IKM uke 19 ❤️

Ja det har jo skjedd her og, men aldri opplevd de så svake før, men så er det bare 3 syklusen jeg bruker tester og da :shy:

ja ikke sant.. håper jeg slipper unna det, vil ikke gå glipp av noen sykluser, begynner å bli så stor aldersforskjell :sad010 hadde ikke trodd det skulle bli så vanskelig å få en nr. 3.. så drømte jeg at jeg var gravid i natt :shy:
Jenta vår ble akkurat 2, og vi trodde ikke det skulle bli så vanskelig å få nr 2.. så er spent på aldersforskjellen etter hvert.
Men jeg har egentlig bestemt meg for at denne runden skal det klaffe :hilarious:

Forstår deg godt jeg! :hilarious: Er jo så ekstremt vanskelig å vente!

Har du noen tester å anbefale?
Jeg fikk svak strek på tester fra ett merke sist måned, og det var jo så utrolig kjipt!
Jeg holder meg unna babyplan sine g tester. Jeg bruker egentlig make sure sine. Synes de har vært mest til å stole på. Hørt at metode og rfsu slår sent ut.

Jeg holder meg unna babyplan sine g tester. Jeg bruker egentlig make sure sine. Synes de har vært mest til å stole på. Hørt at metode og rfsu slår sent ut.
Har jo vært mye snakk om styggestreker på babyplan sine nå på det siste.. men jeg har et ton av de, så tenker de må brukes. Tenker å bare ikke stole på svake streker. Jeg hadde nok også anbefalt Make Sure:)

Har jo vært mye snakk om styggestreker på babyplan sine nå på det siste.. men jeg har et ton av de, så tenker de må brukes. Tenker å bare ikke stole på svake streker. Jeg hadde nok også anbefalt Make Sure:)

Oi! Jeg satt akkurat å skulle bestille babyplan, har hørt at de skal være bra.
Da går jeg for make sure, de har jeg også lest at iallefall ikke gir så ofte skyggestreker.

Jenta vår ble akkurat 2, og vi trodde ikke det skulle bli så vanskelig å få nr 2.. så er spent på aldersforskjellen etter hvert.
Men jeg har egentlig bestemt meg for at denne runden skal det klaffe :hilarious:
Ja det har jeg gjort de 3 siste syklusene, har liksom hatt feelingen på at «denne syklusen klaffet det» men så har det ikke gjort det :shy: så jeg er litt redd for at det kan bli litt sånn psykisk så jeg prøver å ikke tenke på det, men det er ikke lett, derfor jeg ikke har vært her så mye i det siste :hilarious:

Ja det har jeg gjort de 3 siste syklusene, har liksom hatt feelingen på at «denne syklusen klaffet det» men så har det ikke gjort det :shy: så jeg er litt redd for at det kan bli litt sånn psykisk så jeg prøver å ikke tenke på det, men det er ikke lett, derfor jeg ikke har vært her så mye i det siste :hilarious:
Skjønner. Jeg prøver å ikke overtenke, men har liksom bare bestemt meg for at denne syklusen skal jeg bli gravid :hilarious: Så håper jeg litt den staheten min kicker inn så det faktisk klaffer:angelic::smiley-angelic001

Har vært på (forhåpentlig) siste blodprøve kontroll idag! :DHåper på svaret kommer i morgen eller onsdag så vi kan få lagt inn litt aksjer! Ideelt sett hadde vi begynt nå, men må få ta det vi kan få:)
Er heldigvis ikke tegn til at eggløsning er rett rundt hjørnet, men kan jo komme plutselig. Forhåpentlig kommer den ikke før fredag:smiley-angelic001

Heeei :dance011
Hadde en ma og da er vi litt på start igjen , første gang vi har mistet. Så venter på at blødningen stopper helt , så hiver vi oss på igjen . Kanskje joine litt her inne .
Jeg har hvert litt redd for at det blir for mye å følge med på alt i syklusen og at det vil gjøre pp mye lengre og kjipere . Stemmer dette ? Hva slags erfaringer har dere?

Har fått EL tester i posten og er i tvil om det er lurt å begynne . Er redd vi prøver for hardt om dere forstår .
Jeg har 3 barn fra før , samboern ingen og vi mistet nå den mnd her. 8+1. :crybaby2
Merker jo at jeg ikke klarer å la være å snike å lese allés erfaringer for vi vil at gjerne at det klaffer . :Heartpink

Denne eggløsningstesten er vel positiv, eller? Første gang jeg bruker slike tester:nailbiting: Tenker egentlig ikke å prøve før neste måned, men greit å sjekke at kroppen henger med, hihi!

Vedlegg

• IMG_0550.jpeg
    IMG_0550.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 86
Heeei :dance011
Hadde en ma og da er vi litt på start igjen , første gang vi har mistet. Så venter på at blødningen stopper helt , så hiver vi oss på igjen . Kanskje joine litt her inne .
Jeg har hvert litt redd for at det blir for mye å følge med på alt i syklusen og at det vil gjøre pp mye lengre og kjipere . Stemmer dette ? Hva slags erfaringer har dere?

