Ikm uke 17 ☆

Her er de tørket.. typisk min flax at det bare er skygge :shifty:
Screenshot_20230425_210249_Gallery.jpg

Du blir med inn i januar du også, ser strekene på testene dine :Heartred Gleder meg til å se kveldens test:)
Så søt du er :love017 håper sånn at du har rett ❤️ kjenner jeg er helt ødelagt av skyggestreker, så jeg tror ikke på dette en plass :confused:

Ps: de jeg har hatt skygger på har aldri vært der når de har tørka :)
Jeg synes bp sin strek viser bedre etter den var tørket, reagerte litt på det.. xxxx
de to andre har rosa streker i virkeligheten, men det er ebay, så stoler ikke på de alene :hilarious:

Det var ikke så veldig konsentrert urin, håper neste er bedre :happy:

Så søt du er :love017 håper sånn at du har rett ❤️ kjenner jeg er helt ødelagt av skyggestreker, så jeg tror ikke på dette en plass :confused:
Det håper jeg også :Heartred :) Prøv å få deg en god natt søvn, så tester du med urin 2 i morgen:Heartred Jeg skal hvertfall teste med både dritt urin, urin 2 og urin kveld:happy:

Her er kveldens.. klarte ikke å holde meg lengre, så det ble lysere urin enn sist gang.
Ser ikke noe på disse to.. og det gir meg litt mer håp at de andre ikke er skygge :hilarious:

Screenshot_20230425_220320_Gallery.jpg

Det håper jeg også :Heartred :) Prøv å få deg en god natt søvn, så tester du med urin 2 i morgen:Heartred Jeg skal hvertfall teste med både dritt urin, urin 2 og urin kveld:happy:
Du er garantert strek på alle nå du:joyful: så nå skal du få lov å teste på dritt-tiss :hilarious:
Jeg prøver meg på urin 2:love017

Back
Topp