt!! Det er nesten så jeg vurderer å kjøre de timene til samboer bare for å få lagt inn aksjer idag :bag: Vi snakket litt om det i går og at det kanskje hadde vært mulig at han kjører i møte med meg (hans forslag!):laughing002

Siden positiv test kommer kommer to dager før tiden, så må jeg bare krysse fingrene for at ting ellers fungerer normalt. Dvs. at jeg har positiv test i morgen også og eggløsning på fredag. Hvis eggløsninga skjer i morgen er jo det litt kjipt..

Vedlegg

• 20230426_155550.jpg
    20230426_155550.jpg
    982,7 KB · Visninger: 59
Dette er så surt!! Det er nesten så jeg vurderer å kjøre de timene til samboer bare for å få lagt inn aksjer idag :bag: Vi snakket litt om det i går og at det kanskje hadde vært mulig at han kjører i møte med meg (hans forslag!):laughing002

Siden positiv test kommer kommer to dager før tiden, så må jeg bare krysse fingrene for at ting ellers fungerer normalt. Dvs. at jeg har positiv test i morgen også og eggløsning på fredag. Hvis eggløsninga skjer i morgen er jo det litt kjipt..
Jeg ville kjørt de timene hvis jeg hadde muligheten. Men det er jo meg da :hilarious: Håper uansett det klaffer for dere!:Heartred

Årh så typisk!
Haha hadde møtt han på halvveien jeg, litt aksjelegging i bilen:wacky:
Håper uansett kroppen din oppfører seg og det ikke blir eggløsning før fredag!:Heartred

Last edited:
Begynner å bli ganske pessimistisk for denne prøveperioden...:sorry: Jeg har fortsatt ikke fått svar på blodprøven jeg tok mandag. Eggløsningstestene er heldigvis fortsatt svake, men erfaringsmessig kan de stige når som helst. Og jeg har topp på bare noen timer, så regner med eggløsningen skjer seinest dagen etter.
Flo siger fredag, nå får vi se..

Last edited:
Begynner å bli ganske pessimistisk for denne prøveperioden...:sorry: Jeg har fortsatt ikke fått svar på blodprøven jeg tok mandag. Eggløsningstestene er heldigvis fortsatt svake, men erfaringsmessig kan de stige når som helst. Og jeg har topp på bare noen timer, så regner med eggløsningen skjer seinest dagen etter.
Flo siger fredag, nå får vi se..
Går det ikke å purre på de blodprøvesvarene? Skjønner frustrasjonen.. håper det ordner seg for deg :Heartred

Okei. Hva skjer egentlig? Jeg har slitt med (sorry for ekle detaljer) diare ganske lenge, antageligvis pga metformin, og jeg har merket at det har økt på når el har nærmet seg. I går, så har det snudd. Nå er jeg nesten treg i magen, og det bruker jeg aldri være. Da mener jeg aldri.. det er veldig rart :hilarious:

Okei. Hva skjer egentlig? Jeg har slitt med (sorry for ekle detaljer) diare ganske lenge, antageligvis pga metformin, og jeg har merket at det har økt på når el har nærmet seg. I går, så har det snudd. Nå er jeg nesten treg i magen, og det bruker jeg aldri være. Da mener jeg aldri.. det er veldig rart :hilarious:
Uhh, kanskje det betyr noe er på gang:D

Back
Topp