Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan var syklusen din sist dere prøvde? Startet du spotting så tidlig da også?Mistenker nok en kjemisk.. men skjønner det liksom ikke helt heller
Du blir med inn i januar du også, ser strekene på testene dineSe her vet du!! Nå ryker du også inn i januarsåå spennende!!
Blir igjen alene her, jeg![]()
Gleder meg til å se kveldens testJeg ser på alle
Her er det håp
Ps: de jeg har hatt skygger på har aldri vært der når de har tørka
Startet med spotting 11 DPOHvordan var syklusen din sist dere prøvde? Startet du spotting så tidlig da også?
Så søt du erDu blir med inn i januar du også, ser strekene på testene dineGleder meg til å se kveldens test
![]()
håper sånn at du har rett Ser hvertfall på den i midten
Jeg synes bp sin strek viser bedre etter den var tørket, reagerte litt på det.. xxxxPs: de jeg har hatt skygger på har aldri vært der når de har tørka![]()

Det var da bedre enn 8 dpo..Startet med spotting 11 DPO
Den i midten er jo rosa
Gleder meg til neste testJeg ser
Begge ebay testene har rosa strek, den ene er litt sterkere enn den andre, vises bedre i virkelighetenDen i midten er jo rosaGleder meg til neste test
![]()

Så kjekt at så mange serJeg ser![]()

Det håper jeg ogsåSå søt du erhåper sånn at du har rett
kjenner jeg er helt ødelagt av skyggestreker, så jeg tror ikke på dette en plass
![]()
Jeg skal hvertfall teste med både dritt urin, urin 2 og urin kveld
Jeg ser noe svaktHer er kveldens.. klarte ikke å holde meg lengre, så det ble lysere urin enn sist gang.
Ser ikke noe på disse to.. og det gir meg litt mer håp at de andre ikke er skygge
Vis vedlegget 404171

Du er garantert strek på alle nå duDet håper jeg også![]()
Prøv å få deg en god natt søvn, så tester du med urin 2 i morgen
Jeg skal hvertfall teste med både dritt urin, urin 2 og urin kveld
![]()
så nå skal du få lov å teste på dritt-tiss 

Ja satser på detDu er garantert strek på alle nå duså nå skal du få lov å teste på dritt-tiss
Jeg prøver meg på urin 2![]()
haha ja dritt-tisset må få gjøre nytta si
Ser strek på babyplan!Her er kveldens.. klarte ikke å holde meg lengre, så det ble lysere urin enn sist gang.
Ser ikke noe på disse to.. og det gir meg litt mer håp at de andre ikke er skygge
Vis vedlegget 404171