Har fått EL tester i posten og er i tvil om det er lurt å begynne . Er redd vi prøver for hardt om dere forstår .
Jeg har 3 barn fra før , samboern ingen og vi mistet nå den mnd her. 8+1. :crybaby2
Merker jo at jeg ikke klarer å la være å snike å lese allés erfaringer for vi vil at gjerne at det klaffer . :Heartpink
Trist å høre at du har mistet :Heartred Har selv gått igjennom en MA, det er en utrolig vond opplevelse.. Du er hjertelig velkommen til å henge litt her:Heartred

Jeg synes det er utrolig gøy å følge med på syklus. Tror også det for min del egentlig gjør ventetiden kortere, for da har jeg liksom noe «baby relatert» å holde på med. Men jeg tenker det er veldig individuelt hvordan man har det med det.

Vet du om du fortsatt har hcg i blodet? For da kan det godt være det ikke er vits å teste etter eggløsning allerede nå, da testene kan slå ut på hcg:)

Sykt kjedelig å teste etter el denne syklusen.. her en dag fikk jeg bare en strek og! Nå var teststreken så vidt synlig.. flere som har opplevd el testen med kun kontrollstrek?
Sånn har jeg det også . De blir positive når EL nærmer seg og det er det viktigste :happy:
Her er mine fra februar. Nesten ikke strek i starten. Etter positiv test er den også så godt som usynlig.

Vedlegg

• Screenshot_20230424-202328_Premom.jpg
    Screenshot_20230424-202328_Premom.jpg
    297,8 KB · Visninger: 60
Denne eggløsningstesten er vel positiv, eller? Første gang jeg bruker slike tester:nailbiting: Tenker egentlig ikke å prøve før neste måned, men greit å sjekke at kroppen henger med, hihi!
Er litt vanskelig å se på bildet, men tror kanskje ikke denne er helt positiv, men veldig nærme!:)

Er litt vanskelig å se på bildet, men tror kanskje ikke denne er helt positiv, men veldig nærme!:)
Spennende med disse testene uansett! Har skikkelige kramper nedre del av mage/underliv nå. Stikker ordentlig. Tenkte i utgangspunktet at det jo må være eggløsning. Tok ikke test i går, men er det kanskje mulig at jeg peaket da, og at eggløsning skjer nå? :)

Spennende med disse testene uansett! Har skikkelige kramper nedre del av mage/underliv nå. Stikker ordentlig. Tenkte i utgangspunktet at det jo må være eggløsning. Tok ikke test i går, men er det kanskje mulig at jeg peaket da, og at eggløsning skjer nå? :)
Ja, tror det er mulig det. Men jeg hadde nok fortsatt å teste litt for å se :)

Sånn har jeg det også . De blir positive når EL nærmer seg og det er det viktigste :happy:
Her er mine fra februar. Nesten ikke strek i starten. Etter positiv test er den også så godt som usynlig.
Ja det er det viktigste, akkuratt nå håper jeg bare el faktisk dukker opp, tror det kan bli en litt lenger syklus enn det jeg er vandt med :sorry:

Plager meg skikkelig at mannen er på reise og ikke kommer hjem før i natt! EL er jo i disse dager, og nå føler vi går glipp av denne perioden. Er jo ikke noe å gjøre med det, men… Han reiser veldig mye i jobb, og jeg blir redd det alltid skal ende opp med at han ofte er vekk under EL og at det kommer til å ta ekstra lang tid før det klaffer. :oops:
Plutselig en ny problemstilling i livet!

Grapefruktjuice har uten tvil hjulpet! Jeg har faktisk slim! Nå er jeg redd for at EL-testen skal bli positiv i morgen, for samboer kommer ikke hjem før på torsdag :nailbiting: Slik som min EL-test ser ut nå, så tror jeg den er positiv i morgen. Jeg krysser fingrene for at det holder å legge inn aksjer på torsdag og fredag. Mine tester bruker å være positive i to døgn og da burde vi treffe den viktigste dagen på torsdag. Jeg kommer til å bli så skuffet om denne PP går i dass :(

Vedlegg

• 20230425_151817.jpg
    20230425_151817.jpg
    50,1 KB · Visninger: 63
Grapefruktjuice har uten tvil hjulpet! Jeg har faktisk slim! Nå er jeg redd for at EL-testen skal bli positiv i morgen, for samboer kommer ikke hjem før på torsdag :nailbiting: Slik som min EL-test ser ut nå, så tror jeg den er positiv i morgen. Jeg krysser fingrene for at det holder å legge inn aksjer på torsdag og fredag. Mine tester bruker å være positive i to døgn og da burde vi treffe den viktigste dagen på torsdag. Jeg kommer til å bli så skuffet om denne PP går i dass :(
Jeg har positiv test i ca 2 dager, og merker på tempen ay egget slipper dagen den blir negativ, så da skal det nok holde for deg :) :angelic:

Back
Topp